Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - FCK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Øhhh nej. Der er hundredevis af billetter tilbage da jeg kigge i formiddags
Der er få tilbage til RMN. Ellers er der 300-400 billetter på 3FLast edited by Tåhyler; 12-09-2020, 16:38.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Er der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?
Bliver det en 4-4-2, 3-5-2, 4-3-3, 4-5-1 eller 3-4-3?
Jeg mener, at man skal iscenesætte Sabbi, så han kan udfordre, og være kampafgørende.
Jeg tænker, at systemet måske skal være 4-5-1Oliver C
Ryan/O. Lund - Tverskov - K. Larsen - Jørgen
Drachmann Kløve
Sabbi. - JJT - Frøkjær
Fenger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg troede ellers Jack Jørgensen kunne sælge 12-14.000 billetter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDer kommer nok 3942 tilskuere. Der er ikke just feber over byen pt, så der bliver ikke udsolgt.
Men med alle dem der ikke dukker op er vi nok i laget 4300-4500 reelt i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægEr der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?
Jeg mener, at man skal iscenesætte Sabbi, så han kan udfordre, og være kampafgørende.
Drachmann Kløve
Sabbi. - JJT - Frøkjær
Fenger
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Der går vist flere år inden det bliver tilladt. Jeg kan nu heller ikke glæde mig over en ny sæson snart starter, når man ikke ved om den bliver gennemført. Og tomme stadions giver også kedelige kampe. Alt er lort.
Jeg er på stadion til samtlige hjemme kampe og har været det i godt 10 år.. Jeg husker kun få kampe hvor vi har været over 8000..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægEr der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?
Drachmann Kløve
Sabbi. - JJT - Frøkjær
Fenger
Jeg har dog en forhåbning om at man har nossrne til at starte i en 4-3-3 og får givet det presspil et skud, som vi angiveligt har forsøgt implementeret. Vi kan dog for min skyld også starte i en anden formation og så stadig sætte et fint presspil sammen, som vi f.eks. næsten lykkedes med sidste år, da vi i sæsonåbneren tog FCK lidt på sengen. Uanset hvad, så er det det udtryk jeg vil se fra OB. Om FCK så viser sig for stærke alligevel vil ikke være hverken en katastrofe eller nogen overraskelse, men jeg forventer at se tegninger til et mere aggressivt OB-hold. Tror vi får fine vilkår for det. FCK har kamp i midtugen, så jeg tror de går klassisk FCK-agtigt til kampen. De ved de qua deres klasse nok skal komme til chancerne, så de arbejder ud fra en kontrolleret defensiv og slår til når chancen byder sig. De skal forsøges rystes og så må det briste eller bære.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg har ingen formodninger om formation, men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at hverken drachmann eller Ryan starter.
Jeg har dog en forhåbning om at man har nossrne til at starte i en 4-3-3 og får givet det presspil et skud, som vi angiveligt har forsøgt implementeret. Vi kan dog for min skyld også starte i en anden formation og så stadig sætte et fint presspil sammen, som vi f.eks. næsten lykkedes med sidste år, da vi i sæsonåbneren tog FCK lidt på sengen. Uanset hvad, så er det det udtryk jeg vil se fra OB. Om FCK så viser sig for stærke alligevel vil ikke være hverken en katastrofe eller nogen overraskelse, men jeg forventer at se tegninger til et mere aggressivt OB-hold. Tror vi får fine vilkår for det. FCK har kamp i midtugen, så jeg tror de går klassisk FCK-agtigt til kampen. De ved de qua deres klasse nok skal komme til chancerne, så de arbejder ud fra en kontrolleret defensiv og slår til når chancen byder sig. De skal forsøges rystes og så må det briste eller bære.
Der hvor der er mest spænding om pladserne er i angrebet hvor man dog nok kan regne med at Sabbi og Jebali starter. Håber også at Fenger er klar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg har ingen formodninger om formation, men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at hverken drachmann eller Ryan starter.
........................Oli
Oli.........Tverskov.... KL.......Jørgen
........Kløve..........JJT
...............Opondo
....Frø.....Jebali....Sabbi
er deres bud på start11'eren
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. FSs betragtninger har du helt ret i 4-3-3 formation.
........................Oli
Oli.........Tverskov.... KL.......Jørgen
........Kløve..........JJT
...............Opondo
....Frø.....Jebali....Sabbi
er deres bud på start11'eren
Ikke just de bedste backs OB har ...
Oliver
Lund. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
Opondo. JJT. Kløve.
Sabbi. Jebali. Frøkjær.
Ikke meget at stå imod med på den centrale midt, bliver løbet over på kanterne og kun Jebali at smide den op på blandt stærke forsvarsspillere .. der er vist sat op til mange lange sprints og bold ved jorden ...
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...at-score-maal/Last edited by Plum; 13-09-2020, 07:49."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment