Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    På stadion?
    Der er vel udsolgt. Nu,
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

      Der er vel udsolgt. Nu,
      Øhhh nej. Der er hundredevis af billetter tilbage da jeg kiggede i formiddags

      Der er få tilbage til RMN. Ellers er der 300-400 billetter på 3F
      Last edited by fmprOB; 12-09-2020, 16:34.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Øhhh nej. Der er hundredevis af billetter tilbage da jeg kigge i formiddags

        Der er få tilbage til RMN. Ellers er der 300-400 billetter på 3F
        Tak. Jamen så er det da det jeg gør. - Det gør jeg så ikke. Der er kun hjørnerne - ståplads B10 4.række. Det gider jeg trods alt ikke - nu.
        Last edited by Tåhyler; 12-09-2020, 16:38.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Tak. Jamen så er det da det jeg gør.
          Du får 40kr rabat hvis du bestiller inden 17.58

          Comment


            #65
            Der kommer nok 3942 tilskuere. Der er ikke just feber over byen pt, så der bliver ikke udsolgt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Der kommer nok 3942 tilskuere. Der er ikke just feber over byen pt, så der bliver ikke udsolgt.
              Jeg troede ellers Jack Jørgensen kunne sælge 12-14.000 billetter
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Er der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?

                Bliver det en 4-4-2, 3-5-2, 4-3-3, 4-5-1 eller 3-4-3?

                Jeg mener, at man skal iscenesætte Sabbi, så han kan udfordre, og være kampafgørende.

                Jeg tænker, at systemet måske skal være 4-5-1
                Oliver C
                Ryan/O. Lund - Tverskov - K. Larsen - Jørgen
                Drachmann Kløve
                Sabbi. - JJT - Frøkjær
                Fenger

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Jeg troede ellers Jack Jørgensen kunne sælge 12-14.000 billetter
                  Der går vist flere år inden det bliver tilladt. Jeg kan nu heller ikke glæde mig over en ny sæson snart starter, når man ikke ved om den bliver gennemført. Og tomme stadions giver også kedelige kampe. Alt er lort.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Der kommer nok 3942 tilskuere. Der er ikke just feber over byen pt, så der bliver ikke udsolgt.
                    Der er ca 200 billetter tilbage på 3F. Så tænker der måske bliver “udsolgt” i løbet af i morgen.
                    Men med alle dem der ikke dukker op er vi nok i laget 4300-4500 reelt i morgen

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Er der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?

                      Bliver det en 4-4-2, 3-5-2, 4-3-3, 4-5-1 eller 3-4-3?

                      Jeg mener, at man skal iscenesætte Sabbi, så han kan udfordre, og være kampafgørende.

                      Jeg tænker, at systemet måske skal være 4-5-1
                      Oliver C
                      Ryan/O. Lund - Tverskov - K. Larsen - Jørgen
                      Drachmann Kløve
                      Sabbi. - JJT - Frøkjær
                      Fenger
                      Alle beretninger har gået på 4-3-3 i løbet af ugen

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Der går vist flere år inden det bliver tilladt. Jeg kan nu heller ikke glæde mig over en ny sæson snart starter, når man ikke ved om den bliver gennemført. Og tomme stadions giver også kedelige kampe. Alt er lort.
                        Jeg tror Magge hentyder til at Jack har sagt til pressen at det er 'normaliteten'... Hvilket vidst ikke helt har bund i virkeligheden..

                        Jeg er på stadion til samtlige hjemme kampe og har været det i godt 10 år.. Jeg husker kun få kampe hvor vi har været over 8000..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Er der nogle der har nogen formodning om hvordan OB stiller op?

                          Bliver det en 4-4-2, 3-5-2, 4-3-3, 4-5-1 eller 3-4-3?

                          Jeg mener, at man skal iscenesætte Sabbi, så han kan udfordre, og være kampafgørende.

                          Jeg tænker, at systemet måske skal være 4-5-1
                          Oliver C
                          Ryan/O. Lund - Tverskov - K. Larsen - Jørgen
                          Drachmann Kløve
                          Sabbi. - JJT - Frøkjær
                          Fenger
                          Jeg har ingen formodninger om formation, men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at hverken drachmann eller Ryan starter.
                          Jeg har dog en forhåbning om at man har nossrne til at starte i en 4-3-3 og får givet det presspil et skud, som vi angiveligt har forsøgt implementeret. Vi kan dog for min skyld også starte i en anden formation og så stadig sætte et fint presspil sammen, som vi f.eks. næsten lykkedes med sidste år, da vi i sæsonåbneren tog FCK lidt på sengen. Uanset hvad, så er det det udtryk jeg vil se fra OB. Om FCK så viser sig for stærke alligevel vil ikke være hverken en katastrofe eller nogen overraskelse, men jeg forventer at se tegninger til et mere aggressivt OB-hold. Tror vi får fine vilkår for det. FCK har kamp i midtugen, så jeg tror de går klassisk FCK-agtigt til kampen. De ved de qua deres klasse nok skal komme til chancerne, så de arbejder ud fra en kontrolleret defensiv og slår til når chancen byder sig. De skal forsøges rystes og så må det briste eller bære.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg har ingen formodninger om formation, men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at hverken drachmann eller Ryan starter.
                            Jeg har dog en forhåbning om at man har nossrne til at starte i en 4-3-3 og får givet det presspil et skud, som vi angiveligt har forsøgt implementeret. Vi kan dog for min skyld også starte i en anden formation og så stadig sætte et fint presspil sammen, som vi f.eks. næsten lykkedes med sidste år, da vi i sæsonåbneren tog FCK lidt på sengen. Uanset hvad, så er det det udtryk jeg vil se fra OB. Om FCK så viser sig for stærke alligevel vil ikke være hverken en katastrofe eller nogen overraskelse, men jeg forventer at se tegninger til et mere aggressivt OB-hold. Tror vi får fine vilkår for det. FCK har kamp i midtugen, så jeg tror de går klassisk FCK-agtigt til kampen. De ved de qua deres klasse nok skal komme til chancerne, så de arbejder ud fra en kontrolleret defensiv og slår til når chancen byder sig. De skal forsøges rystes og så må det briste eller bære.
                            Tvivler stærkt på at Drach og Ryan overhovedet er i 18 mands truppen. Så ingen chance for det.
                            Der hvor der er mest spænding om pladserne er i angrebet hvor man dog nok kan regne med at Sabbi og Jebali starter. Håber også at Fenger er klar

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg har ingen formodninger om formation, men jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at hverken drachmann eller Ryan starter.
                              Jeg har dog en forhåbning om at man har nossrne til at starte i en 4-3-3 og får givet det presspil et skud, som vi angiveligt har forsøgt implementeret. Vi kan dog for min skyld også starte i en anden formation og så stadig sætte et fint presspil sammen, som vi f.eks. næsten lykkedes med sidste år, da vi i sæsonåbneren tog FCK lidt på sengen. Uanset hvad, så er det det udtryk jeg vil se fra OB. Om FCK så viser sig for stærke alligevel vil ikke være hverken en katastrofe eller nogen overraskelse, men jeg forventer at se tegninger til et mere aggressivt OB-hold. Tror vi får fine vilkår for det. FCK har kamp i midtugen, så jeg tror de går klassisk FCK-agtigt til kampen. De ved de qua deres klasse nok skal komme til chancerne, så de arbejder ud fra en kontrolleret defensiv og slår til når chancen byder sig. De skal forsøges rystes og så må det briste eller bære.
                              I flg. FSs betragtninger har du helt ret i 4-3-3 formation.

                              ........................Oli
                              Oli.........Tverskov.... KL.......Jørgen
                              ........Kløve..........JJT
                              ...............Opondo
                              ....Frø.....Jebali....Sabbi

                              er deres bud på start11'eren

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                I flg. FSs betragtninger har du helt ret i 4-3-3 formation.

                                ........................Oli
                                Oli.........Tverskov.... KL.......Jørgen
                                ........Kløve..........JJT
                                ...............Opondo
                                ....Frø.....Jebali....Sabbi

                                er deres bud på start11'eren
                                Det må være omvendt på JJT og Opondo samt Frøkjær og Sabbi ... Tverskov og Larsen også i øvrigt ...

                                Ikke just de bedste backs OB har ...

                                Oliver
                                Lund. Larsen. Tverskov. Skjelvik.
                                Opondo. JJT. Kløve.
                                Sabbi. Jebali. Frøkjær.

                                Ikke meget at stå imod med på den centrale midt, bliver løbet over på kanterne og kun Jebali at smide den op på blandt stærke forsvarsspillere .. der er vist sat op til mange lange sprints og bold ved jorden ...

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...at-score-maal/
                                Last edited by Plum; 13-09-2020, 07:49.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X