Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    I det mindste en hurtig melding fra OB, tak for det. Kampen afvikles som planlagt.

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-fc-...iM6c_iAnoVCLjo

    Comment


      #32
      Så kom der udmeldingen fra OB: Kampen gennemføres som planlagt:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-fc-...-som-planlagt/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Fedt mand!

        Comment


          #34
          Godt med tilskuerne, så mangler vi bare en klar spillertrup. Har det virkeligt sært med denne første kamp. Har ingen fornemmelse af hvor vi står? Hvad har vi mon trænet på, hvad har vi arbejdet med som hold udover at løbe skaderne væk og så træne hårdere.
          ikke særlig optimistisk på vores vegne, men krydser fingrer for at vi er klar fra start.
          Det skal vi være med det program vi har

          Comment


            #35
            Normalt er jeg optimistisk når en ny sæson går i gang, men denne gang er jeg ikke.

            Jeg ærgrer mig gang på gang over at truppen ikke bliver forstærket med den åbenlyse midtbaneprofil som der mangler. Jeg ærgrer mig over, at man ikke lige giver den det sidste for at forstærke truppen. Jeg synes faktisk at det er dårlig forretningssans, at man ikke investerer i kvalitet som kan løfte holdet - og derved skabe mere værdi på flere punkter.

            OB kan være heldige, at blive nummer 4, men de kan også blive nummer 10 - og det ærgrer mig, at det er sådan man vælger at gribe tingene an i ledelsen i OB

            Comment


              #36
              OB har lagt billeder ud fra dagens træning og jeg kan se at Fenger ihvertfald træner med bold. Er der nogen der har status på ham og hvorvidt han er i spil mod FCK?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                OB har lagt billeder ud fra dagens træning og jeg kan se at Fenger ihvertfald træner med bold. Er der nogen der har status på ham og hvorvidt han er i spil mod FCK?
                https://fyens.dk/artikel/alle-ob-ere...set-fra-lieder

                Comment


                  #38
                  Der kan og vil opstå skader frem til kampstart. Det plejer der.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

                    OC
                    Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
                    Kløve - JJ - Frøkjær
                    Jebali - Svendsen
                    siden 1887

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

                      OC
                      Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
                      Kløve - JJ - Frøkjær
                      Jebali - Svendsen
                      Jebali og Svendsen på top sammen er der ikke kommet meget godt ud af ... i gen plads til Sabbi?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Jeg tror vi spiller en 5-3-2 på søndag.

                        OC
                        Ryan - K.Larsen - Tverskov - Marco L. - Skjelvik
                        Kløve - JJ - Frøkjær
                        Jebali - Svendsen
                        Jeg tror godt, du kan regne med, at Sabbi starter inde. Han har tidligere vist sig godt frem mod FCK, og han er uden tvivl OBs mest eksplosive spiller, som på egen hånd kan skabe chancer. Derudover er Ryan for langt fra form til at starte inde.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Jebali og Svendsen på top sammen er der ikke kommet meget godt ud af ... i gen plads til Sabbi?
                          Hvis Sabbi er klar til at spille fra start, kommer han også til det, det er jeg sikker på. Det ville simpelthen være for bizart et signal, når man har strukket sig langt for at hente ham, hvis han er bænket fra sæsonstart. Tænker også vi nemt kan få brug for hans hurtighed i sådan en kamp, og jeg husker ham som værende rigtigt god mod FCK for et år siden. Når Sander spillede i Slagelse, må det vel næsten være et tegn på, at han starter ude.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                            Jeg tror godt, du kan regne med, at Sabbi starter inde. Han har tidligere vist sig godt frem mod FCK, og han er uden tvivl OBs mest eksplosive spiller, som på egen hånd kan skabe chancer. Derudover er Ryan for langt fra form til at starte inde.
                            Præcis. Hvis vi spiller 3-5-2 vil Sabbi være en af de 2 angribere. Men hvis både hylle og Fenger er klar kunne det godt være 4-3-3 med Sabbi som højrekant angriberen

                            Comment


                              #44
                              https://twitter.com/odense_boldklub/...430205442?s=21

                              5000 må lukkes ind på søndag
                              siden 1887

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Fedt. Vi kommer 4 mand på RMN

                                Comment

                                Working...
                                X