Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 20-21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kan man tro på en overraskelse mod FCM? Ikke de bedste resultater de har hentet i marts ..
    Hvis de spiller som i dag, så kan vi godt vinde. Men det kræver så minimum 2 mål, og ikke så let når vi ikke har en kynisk afslutter i form.

    Comment


      Efter en frygtelig aften forsøger jeg at finde optimismen frem igen. Jeg håber på en kamp, hvor vi spiller i en offensiv opstilling med hurtige kanter som også turde afslutte og skyde på mål. Vi kan næsten kun overraske positiv, presset ligger hos FC Midtjylland. Jeg vil ikke udråbe Kadrii som frelseren, men jeg kunne mig godt forestille at han får nogen mere minuter på banen. Vi skal efter min mening igen spille fodbold langs jorden og ikke prøve igen med forfærdelig ringe indlæg. Op på hesten igen, striwerne!

      Comment


        Der er ikke noget at snakke om. Vi ryger stensikkert ud. FCM har ikke været så godt kørende, og vi ved alle hvad det betyder...

        Nå ja, og så er der no chance vi henter 1-2 i Herning.

        Comment


          Enig. Spar derfor alle der bare er 2% tvivlsomme til den kamp og sæt alt ind på ligaen!

          Comment


            FCM stiller med stærkest mulige trup

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-pokalbrag/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              FCM stiller med stærkest mulige trup

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...til-pokalbrag/
              Og med Isaksen så dommeren skulle vel allerede vide: der kommer film.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Og med Isaksen så dommeren skulle vel allerede vide: der kommer film.
                Tror du ikke han har lært lidt efter sidste kamp?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror du ikke han har lært lidt efter sidste kamp?
                  Mener du kampen mod os eller kampen mod Lyngby hvor han blev udvist også film? Sådan en usympatisk fyr. Håber han får en ægte tobenig herretackling i Dethlefsen-maner.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Mener du kampen mod os eller kampen mod Lyngby hvor han blev udvist også film? Sådan en usympatisk fyr. Håber han får en ægte tobenig herretackling i Dethlefsen-maner.
                    Den hvor han får rødt kort. Han sælger jo holdet totalt og må efterhånden lære at VAR fanger noget af det. Jeg er sgu spændt på om vi sælger kampen lidt og stiller med folk som Svendsen,Sveinn,Vestergaard,Ø osv. De kan umuligt gøre det mere ringe end i søndags. Måske Frøkjær også er klar til minutter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Mener du kampen mod os eller kampen mod Lyngby hvor han blev udvist også film? Sådan en usympatisk fyr. Håber han får en ægte tobenig herretackling i Dethlefsen-maner.
                      Og en kæmpe dommerfejl gør så, at han får en advarsel i situationen, alt imens der er strømafbrydelse i VAR-rummet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Den hvor han får rødt kort. Han sælger jo holdet totalt og må efterhånden lære at VAR fanger noget af det. Jeg er sgu spændt på om vi sælger kampen lidt og stiller med folk som Svendsen,Sveinn,Vestergaard,Ø osv. De kan umuligt gøre det mere ringe end i søndags. Måske Frøkjær også er klar til minutter
                        Okosun spiller helt sikker han har ja karantæne i Superligaen. Men derudover bliver det spændende hvem JM stiller op. Kunne god forestille mig at man skåner Tverskov og starter med Kasper Larsen og Vestergaard i CF og at Robin overtager for Ryan hb. Vi vil se.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Den hvor han får rødt kort. Han sælger jo holdet totalt og må efterhånden lære at VAR fanger noget af det. Jeg er sgu spændt på om vi sælger kampen lidt og stiller med folk som Svendsen,Sveinn,Vestergaard,Ø osv. De kan umuligt gøre det mere ringe end i søndags. Måske Frøkjær også er klar til minutter
                          Det håber jeg da vi gør! Vi skal satse fuldt ud på top seks efter mit hoved. Så må vi håbe at nogle af 'reserverne' kan hive en overraskelse hjem

                          Comment


                            Truppen

                            13. Hans Christian Bernat
                            27. Oliver Christensen

                            4. Ryan Johnson Laursen
                            6. Jeppe Tverskov
                            7. Issam Jebali
                            10. Sander Svendsen
                            11. Emmanuel Sabbi
                            12. Bashkim Kadrii
                            14. Jens Jakob Thomasen
                            16. Jørgen Skjelvik
                            17. Sveinn Aron Gudjohnsen
                            19. Aron Elís Thrándarson
                            20. Ayo Simon Okosun
                            21. Tarik Ibrahimagic
                            26. Mikkel Hyllegaard
                            29. Mads Frøkjær-Jensen
                            43. Robin Østrøm
                            44. Mathias Brems
                            46. Jonathan Khemdee

                            Comment


                              Glædeligt at se at Frø,Jørgen og Brems er klar igen. Dog et minus at det ser ud til at Vestergaard er skadet.
                              Vildt nok at Nissen ikke er med selvom jeg godt ved at han er rykket ned på U19 igen. Bad standing?
                              Last edited by fmprOB; 10-03-2021, 10:07.

                              Comment


                                Oliver Christensen
                                Ryan Østrøm Tver Brems
                                Okosun JJ Thrandárson
                                Sabbi Jebali
                                Hylle

                                Udskiftninger: Jebali/Kadrii, JJ/Frø, Brems/Skjelvik, Ryan/Khemdee, Sabbi/Sander

                                Comment

                                Working...
                                X