Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalturnering 20-21
Collapse
X
-
Efter en frygtelig aften forsøger jeg at finde optimismen frem igen. Jeg håber på en kamp, hvor vi spiller i en offensiv opstilling med hurtige kanter som også turde afslutte og skyde på mål. Vi kan næsten kun overraske positiv, presset ligger hos FC Midtjylland. Jeg vil ikke udråbe Kadrii som frelseren, men jeg kunne mig godt forestille at han får nogen mere minuter på banen. Vi skal efter min mening igen spille fodbold langs jorden og ikke prøve igen med forfærdelig ringe indlæg. Op på hesten igen, striwerne!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror du ikke han har lært lidt efter sidste kamp?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMener du kampen mod os eller kampen mod Lyngby hvor han blev udvist også film? Sådan en usympatisk fyr. Håber han får en ægte tobenig herretackling i Dethlefsen-maner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMener du kampen mod os eller kampen mod Lyngby hvor han blev udvist også film? Sådan en usympatisk fyr. Håber han får en ægte tobenig herretackling i Dethlefsen-maner.
Comment
-
Den hvor han får rødt kort. Han sælger jo holdet totalt og må efterhånden lære at VAR fanger noget af det. Jeg er sgu spændt på om vi sælger kampen lidt og stiller med folk som Svendsen,Sveinn,Vestergaard,Ø osv. De kan umuligt gøre det mere ringe end i søndags. Måske Frøkjær også er klar til minutter"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Den hvor han får rødt kort. Han sælger jo holdet totalt og må efterhånden lære at VAR fanger noget af det. Jeg er sgu spændt på om vi sælger kampen lidt og stiller med folk som Svendsen,Sveinn,Vestergaard,Ø osv. De kan umuligt gøre det mere ringe end i søndags. Måske Frøkjær også er klar til minutter
Comment
-
Truppen
13. Hans Christian Bernat
27. Oliver Christensen
4. Ryan Johnson Laursen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
10. Sander Svendsen
11. Emmanuel Sabbi
12. Bashkim Kadrii
14. Jens Jakob Thomasen