Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 20-21

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Oliver Christensen
    Ryan Østrøm Tver Brems
    Okosun JJ Thrandárson
    Sabbi Jebali
    Hylle

Udskiftninger: Jebali/Kadrii, JJ/Frø, Brems/Skjelvik, Ryan/Khemdee, Sabbi/Sander
    Jeg ville ikke være overrasket, hvis Jørgen og Bashkim starter inde.

Comment

Vi har snakket med Jakob Michelsen op til kampen i eftermiddag.

http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...c-midtjylland/

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har snakket med Jakob Michelsen op til kampen i eftermiddag.

http://obstruktion.dk/michelsen-vil-...c-midtjylland/
        Ja der er helt sikkert mest fokus på søndagens kamp. Men så kan vi bruge kampen til at se Østrøm i midtforsvaret og få spillere som Kadrii,Skjelvik,Frøkjær osv i bedre kampform

Comment

Truppen

13. Hans Christian Bernat
          27. Oliver Christensen

4. Ryan Johnson Laursen
          6. Jeppe Tverskov
          7. Issam Jebali
          10. Sander Svendsen
          11. Emmanuel Sabbi
          12. Bashkim Kadrii
          14. Jens Jakob Thomasen
          16. Jørgen Skjelvik
          17. Sveinn Aron Gudjohnsen
          19. Aron Elís Thrándarson
          20. Ayo Simon Okosun
          21. Tarik Ibrahimagic
          26. Mikkel Hyllegaard
          29. Mads Frøkjær-Jensen
          43. Robin Østrøm
          44. Mathias Brems
          46. Jonathan Khemdee
          Fint med Frø, Skjelvik og Sander tilbage i truppen. Men med Tverskov og Østrøm er det vel kun to midtforsvaret som er med. Så det betyder at Tverskov skal tage hele 90 minutter og han skal være klar søndag... håber det går ikke galt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Fint med Frø, Skjelvik og Sander tilbage i truppen. Men med Tverskov og Østrøm er det vel kun to midtforsvaret som er med. Så det betyder at Tverskov skal tage hele 90 minutter og han skal være klar søndag... håber det går ikke galt.
            Jonathan Khemdee er også midtforsvarer fra U19. Men han har altid stået lidt bagerst i køen ift Østrøm,Vestergaard,Obbekjær og nogengange ham islændingen vi havde

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

Jeg ville ikke være overrasket, hvis Jørgen og Bashkim starter inde.
              Det ville godt nok være dumt. Særligt med Jørgen. Man skal indsluses gradvist med så lang en skadespause. Bashkim har lignet én temmelig langt fra kampform. Mon ikke han får 20 minutter igen.

Jeg håber, OB lader flest muligt af de hærgede spillere få pause. Der er ingen chance for at gå videre mod FCM.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det ville godt nok være dumt. Særligt med Jørgen. Man skal indsluses gradvist med så lang en skadespause. Bashkim har lignet én temmelig langt fra kampform. Mon ikke han får 20 minutter igen.

Jeg håber, OB lader flest muligt af de hærgede spillere få pause. Der er ingen chance for at gå videre mod FCM.
                Enig omkring Jørgen. Men det er bestemt muligt mht Bash. Han burde nok kunne holde 55-60 min rent fysisk. Spørgsmålet er så om han endnu kan gøre en forskel? Og det måske ville være bedre at spille med friske spillere som Sander og Sveinn. Tænker også at Frøkjær kan holde til en times tid rent fysisk. Vi må se. Chancen er der for sejr. Men giver det kun 5-10% for at gå videre

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Bashkim har været i klubben en måned nu. Mon ikke han efterhånden er der fysisk, hvor han kan spille en 50-60 minutter uden at risikere en skade. At man så ikke skal forvente at se ham i topform er noget andet, men kampform får man vel kun rigtigt ved at spille. Synes på alle måder det ville give mening at spille ham fra start.

Comment

FS har følgende

Oliver Christensen
                    Ryan Tver Ø Brems
                    Thrandarson JJ
                    Okosun
                    Sabbi Bashkim Sander

Comment

Jonathan Khemdee er også midtforsvarer fra U19. Men han har altid stået lidt bagerst i køen ift Østrøm,Vestergaard,Obbekjær og nogengange ham islændingen vi havde
                      Khemdee har jeg set mange gange, der er i hvert fald en grund til at han ikke står først ... det kan jeg godt sige.
                      Når bettingmarkedet finder ud af den opstilling, så bør oddset også rykke sig noget ... noget tyder jo måske endda på at Khemdee bytter med Tverskov på et tidspunkt.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Khemdee har jeg set mange gange, der er i hvert fald en grund til at han ikke står først ... det kan jeg godt sige.
                        Når bettingmarkedet finder ud af den opstilling, så bør oddset også rykke sig noget ... noget tyder jo måske endda på at Khemdee bytter med Tverskov på et tidspunkt.
                        Skjelvik kunne måske også gå ind i centerforsvaret.

Men det er sgu lidt træls at Kasper Larsen kan nå at gå i stykker på 5 min i søndags. Ellers giver det ingen mening at han ikke er med idag

Comment

Men det er sgu lidt træls at Kasper Larsen kan nå at gå i stykker på 5 min i søndags. Ellers giver det ingen mening at han ikke er med idag
                          Han starter ikke, efter så lang tid ude og jeg tænker ikke I kommer til at bruge ham i det centrale forsvar.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Medmindre det er for AJA også er skadet og tvivlsom til søndag. Med henblik på Kasper Larsens nylige tilbagevenden fra en skade, er det jo ikke sikkert, at han kan spille ret meget i dag, hvis han er tiltænkt 90 min søndag. Især hvis bentøjet så ikke har reageret så godt på de få minutter, han fik i Vejle. Men ja, det er noget værre gætteri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Han starter ikke, efter så lang tid ude og jeg tænker ikke I kommer til at bruge ham i det centrale forsvar.
                              Derfor kunne han vel godt have afløst Tverskov engang i 2. Halvleg?

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

Medmindre det er for AJA også er skadet og tvivlsom til søndag. Med henblik på Kasper Larsens nylige tilbagevenden fra en skade, er det jo ikke sikkert, at han kan spille ret meget i dag, hvis han er tiltænkt 90 min søndag. Især hvis bentøjet så ikke har reageret så godt på de få minutter, han fik i Vejle. Men ja, det er noget værre gætteri.
                                Mange gætterier ja. Men er lidt bekymret over at han er så skrøbelig. Ja faktisk at vi har utroligt mange der virker skrøbelige og hele tiden skal doseres eller er på vej tilbage fra skade

Comment

Working...
                                X