Vinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalturnering 20-21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægVinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Og hvad så?
Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af albani Se indlæg
Det kan vel afgøre hvor hurtigt vi kan komme til at gå? Selv en middelmådig forvalgtning af 20 mio vil kunne byde på forbedringer, imo
Comment
-
Og hvad så?
Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Og hvad så?
Med to ægte profiler ville holdet ikke kun gå men vel allerede løbe.
Tror du undervurderer vores trup. Der er for meget bredde og for lidt kvalitet på midtbanen og det er ikke rigtigt sammensat. Men hent en ægte midtbaneprofil der og Daniel Høegh for forsvaret, så er det en trup som spiller i toppen af ligaen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Hellere at OB får 20 millioner og forvalter dem dårligt, end at Randers, AGF, Horsens eller SDR får 20 millioner og muligheden for at forvalte dem fornuftigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
20 millioner = to ægte profiler.
Med to ægte profiler ville holdet ikke kun gå men vel allerede løbe.
Tror du undervurderer vores trup. Der er for meget bredde og for lidt kvalitet på midtbanen og det er ikke rigtigt sammensat. Men hent en ægte midtbaneprofil der og Daniel Høegh for forsvaret, så er det en trup som spiller i toppen af ligaen.
Comment
-
I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående.
Men, ledelsen er nu engang som den er pt. Så hvorfor ikke tage pokalen, Europa og pengene med? Kulturen kan da ikke blive dårligere af lidt medgang.
Den eneste kultur der bygges ved ikke at vinde noget, ikke at deltage i noget, eller ikke skrabe penge sammen via resultater. Det er en taberkultur!
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVil man stadig komme i europa hvis man fx tabte pokal finalen til dem der blev danske mestre?. Lad os sige FCM
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Nej jeg er næsten sikker på, at den så ryger til en i ligaen. Har ihvertfald ikke hørt det skulle være lavet om, til tidligere tiders regler, hvor man fik pladsen selvom man tabte.
Comment
-
I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
Comment