Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 20-21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Vinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
      Og hvad så?

      Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vinderen af pokalturneringen er sikret europæisk gruppespil næste sæson. Det skulle også minimum sikre 20 millioner kr .
        Det vil være klasse at få OB i pokalfinalen igen og ja total bonus med sikret europæisk gruppespil. Tænker dog der skal tilføjes nogle flere kvalitetsspillere til vores trup i dette transfervindue, hvis vi skal kunne lege med hvor det er rigtig sjovt (Europa cup mm..).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Og hvad så?

          Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.
          Det kan vel afgøre hvor hurtigt vi kan komme til at gå? Selv en middelmådig forvalgtning af 20 mio vil kunne byde på forbedringer, imo

          Comment


            Oprindeligt indsendt af albani Se indlæg

            Det kan vel afgøre hvor hurtigt vi kan komme til at gå? Selv en middelmådig forvalgtning af 20 mio vil kunne byde på forbedringer, imo
            Enig jeg tager gerne en tur i Europa for 20 mio kr. hvor vi bliver helt til grin, hvis det medvirker til pengene kanaliseres i truppen. Jeg kan sagtens forestille mig vi ikke forvalter pengene mindre optimalt, men den risiko løber jeg gerne for at der bare sker lidt andet end at vi tøffer rundt i nedrylningsspillet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Og hvad så?

              Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.
              Hellere at OB får 20 millioner og forvalter dem dårligt, end at Randers, AGF, Horsens eller SDR får 20 millioner og muligheden for at forvalte dem fornuftigt.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Og hvad så?

                Tænker du at OB ville forvalte 20 mill. fornuftigt? OB har ikke noget at gøre i Europa; man skal kravle, førend man kan gå, og OB er ikke i nærheden af at kunne gå.
                20 millioner = to ægte profiler.
                Med to ægte profiler ville holdet ikke kun gå men vel allerede løbe.
                Tror du undervurderer vores trup. Der er for meget bredde og for lidt kvalitet på midtbanen og det er ikke rigtigt sammensat. Men hent en ægte midtbaneprofil der og Daniel Høegh for forsvaret, så er det en trup som spiller i toppen af ligaen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Hellere at OB får 20 millioner og forvalter dem dårligt, end at Randers, AGF, Horsens eller SDR får 20 millioner og muligheden for at forvalte dem fornuftigt.
                  Surt, nen der en sandhed i det. Måske vælger NT at komme pengene ind på bogen. Vi er vel ikke sikker på at vi enfer med at købe et par landsholds enmer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    20 millioner = to ægte profiler.
                    Med to ægte profiler ville holdet ikke kun gå men vel allerede løbe.
                    Tror du undervurderer vores trup. Der er for meget bredde og for lidt kvalitet på midtbanen og det er ikke rigtigt sammensat. Men hent en ægte midtbaneprofil der og Daniel Høegh for forsvaret, så er det en trup som spiller i toppen af ligaen.
                    I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående.
                      Det har ikke noget at gøre med at tænke kortsigtet, eller langsigtet. Jeg går heller ikke op i Europa. Det ville blot være en bonus som følger med.
                      Men, ledelsen er nu engang som den er pt. Så hvorfor ikke tage pokalen, Europa og pengene med? Kulturen kan da ikke blive dårligere af lidt medgang.
                      ​​​​​​
                      Den eneste kultur der bygges ved ikke at vinde noget, ikke at deltage i noget, eller ikke skrabe penge sammen via resultater. Det er en taberkultur!


                      ​​​​​
                      ​​
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående.
                        En pokalsejr kan vel udover penge også give en wake-up. Den kan tiltrække profiler, sponsorer, en kæmpe oplevelse for fansene og spillere og sætte noget i gang. Kultur er ikke noget som "er der" eller "ikke der". Den er ikke statisk og man skal arbejde derfor og skabe den hele tid. Og en sportslig success Vil vel være noget som kan god bidrage.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Vil man stadig komme i europa hvis man fx tabte pokal finalen til dem der blev danske mestre?. Lad os sige FCM

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vil man stadig komme i europa hvis man fx tabte pokal finalen til dem der blev danske mestre?. Lad os sige FCM
                            Nej jeg er næsten sikker på, at den så ryger til en i ligaen. Har ihvertfald ikke hørt det skulle være lavet om, til tidligere tiders regler, hvor man fik pladsen selvom man tabte.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                              Nej jeg er næsten sikker på, at den så ryger til en i ligaen. Har ihvertfald ikke hørt det skulle være lavet om, til tidligere tiders regler, hvor man fik pladsen selvom man tabte.
                              Ja okay. Chancen skal forfølges da vi igen ser ind i en mellemsæson. Men det er sgu et longshot

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                I tænker bare så kortsigtet. Jeg går ikke op i Europa eller millioner. Jeg vil have en bæredygtig kultur - en ordentligt ledet klub. Det kommer vi ikke tættere på med ovenstående.
                                Kommer vel heller ikke længere væk fra det ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X