Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse

X
- 

Ja efter en anonym første halv time viste han igen sit potentiale og har klart været en af Randers`s bedste i denne sæson.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
 Ser du også Randers - FCN?

Hold fast hvor er Greve med i meget af spillet for Randers.

Hvor ville jeg dog også hellere have Buus,Eske og Greve rendende rundt istedet for AJA,Opondo og Drachmann. Ikke fordi det ville løfte os specielt ift.
 Men hvor er jeg bare træt af fremmed leverpostej fra Stryns. Så hellere hjemmelavet
 Comment
- 

Og han passer ind på rigtigt mange af de parametre vi normalt rekrutterer trænere inde for. Kendt navn i dansk fodbold, har opnået store resultater, endda både mesterskab og pokal, og hvis vi ligger hele talentdelen nedover som parameter, så passer han jo også inde for det. Jeg forstår godt, at der er nogle der ikke vil have ham, men jeg forstår ikke de der Leif Rasmussen-typer der kategorisk afviser, at det kan blive ham, selvfølgelig kan det blive det.Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
 Oh skræk, så bliver Riddersholm jo en mulighed i OB.   
 Comment
- 

Snakken ved banderne i Ådalen omkring træner situationen skulle bekræfte 1 ting(i følge SFÅ). Ikke hvem der bliver træner.Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
 Oh skræk, så bliver Riddersholm jo en mulighed i OB.   
 Men hvem der ihverfald som eneste navn ikke gør. Og det er Glenn Riddersholm
 Comment

)
)

Comment