Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okosun skuffet over bænkplads

    https://fyens.dk/artikel/ob-s-okosun...-været-skuffet

    Comment


      Vi er satme ikke uheldige med de øvrige resultater
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        I Horsens var han stjernen og i OB er han fyld
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Med det spil vi ser i aften, ligger der ikke 4-6 point og venter på os mod BIF og AaB. I alle fald er det dybt skuffende, at hverken spillere eller træner tager chancen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
            Med det spil vi ser i aften, ligger der ikke 4-6 point og venter på os mod BIF og AaB. I alle fald er det dybt skuffende, at hverken spillere eller træner tager chancen.
            Nu spillerOB jo typisk bedre mod holdene over sig end under ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nu spillerOB jo typisk bedre mod holdene over sig end under ..
              Ha, good point :). Nå, kampen i dag, og nok også selve foråret generelt, får mig til at se med bange anelser på fremtiden. Også i forhold til, hvem der bliver den nye træner. For uanset hvem, så står vedkommende over for en meget stor udfordring, da spillere (og trænere) de sidste mange år er rekrutteret uden, at der lå en strategi bag. Hvis, hvad jeg da tror, vi kan holde mindst to hold bag os denne sæson, så vil vi med en kort opstart til næste sæson stå med ryggen mod muren fra første runde, da vi forekommer uendeligt sårbare hvad angår kvaliteten af spillermaterialet.

              Comment


                Hvis Lyngby er i gang med at lave en “Randers” (hvilket det tyder på), så skal vi altså til at kigge alle andre steder end opad i tabellen. Jeg skrev allerede efter kampen mod Lyngby, at jeg havde bange anelser. Det har jeg stadig. Efter næste weekend når Lyngby forventeligt har slået Nordsjælland og vi har tabt til BIF så er de kun 5 point efter os. Det kan skrumpe yderligere til 2 point i sidste spillerunde i grundspillet hvor Lyngby møder Horsens og vi jo skal til Aalborg.

                ...det her bliver rigtig rigtig grimt er jeg bange for.

                Comment


                  Det godt nok heller ikke mange MUST WIN kampe som JM har fået sejre ud af.
                  De kampe hvor man lige kan mærke varmen fra kogepladen der vinder vi, eller får et godt resultat (FCN ude, Randers Hjemme, Aab hjemme)
                  Men når vi så sætter hånden på kogepladen og det det virkelig gælder de 3 point, så imponere OB langt fra (Lyngby hjemme, Vejle ude, Horsens ude)
                  Om det er JM der simpelthen ikke sætter holdet rigtig op, eller om det er trup sammensætningen (for få vinder typer) er svært at sige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                    Det godt nok heller ikke mange MUST WIN kampe som JM har fået sejre ud af.
                    De kampe hvor man lige kan mærke varmen fra kogepladen der vinder vi, eller får et godt resultat (FCN ude, Randers Hjemme, Aab hjemme)
                    Men når vi så sætter hånden på kogepladen og det det virkelig gælder de 3 point, så imponere OB langt fra (Lyngby hjemme, Vejle ude, Horsens ude)
                    Om det er JM der simpelthen ikke sætter holdet rigtig op, eller om det er trup sammensætningen (for få vinder typer) er svært at sige
                    Enig synes også det var svært at se hvad konceptet fra start var igår, og at Lieder og Opondo fik 65 min. var mig en gåde det virkede som om de begge spillede ca. så langt fra deres bedste som overhovedet muligt
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                      Enig synes også det var svært at se hvad konceptet fra start var igår, og at Lieder og Opondo fik 65 min. var mig en gåde det virkede som om de begge spillede ca. så langt fra deres bedste som overhovedet muligt
                      Fuldstændig enig!
                      Synes også at det er tydeligt for enhver at Jebali/Leider ikke fungerer...
                      Leider er alt alt for selvisk og Jebali ligner en der dårligt gider løbe sig i position, da han ved han ikke får den alligevel

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                        Fuldstændig enig!
                        Synes også at det er tydeligt for enhver at Jebali/Leider ikke fungerer...
                        Leider er alt alt for selvisk og Jebali ligner en der dårligt gider løbe sig i position, da han ved han ikke får den alligevel
                        Synes faktisk ikke kritikken af Jebali er fair efter i går. Han var klart bedste mand i genpresset, og han tog godt nok mange løb i genpresset, og formåede også at erobre bolden ved flere lejligheder.

                        Mart Lieder tror jeg aldrig rigtig kommer til at fungere for os, desværre.

                        Konstellationen med de to er jeg dog enig i ikke fungerer, og så skal Sabbi altså til forsøge sig med de nemme løsninger i stedet for ALTID at ville det svære. Han dribler konstant på de forkerte tidspunkter, og han får godt nok ikke meget ud af det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                          Synes faktisk ikke kritikken af Jebali er fair efter i går. Han var klart bedste mand i genpresset, og han tog godt nok mange løb i genpresset, og formåede også at erobre bolden ved flere lejligheder.

                          Mart Lieder tror jeg aldrig rigtig kommer til at fungere for os, desværre.

                          Konstellationen med de to er jeg dog enig i ikke fungerer, og så skal Sabbi altså til forsøge sig med de nemme løsninger i stedet for ALTID at ville det svære. Han dribler konstant på de forkerte tidspunkter, og han får godt nok ikke meget ud af det.
                          Sabbi. Er det så vanskeligt at lære ham? Jeg synes, det er til dumpekarakter for trænerne - eller ham.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Synes faktisk ikke kritikken af Jebali er fair efter i går. Han var klart bedste mand i genpresset, og han tog godt nok mange løb i genpresset, og formåede også at erobre bolden ved flere lejligheder.

                            Mart Lieder tror jeg aldrig rigtig kommer til at fungere for os, desværre.

                            Konstellationen med de to er jeg dog enig i ikke fungerer, og så skal Sabbi altså til forsøge sig med de nemme løsninger i stedet for ALTID at ville det svære. Han dribler konstant på de forkerte tidspunkter, og han får godt nok ikke meget ud af det.
                            Det var faktisk heller ikke en kritik af Jebali :-)
                            Synes iforhold til at Jebali er vores offensive omdrejningspunktet, at han har lagt rigtig meget til på det defensive og især i pres spillet.
                            Det er en kritik af at Leider altid kører solo når banens sidste tredje del.
                            Bedst eksempel er der hvor leider afslutter fra en 10 graders vinkel, selvom jebali er igang med at rykke til fri i feltet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                              Det var faktisk heller ikke en kritik af Jebali :-)
                              Synes iforhold til at Jebali er vores offensive omdrejningspunktet, at han har lagt rigtig meget til på det defensive og især i pres spillet.
                              Det er en kritik af at Leider altid kører solo når banens sidste tredje del.
                              Bedst eksempel er der hvor leider afslutter fra en 10 graders vinkel, selvom jebali er igang med at rykke til fri i feltet.
                              Man kan også vende den om, og være djævlens advokat

                              Lieder er fuldboodsangriber. Når en fuldboodsangriber får bolden i nogenlunde nærhed af målet, så sparker han på kassen. Det er sådan man nogle gange scorer lidt tilfældige mål, og sådan man får tanket selvtillid.
                              Frøkjær har været nede. Sabbi er nede. Opondo er nede, lieder er helt væk. Alle offensive kørt spiller tamt.
                              Hvis jebali er vores offensive omdrejningspunkt, som i øvrigt ikke selv laver mål (udover et enkelt her i foråret), er hans fornemmeste opgave så ikke at gøre de andre bedre.?

                              Det er lidt sat på spidsen, men der er i hvert fald noget i front der ikke fungerer.

                              Jeg er så langt fra tilhænger af Lieder i truppen. Og ej heller af jebali. Jeg håber de begge er fortid til sommer. Pengene kan bruges MEGET bedre. Gerne på noget yngre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                                Det godt nok heller ikke mange MUST WIN kampe som JM har fået sejre ud af.
                                De kampe hvor man lige kan mærke varmen fra kogepladen der vinder vi, eller får et godt resultat (FCN ude, Randers Hjemme, Aab hjemme)
                                Men når vi så sætter hånden på kogepladen og det det virkelig gælder de 3 point, så imponere OB langt fra (Lyngby hjemme, Vejle ude, Horsens ude)
                                Om det er JM der simpelthen ikke sætter holdet rigtig op, eller om det er trup sammensætningen (for få vinder typer) er svært at sige

                                Det er jo nok en kombination af at vores trup ikke er så god som ledelsen bilder sig selv ind og at vi er ved at være nået et punkt, hvor det kunne være rart at få nogle nye trænerøjne på.

                                Comment

                                Working...
                                X