Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja... Straffe efter dommeren har fløjtet kampen af.. VAR slår til igen
    ??? Det var vel fair nok?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

      ??? Det var vel fair nok?
      Har jeg sagt andet?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Har jeg sagt andet?
        Nøh, måske ikke. Jeg tolkede bare "VAR slår til igen" som negativt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

          Nøh, måske ikke. Jeg tolkede bare "VAR slår til igen" som negativt.
          Egentlig ikke. Mere at VAR endnu engang tager hovedrollen i en fodboldkamp og skaber stort påstyr. I dag var kendelsen okay og efter reglerne.
          Er bare træt af at det fylder så meget

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Egentlig ikke. Mere at VAR endnu engang tager hovedrollen i en fodboldkamp og skaber stort påstyr. I dag var kendelsen okay og efter reglerne.
            Er bare træt af at det fylder så meget
            De snakker en del VAR i Onside i dag. FCM er klubben med flest VAR omstødelser mens OB ikke har haft en eneste .. kan det passe?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              De snakker en del VAR i Onside i dag. FCM er klubben med flest VAR omstødelser mens OB ikke har haft en eneste .. kan det passe?
              Tror VAR annullerede en scoring af FCN mod os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Tror VAR annullerede en scoring af FCN mod os.
                En kendelse burde jo tælle for begge hold i hvert fald. Ved ikke hvor de har deres fald fra men det var vist 0,35 kendelser pr. kamp. Gennemsnitlig 80 sekunders stop og et eller andet med 0,85 pr. ??
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  De snakker en del VAR i Onside i dag. FCM er klubben med flest VAR omstødelser mens OB ikke har haft en eneste .. kan det passe?
                  Annulerede VAR ikke Lieders første mål idag? Eller var det dommeren selv

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Annulerede VAR ikke Lieders første mål idag? Eller var det dommeren selv
                    VAR var i hvert fald med. Men tror den bekræftede kun dommers kendelse.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      ??? Det var vel fair nok?
                      Nej, forstår godt st GF har nedlagt protest over der blev lagt så meget tid til.
                      Var eller ej, så der det åbenbart lettere af få noget når man er FCK.
                      Altid ærgerligt når Victorine rullemarie får point.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Nej, forstår godt st GF har nedlagt protest over der blev lagt så meget tid til.
                        Var eller ej, så der det åbenbart lettere af få noget når man er FCK.
                        Altid ærgerligt når Victorine rullemarie får point.
                        Hvis der skal lægges lidt til ved udskiftninger er det egentlig godkendt med 6 min tillægstid. Ikke mindre end 8 udskiftninger blev det til fra det 66-85 min.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvis det “kun” er 5 mill forstår jeg simpelthen ikke problemet. Odense Kommune burde have mange besparelser i dens levetid og kunne sagtens give en del af beløbet. Men OB vil sikkert gerne have at de betaler for det hele
                          Jeg tror det må være pga. usikkerheden omkring nyt stadion. Ville være dumt at anlægge en hybridbane hvis man i sidste ender skal ændre lokation for stadion.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Jeg tror det må være pga. usikkerheden omkring nyt stadion. Ville være dumt at anlægge en hybridbane hvis man i sidste ender skal ændre lokation for stadion.
                            Tror bestemt ikke der er tvivl om lokationen. Den er ikke længere til debat. Spørgsmålet er kun hvor meget der skal laves og hvor mange penge der er til rådighed.
                            Og så hørte jeg at der også er lidt med HVEM der skal lave de forskellige opgaver. OSE vil selvfølgelig gerne udelukkende bruge dem der sponsorerer OB hvis muligt og det giver lidt bøvl af forskellige årsager. Men tænker det bliver løst i sidste ende

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror bestemt ikke der er tvivl om lokationen. Den er ikke længere til debat. Spørgsmålet er kun hvor meget der skal laves og hvor mange penge der er til rådighed.
                              Og så hørte jeg at der også er lidt med HVEM der skal lave de forskellige opgaver. OSE vil selvfølgelig gerne udelukkende bruge dem der sponsorerer OB hvis muligt og det giver lidt bøvl af forskellige årsager. Men tænker det bliver løst i sidste ende
                              Tegner det så mest til nyt stadion eller renovering af det nuværende?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Tegner det så mest til nyt stadion eller renovering af det nuværende?
                                Det er lang tid siden jeg har hørt noget så ved det ikke. Men nyt stadion får vi ikke. Altså nyt fra grunden.
                                Planen er lukkede hjørne der lejes ud, lidt udbygning af sponsorsiden, nye tagkonstruktioner og en kæmpe ombygning af Barfoed med diverse faciliteter. Så er der sikkert også renoveringer rundt om stadion i boder, på toiletterne osv. Tænker de har fået tegnet 3-5 forskellige løsninger som de arbejder med pt
                                I alt dette rækker 35-40 mill fra OK ingen steder

                                Comment

                                Working...
                                X