Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Da da daaaaaa. Kan desværre ikke overraske nogle. Lad os få afskaffet det lort og spille rigtig fodbold igen. Det har været en forudsigelig katastrofe.

    Fodbold med fejlkendelser, rytme i spillet og hvor man kan juble over et mål > Fodbold med fejlkendelser, uendelige pauser og fravær af umiddelbare glædesudbrud og øjeblikke.
    Enig. Men det altså vildt at få 3 straffe i 2 kampe, hvor der ikke er straffe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

      Enig. Men det altså vildt at få 3 straffe i 2 kampe, hvor der ikke er straffe
      Jeg syntes det læner sig op af mistænksomt. Så heldig kunne man måske have været før VAR. Men aldrig nogen sinde efter..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg syntes det læner sig op af mistænksomt. Så heldig kunne man måske have været før VAR. Men aldrig nogen sinde efter..
        2 minutter før får de annulleret et mål der lignede var KLART onside. Tror ikke på korruption, jeg tror på inkompetence og ingen teknologi kommer til at redde os fra det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg syntes det læner sig op af mistænksomt. Så heldig kunne man måske have været før VAR. Men aldrig nogen sinde efter..
          Som Sheed skriver ligner det et klart mål lige inden, så det er ikke fordi at de som sådan har dommeren med sig ... det ligner 2 fejl, men vinklen er skidt på det straffespark.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Hentyder mere til 3 straffespark på 2 kampe som alle er klare fejldomme

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hentyder mere til 3 straffespark på 2 kampe som alle er klare fejldomme
              Han er med afstand den mest usympatiske spiller i ligaen.

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...or-mig/8481821


              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Han er med afstand den mest usympatiske spiller i ligaen.

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...or-mig/8481821

                Ja han er godt nok en der skal spille i sin egen klub, for at man bare kan lide ham lidt..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Han er med afstand den mest usympatiske spiller i ligaen.

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...or-mig/8481821

                  Som Tøfting sagde i offside, så var der blevet snakket om de straffespark med eller uden VAR, sådan er fodbold.
                  Da han var i Ajax, og omkring landsholdet, syntes jeg han havde en frisk og god kæk måde at være på. Men hans deroute og spild af talentet med skiftet til FCK, har bestemt ikke gjort noget godt for ham. FCK arrogancen krydret med den før omtalte stil, har skabt en ulækker spiller/person som formentlig kun FCK fans(og ikke alle FCK fans) bryder sig om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Som Tøfting sagde i offside, så var der blevet snakket om de straffespark med eller uden VAR, sådan er fodbold.
                    Vi havde fået samme diskussion, men var gået glip af spilstoppene og den evige tvivl, om vi kan juble over de mål, der bliver scoret.
                    Når nu vi er nået dertil, hvor det er gået op for de fleste, at vi kommer til at diskutere dommerskøn og retfærdighed med og uden VAR kan vi forhåbentlig prioritere spillet og spontaniteten igen. På den måde synes jeg det er rart, at spillere og trænere (Fischer her, Wind tidligere, og også Rooney for nogle dage siden) er begyndt at dele deres frustrationer og argumentere for, at VAR ødelægger mere end det gavner. Forhåbentlig er der nogle stakeholders og ledere, der har integritet nok til at erkende, at VAR var en fejl, og at det er bedre at gå væk fra det i dag end i morgen (og så bruge de penge, klubberne poster i VAR på bedre uddannelser og kontraktforhold for dommerne).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Vi havde fået samme diskussion, men var gået glip af spilstoppene og den evige tvivl, om vi kan juble over de mål, der bliver scoret.
                      Når nu vi er nået dertil, hvor det er gået op for de fleste, at vi kommer til at diskutere dommerskøn og retfærdighed med og uden VAR kan vi forhåbentlig prioritere spillet og spontaniteten igen. På den måde synes jeg det er rart, at spillere og trænere (Fischer her, Wind tidligere, og også Rooney for nogle dage siden) er begyndt at dele deres frustrationer og argumentere for, at VAR ødelægger mere end det gavner. Forhåbentlig er der nogle stakeholders og ledere, der har integritet nok til at erkende, at VAR var en fejl, og at det er bedre at gå væk fra det i dag end i morgen (og så bruge de penge, klubberne poster i VAR på bedre uddannelser og kontraktforhold for dommerne).
                      Nu handlede det jo om nogle situationer hvor VAR netop IKKE kom i spil. Så ved ikke hvor meget det havde ændret lige her. Men jeg forstår din pointe. Jeg er dog ikke enig. Hvor mange gange har man ikke siddet, på stadion eller ved skærmen, og været pisse vred over en kæmpe fejl. På stadion har de sågar vist det på storskærm, hvor man har set flere spillere, appellere til dommerne om at se på skærmen. Nu har vi muligheden for det, og selvom det ikke fungere, så vil jeg så meget hellere have fjernet de store fejl, der koster vigtige point. I Bundesligaen, som jeg følger tæt, fungere det super godt. De har også haft et par år til at øve sig i. Jeg er enig i at det ikke gavner noget, når dem der skal styrer var tilsyneladende er så inkompetente som det ser ud til. Men et mål er et mål når den er over stregen, der er indkast eller hjørne når den er ude over stregen, og offside når du er foran din modspiller. Det kan der ikke tolkes på, så det burde være lige til, hvis billederne så er der. Men at de elendige dommere vi har, så både skønner forkert og åbenbart har et stift system at arbejde i er en anden ting. Men her bliver vi ikke enige kan jeg se.

                      Comment


                        Vi har snakket med Max Fenger for at få en status på hans skade. Det var ikke så opløftende.

                        http://obstruktion.dk/skadet-max-fen...ert-for-tiden/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi har snakket med Max Fenger for at få en status på hans skade. Det var ikke så opløftende.

                          http://obstruktion.dk/skadet-max-fen...ert-for-tiden/
                          Av av av. Havde godt nok hørt at det var skidt. Håber det bedste

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Av av av. Havde godt nok hørt at det var skidt. Håber det bedste
                            Føler for ham, fandme et træls tidspunkt. Men hvis man skal vende det til noget positivt, så må det da blive nemmere at forlænge med ham nu?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Føler for ham, fandme et træls tidspunkt. Men hvis man skal vende det til noget positivt, så må det da blive nemmere at forlænge med ham nu?
                              Ja hvis man vurderer han kan blive 100% fit og ikke har noget kronisk ville det være et fint tidspunkt. Og måske lidt nemmere og billigere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Av av av. Havde godt nok hørt at det var skidt. Håber det bedste
                                Det tyder da også på at lægestaben i OB igen har taget grueligt fejl, surt for Max.

                                Comment

                                Working...
                                X