Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Det tyder da også på at lægestaben i OB igen har taget grueligt fejl, surt for Max.
    Det tænkte jeg også. Og virkelig irriterende hvis de anbefalede ham bare at trænere og ved U-lansholdet siger de med det samme at han skal stoppe. Og meniskeskader er nu ikke alt for usædvanlige og alt for svært at diagnosticere.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      Det tyder da også på at lægestaben i OB igen har taget grueligt fejl, surt for Max.
      I seneste udgave af SFÅ talte Asser fra 817.dk om, at man angiveligt havde sendt ham i kamp i Europa Playoff mod AGF, selvom det var blevet anbefalet, at man ikke spillede ham og at han ikke kunne træne op til kampen. Virkelig kedeligt, hvis det er sådan et sats der ender med at koste ham så meget i sin udvikling og fortsat giver ham mén. Lyder desværre til, at de ting jeg havde hørt om, at han ikke var regnet for en del af planerne her i foråret, ser ud til at komme til at holde stik. Helt enormt ærgerligt, kan ellers virkelig godt lide ham som type.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        Det tyder da også på at lægestaben i OB igen har taget grueligt fejl, surt for Max.
        Jeg synes da ikke det kan lade sig gøre at vurdere den slags i det interview. Der er jo nærmest ingen oplysninger om, hvad det er/har været, og om man kunne forvente at det skulle have været vurderet anderledes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          I seneste udgave af SFÅ talte Asser fra 817.dk om, at man angiveligt havde sendt ham i kamp i Europa Playoff mod AGF, selvom det var blevet anbefalet, at man ikke spillede ham og at han ikke kunne træne op til kampen. Virkelig kedeligt, hvis det er sådan et sats der ender med at koste ham så meget i sin udvikling og fortsat giver ham mén. Lyder desværre til, at de ting jeg havde hørt om, at han ikke var regnet for en del af planerne her i foråret, ser ud til at komme til at holde stik. Helt enormt ærgerligt, kan ellers virkelig godt lide ham som type.
          Well. Vi har jo desværre tidligere set eksempler på, at lægestaben i OB ikke har helt styr på tingene (tænker her på Bashkim). Det er jo et kæmpe problem, hvis man ikke kan træffe de rette beslutninger ifm skadesforløb som disse, og det ender med at koste så lang tid af hans udvikling.

          Havde faktisk virkelig sat næsen op efter et Fenger-gennembrud i denne sæson især set i lyset af Bashkim-salget sidste januar.

          Omvendt kan dette tilbageslag lette vejen for en forlængelse måske?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Well. Vi har jo desværre tidligere set eksempler på, at lægestaben i OB ikke har helt styr på tingene (tænker her på Bashkim). Det er jo et kæmpe problem, hvis man ikke kan træffe de rette beslutninger ifm skadesforløb som disse, og det ender med at koste så lang tid af hans udvikling.

            Havde faktisk virkelig sat næsen op efter et Fenger-gennembrud i denne sæson især set i lyset af Bashkim-salget sidste januar.

            Omvendt kan dette tilbageslag lette vejen for en forlængelse måske?
            Eller måske det modsatte fordi han er indebrændt over at lægestabens råd har medført en måske kronisk lidelse i fremtiden der kunne være undgået?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Eller måske det modsatte fordi han er indebrændt over at lægestabens råd har medført en måske kronisk lidelse i fremtiden der kunne være undgået?
              Det er selvfølgelig også en mulighed

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Det er selvfølgelig også en mulighed

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Well. Vi har jo desværre tidligere set eksempler på, at lægestaben i OB ikke har helt styr på tingene (tænker her på Bashkim). Det er jo et kæmpe problem, hvis man ikke kan træffe de rette beslutninger ifm skadesforløb som disse, og det ender med at koste så lang tid af hans udvikling.

                  Havde faktisk virkelig sat næsen op efter et Fenger-gennembrud i denne sæson især set i lyset af Bashkim-salget sidste januar.

                  Omvendt kan dette tilbageslag lette vejen for en forlængelse måske?
                  Hvad havde OB ikke styr på mht. Kadrii? Jeg er klar over at han var utilfreds med behandlingen af sin skade og efterfølgende var i medierne og anklage OB for ikke at yde den rigtige behandling da de ønskede at spare penge etc., ligesom han insisterede på at sammenligne sin skade med andre spilleres tilsvarende skader og derfor ikke kunne forstå at der kunne være forskel på forskellige skadesforløb. Uden et indgående kendskab til OBs lægestab tager jeg den kritik som et udtryk for en lidt umoden, utålmodig og (forståeligt nok) frustreret Kadrii, mere end jeg tager det som et udtryk for at han modtog dårlig behandling i OB.

                  Har der været andet fremme om Kadriis skade siden du skriver som du gør?
                  Last edited by stonebear; 25-02-2021, 13:54.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Hvad havde OB ikke styr på mht. Kadrii? Jeg er klar over at han var utilfreds med behandlingen af sin skade og efterfølgende var i medierne og anklage OB for ikke at yde den rigtige behandling da de ønskede at spare penge etc., ligesom han insisterede på at sammenligne sin skade med andre spilleres tilsvarende skader og derfor ikke kunne forstå at der kunne være forskel på forskellige skadesforløb. Uden et indgående kendskab til OBs lægestab tager jeg den kritik som et udtryk for en lidt umoden, utålmodig og (forståeligt nok) frustreret Kadrii, mere end jeg tager det som et udtryk for at han modtog dårlig behandling i OB.

                    Har der været andet fremme om Kadriis skade siden du skriver som du gør?
                    Det er selvfølgelig altid en opvejning af, hvis ord man kan tage for gode varer.

                    Men i denne artikel fra 2015: https://www.bt.dk/superligaen/bashki...-paa-min-skade lyder det jo som om, at man i FCK har grebet tingene helt anderledes an end i OB, hvor der virker til at have været dårlig dømmekraft inde over nogle af de ting, han skulle igennem. Det var der ikke i FCK tilsyneladende.

                    Jeg skal ikke gøre mig til smagsdommer for, hvad der er korrekt og hvad der er umodenhed. Men det er ikke en sag, der taler til OB's fordel i hvert fald, og hvis man så igen er begyndt at træffe tvivlsomme beslutninger på spillerens vegne hvad angår Fenger, så tegner der sig jo et mønster.

                    Igen, jeg er ikke ekspert, så jeg kan jo selvfølgelig sagtens tage fejl.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Det er selvfølgelig altid en opvejning af, hvis ord man kan tage for gode varer.

                      Men i denne artikel fra 2015: https://www.bt.dk/superligaen/bashki...-paa-min-skade lyder det jo som om, at man i FCK har grebet tingene helt anderledes an end i OB, hvor der virker til at have været dårlig dømmekraft inde over nogle af de ting, han skulle igennem. Det var der ikke i FCK tilsyneladende.

                      Jeg skal ikke gøre mig til smagsdommer for, hvad der er korrekt og hvad der er umodenhed. Men det er ikke en sag, der taler til OB's fordel i hvert fald, og hvis man så igen er begyndt at træffe tvivlsomme beslutninger på spillerens vegne hvad angår Fenger, så tegner der sig jo et mønster.

                      Igen, jeg er ikke ekspert, så jeg kan jo selvfølgelig sagtens tage fejl.
                      https://www.bt.dk/superligaen/obs-sv...-sig-for-meget

                      og OBs svar på kritikken.
                      Som med alt andet kan patienter også modtage en behandling som kunne have været bedre. Om det er tilfældet med Kadrii ved jeg ikke, men jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at tro at det skulle være tilfældet. At Kadrii mente/mener at OB ikke gav ham den rigtige behandling fordi klubben ønskede at spare penge finder jeg dybt useriøst.

                      Der ud over finder jeg det voldsomt at snakke om et mønster i OB på baggrund af Kadriis skade i 2013 og Fengers skade i 2020, men det må du selv kunne stå på mål for.

                      Comment


                        Nu må man vel også sige at det var vores medicinsk afdeling som bragte Ryan i gang som blev set mere eller mindre som tæt på at være fodboldinvalid. Men det her med Fenger lyder grimt og som en fejlbedommelse som måske gjorde skaden grimmere. Håber de kigger seriøst på det om at undgå en gentagelse
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          6 mål af Helenius i 3 kampe for SIF

                          Comment


                            Er der nogen fra OB med her(eb+) Syntes jeg kunne se et billede af Kadrii

                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-31-40/8466235

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              https://www.bt.dk/superligaen/obs-sv...-sig-for-meget

                              og OBs svar på kritikken.
                              Som med alt andet kan patienter også modtage en behandling som kunne have været bedre. Om det er tilfældet med Kadrii ved jeg ikke, men jeg kan ikke umiddelbart se nogen grund til at tro at det skulle være tilfældet. At Kadrii mente/mener at OB ikke gav ham den rigtige behandling fordi klubben ønskede at spare penge finder jeg dybt useriøst.

                              Der ud over finder jeg det voldsomt at snakke om et mønster i OB på baggrund af Kadriis skade i 2013 og Fengers skade i 2020, men det må du selv kunne stå på mål for.
                              Hvordan synes du generelt det er gået det seneste 1,5 års tid, hvad angår skader i førsteholdstruppen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Hvordan synes du generelt det er gået det seneste 1,5 års tid, hvad angår skader i førsteholdstruppen?
                                Jeg synes generelt at det de sidste 1,5 år er gået dårligt hvad angår skader på førsteholdet. ?
                                Skal jeg forstå på dig at de mange skader klubben har været ramt af det sidste 1,5 år er en del af det mønster du mener tegner sig i OB og at det mønster peger på at lægestaben i OB ikke har styr på tingene? Er det lægestabens der bærer ansvaret for at spillerne bliver skadet? Er de læger og eksperter som OB benytter sig af ved sportsskader bare ikke gode nok? (Her tænker jeg bl.a. på Christen Villberg, Thomas Haller og Daniel Roosen.)

                                Jeg kender intet til Max Fengers skade eller skadesforløb, men læser blandt andet fra sheets indlæg at han muligvis er blevet brugt i kamp på trods af at det blev anbefalet at han ikke spillede - er det tilfældet tænker du så også at det er lægestaben der ikke har styr på tingene? Når spillertruppen er gået til ledelsen og udtrykt bekymring over den fysiske træning er det så også et udtryk for en lægestab der ikke har styr på tingene? Eller når Jebali spekulere i de elendige træningsforhold som værende medvirkende til de mange skader?
                                Last edited by stonebear; 26-02-2021, 16:11.

                                Comment

                                Working...
                                X