Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det ved naturligt ikke men synes han virker som en fyr som er ambitiøst. :-)
    Syntes da også at det er rimelig ambitiøst at være den der skal træne og klargøre spillere til udlandet, 1. holdet eller andre klubber.

    Ikke alle skal undervise på Universitetet. Nogen underviser på Gymnasiet eller i Folkeskolen og der er behov for alle og alle er agtværdige.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Syntes da også at det er rimelig ambitiøst at være den der skal træne og klargøre spillere til udlandet, 1. holdet eller andre klubber.

      Ikke alle skal undervise på Universitetet. Nogen underviser på Gymnasiet eller i Folkeskolen og der er behov for alle og alle er agtværdige.
      Han har vel ambitioner at blive cheftræner:

      "Hvis jeg skal være førsteholdtræner for et seniorhold, så skal det være i top 24 i Danmark. Dvs. Superliga eller 1. division, så der er fuldtidsprofessionalisme. Jeg har været U 19-træner i 10-11 år. Jeg har spillet et hav af kampe mod Peter Feher, Brian Riemer, Claus Nørgaard og Kenneth Andersen, og det har forfriskende at se nogle af dem sammen med Jacob Friis som trænere i Superligaen. Kunne jeg tænke mig det? Ja, for jeg har noget at bidrage med. Jeg er bevidst om at taber du 10 kampe i Superligaen, så har du ikke kamp nr. 11 modsat U19, men jeg er ikke træner for sikkerhedens skyld."
      https://obstemmer.dk/interview-u19-t...nerambitioner/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        OB er et middelmådigt hold, som skal kæmpe hårdt for bare at forblive middelmådig.

        Det er uværdigt!!!!!!!!!!!!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Han har vel ambitioner at blive cheftræner:

          "Hvis jeg skal være førsteholdtræner for et seniorhold, så skal det være i top 24 i Danmark. Dvs. Superliga eller 1. division, så der er fuldtidsprofessionalisme. Jeg har været U 19-træner i 10-11 år. Jeg har spillet et hav af kampe mod Peter Feher, Brian Riemer, Claus Nørgaard og Kenneth Andersen, og det har forfriskende at se nogle af dem sammen med Jacob Friis som trænere i Superligaen. Kunne jeg tænke mig det? Ja, for jeg har noget at bidrage med. Jeg er bevidst om at taber du 10 kampe i Superligaen, så har du ikke kamp nr. 11 modsat U19, men jeg er ikke træner for sikkerhedens skyld."
          https://obstemmer.dk/interview-u19-t...nerambitioner/
          Den havde jeg ikke set så jeg pakker sammen Men det syntes jeg er fint og som andetsteds skrevet så giver det god mening at bruge ham som træner når +50% af holdet er nogen han selv har udviklet ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Den havde jeg ikke set så jeg pakker sammen Men det syntes jeg er fint og som andetsteds skrevet så giver det god mening at bruge ham som træner når +50% af holdet er nogen han selv har udviklet ...
            Jeg er meget i tvivl om det rigtige i at ansætte KE som SL træner i OB. Ikke fordi jeg tvivler på hans kvalifikationer, men fordi vi har en klub, hvor der bør ske store ændringer i spillerstaben, hvis vi stadig vil forsøge at blive et Top 6 hold. Vil OB bruge de penge som skal til eller bliver strategien unge, egne spillere og placeringer i nederste halvdel af SL ? At blive forfremmet i et selskab, man allerede er ansat i, kan være svært, idet man kan blive set på som kun Akademitræner og få vanskeligheder med accept fra spillere og ledelse, hvis resultaterne ikke kommer hurtigt nok. Hvis han fejler har OB mistet en fantastisk dygtig Akademitræner, idet man ikke bør degradere en person, når man først har forfremmet ham.
            Jeg håber OB, uanset den længe ventede strategi, går efter en rutineret cheftræner med mindst samme kvalifikationer som JM. Og så ville det være en super ide med Kim E som hans assistent.
            Kan MH mon finde ud af den rigtige løsning ?
            Last edited by pnl; 21-02-2021, 21:20.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Jeg er meget i tvivl om det rigtige i at ansætte KE som SL træner i OB. Ikke fordi jeg tvivler på hans kvalifikationer, men fordi vi har en klub, hvor der bør ske store ændringer i spillerstaben, hvis vi stadig vil forsøge at blive et Top 6 hold. Vil OB bruge de penge som skal til eller bliver strategien unge, egne spillere og placeringer i nederste halvdel af SL ? At blive forfremmet i et selskab, man allerede er ansat i, kan være svært, idet man kan blive set på som kun Akademitræner og få vanskeligheder med accept fra spillere og ledelse, hvis resultaterne ikke kommer hurtigt nok. Hvis han fejler har OB mistet en fantastisk dygtig Akademitræner, idet man ikke bør degradere en person, når man først har forfremmet ham.
              Jeg håber OB, uanset den længe ventede strategi, går efter en rutineret cheftræner med mindst samme kvalifikationer som JM. Og så ville det være en super ide med Kim E som hans assistent.
              Kan MH mon finde ud af den rigtige løsning ?
              Da Thorborg vil ikke købe klubben til succesen er det ja den eneste vej at bygge på akademiet og talenter man udvikler for superligaholdet. Strategien kan vel kun gå i den allerede bekendte "fynske talenter+ enkelte profiler udefra"-retning. Håber kun at den omtalte strategi de vil lægge ud i foråret betyder at man gør det nu virkelig. De sidste år hørte vi det men man handlede ikke sådan i OB.
              Og kan ikke forestille mig at KE kan få problemer i hensigt af accept fra spillere eller ledelsen. I interviews og også som gæst på Stribet Aften sidste torsdag viser han siger som en mand med klare holdninger som man kan ikke drive gæk med eller trække rund ved næsen i ringen.
              At ansætte ham som cheftræner ville betyde at vi nu virkelig følger en strategi at køre unge talenter ind i sted af at hente alt for meget mellemvare udefra.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Hemmingsen om Bashkim-salg sidste år:
                "Det er klart, at man mister noget, når man sælger en spiller som ham. Det fik vi dog kompenseret med nye spillere."


                https://jyllands-posten.dk/sport/ECE...kommet-videre/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hemmingsen om Bashkim-salg sidste år:
                  "Det er klart, at man mister noget, når man sælger en spiller som ham. Det fik vi dog kompenseret med nye spillere."


                  https://jyllands-posten.dk/sport/ECE...kommet-videre/
                  Ja men det er jo teorier om at hvis man fortæller en løgnehistorie tilstrækkeligt mange gange, så skal det nok blive "rigtigt" på et tidspunkt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Hemmingsen om Bashkim-salg sidste år:
                    "Det er klart, at man mister noget, når man sælger en spiller som ham. Det fik vi dog kompenseret med nye spillere."


                    https://jyllands-posten.dk/sport/ECE...kommet-videre/
                    Til MHs forsvar skal det vel også med, at han siger at skader og hvad der ellers er sket i 2020 har været med til at de kompentencer ikke er forløst.
                    Synes ikke dette er et komisk-Ali interview.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Til MHs forsvar skal det vel også med, at han siger at skader og hvad der ellers er sket i 2020 har været med til at de kompentencer ikke er forløst.
                      Synes ikke dette er et komisk-Ali interview.
                      Folk skal altså også styre sig lidt.. der bliver sgu ofte fluekneppet herinde ift. Hemmingsen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Til MHs forsvar skal det vel også med, at han siger at skader og hvad der ellers er sket i 2020 har været med til at de kompentencer ikke er forløst.
                        Synes ikke dette er et komisk-Ali interview.
                        Jo, men selv en kampklar Lieder bliver aldrig en erstatning for Bashkim.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Folk skal altså også styre sig lidt.. der bliver sgu ofte fluekneppet herinde ift. Hemmingsen
                          Der har du måske ret. Er sikker ikke særlig nuanceret i hensigt af Hemmingsen. Derfor er alt for skuffet. Og at se ham stirre grimt på banen med et negativt kropsprog under kampene gør det ikke bedre for mig. Det bedste er nok at han kun kan overraske mig positivt nu...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...konkurrenterne

                            Det er derfor at OB var ligeglade med point mod VB, ACH og Lyngby ... de er ikke direkte konkurrenter ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Og igen sejler VAR i Superligaen først får FCK et mål annulleret efter offside, derefter får de så er ultra tyndt straffe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                Og igen sejler VAR i Superligaen først får FCK et mål annulleret efter offside, derefter får de så er ultra tyndt straffe
                                Da da daaaaaa. Kan desværre ikke overraske nogle. Lad os få afskaffet det lort og spille rigtig fodbold igen. Det har været en forudsigelig katastrofe.

                                Fodbold med fejlkendelser, rytme i spillet og hvor man kan juble over et mål > Fodbold med fejlkendelser, uendelige pauser og fravær af umiddelbare glædesudbrud og øjeblikke.

                                Comment

                                Working...
                                X