Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg nævner det bare lige igen: Hvis U21 kommer videre fra gruppen, så kan spillerne fra den trup først støde til med få dage til åbningskampen. Vil man som landstræner gerne have sin 3. keeper med i hele træningslejren og optakten til slutrunden, eller er det okay man bare kommer dalrende, når kampene skal til at begynde? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge.
    Jeg ville vælge OC

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Det er rigtigt, den havde jeg misset. Jeg er dog stadig ikke helt klar over hvor målmands konkurrenterne er i forhold til spilletid/skader hvorfor mit oprindelige spørgsmål. Hvis dem der er inde omkring holdet hedder Schmeichel, Jesper Hansen, Lössle, Rønnow og OC tror jeg nu nok det kan blive spændende set med OB øjne, såfremt Rønnow kommer til at kæmpe med skader og manglende spilletid i foråret og enten Lössl eller Hansen helt bliver henvist til bænken.
      Der er også Daniel Iversen fra Leicester der lige nu spiller fast for Preston i Championship. Han kan nok heller ikke udelukkes til hverken slutrunden eller som fremtidens mand på landsholdet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Der er også Daniel Iversen fra Leicester der lige nu spiller fast for Preston i Championship. Han kan nok heller ikke udelukkes til hverken slutrunden eller som fremtidens mand på landsholdet.
        Ja ham kom jeg også lige i tanke om. Han er bestemt også en stor mulighed. Chancen for OC til EM er lille. Men den er der

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja ham kom jeg også lige i tanke om. Han er bestemt også en stor mulighed. Chancen for OC til EM er lille. Men den er der
          Tror det kommer meget an på, hvordan det der U21 gruppespil går her i marts. Ryger de ud der, kunne jeg godt tro vi måske er over 25% chance for at han kommer med. Hjulmand kunne sagtens være typen der hellere vil give en ung keeper noget erfaring i at være med til en slutrunde, fremfor en der aldrig kommer til at blive 1. keeper alligevel. Men kommer de videre og skal spille de der knockoutkampe, så vil jeg tro, at hans erfaring og hår på brystet bliver at spille de der kampe, og så vælger man en anden keeper der kan være med i hele lejren. Jeg tænker også, at det trods alt er bedre erfaring og et bedre udstillingsvindue at skulle tage med hænder i nogle afgørende kampe til en U21-slutrunde, end det er at sidde på bænken til en EM-slutrunde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Tror det kommer meget an på, hvordan det der U21 gruppespil går her i marts. Ryger de ud der, kunne jeg godt tro vi måske er over 25% chance for at han kommer med. Hjulmand kunne sagtens være typen der hellere vil give en ung keeper noget erfaring i at være med til en slutrunde, fremfor en der aldrig kommer til at blive 1. keeper alligevel. Men kommer de videre og skal spille de der knockoutkampe, så vil jeg tro, at hans erfaring og hår på brystet bliver at spille de der kampe, og så vælger man en anden keeper der kan være med i hele lejren. Jeg tænker også, at det trods alt er bedre erfaring og et bedre udstillingsvindue at skulle tage med hænder i nogle afgørende kampe til en U21-slutrunde, end det er at sidde på bænken til en EM-slutrunde.
            Enig. Jeg vil helt sikkert også foretrække et succesfuldt EM hvis man skulle vælge.

            Vi må se. Jeg har lidt på fornemmeren at han godt kunne blive det største salg siden Djibby Fall.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Tror det kommer meget an på, hvordan det der U21 gruppespil går her i marts. Ryger de ud der, kunne jeg godt tro vi måske er over 25% chance for at han kommer med. Hjulmand kunne sagtens være typen der hellere vil give en ung keeper noget erfaring i at være med til en slutrunde, fremfor en der aldrig kommer til at blive 1. keeper alligevel. Men kommer de videre og skal spille de der knockoutkampe, så vil jeg tro, at hans erfaring og hår på brystet bliver at spille de der kampe, og så vælger man en anden keeper der kan være med i hele lejren. Jeg tænker også, at det trods alt er bedre erfaring og et bedre udstillingsvindue at skulle tage med hænder i nogle afgørende kampe til en U21-slutrunde, end det er at sidde på bænken til en EM-slutrunde.
              Hjulmand var også på tribunen i Farum, hvor de to U21-målmænd jo duellerede, og der er vist ingen tvivl om, hvem der trak sig sejrsrigt ud af den duel. OC er virkelig begyndt at have et stabilt bundniveau, og hans efterhånden mange klasse-redninger (især i de store kampe) må tælle op. Han er den keeper i ligaen med flest redninger, og han var trods alt "1.valg" til afbudskampen mod Sverige også. Jeg tror, ligesom dig, at det hele afhænger af, om hvor langt Danmark når til U21-slutrunden.

              Og jeg tror faktisk han efterhånden er ved at komme foran Rønnow i køen.

              Comment


                Carsten Werge får nyt job: Skifter til TV 2 | BT Fodbold - www.bt.dk
                Så slipper vi for hans kommentarer, men han er mindre BIF og FCK fan end Per Frømand. Vi får nok KEP til flere kampe og han er bestemt ikke OB venlig.

                Comment


                  Sandi Putros med 3 spøgelsesstraffespark i FCK-Sønderjyske. Kan ikke huske at have set noget så katastrofalt i Superligaen i nyere tid. Han burde blive degraderet fra Superligaen, så vi får ham nok påsat i Horsens i næste runde. Og VAR er stadig lort.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Sandi Putros med 3 spøgelsesstraffespark i FCK-Sønderjyske. Kan ikke huske at have set noget så katastrofalt i Superligaen i nyere tid. Han burde blive degraderet fra Superligaen, så vi får ham nok påsat i Horsens i næste runde. Og VAR er stadig lort.
                    Ja vildt når man tænker på igår hvor OB og AGF godt kunne have fået 1 straffe hver PGA hænder i ryggen. Og ja JJ får gult for film selvom han stemples på foden. Også der man Stage få et straffe ved minimal kontakt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Sandi Putros med 3 spøgelsesstraffespark i FCK-Sønderjyske. Kan ikke huske at have set noget så katastrofalt i Superligaen i nyere tid. Han burde blive degraderet fra Superligaen, så vi får ham nok påsat i Horsens i næste runde. Og VAR er stadig lort.
                      Ja - VAR har ingen plads. Retfærdighed? Hvorfor så disse 3 ‘straffespark’. Absurd teater.

                      Comment


                        Men godt resultat for OB.
                        4p op til Top 6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Sandi Putros med 3 spøgelsesstraffespark i FCK-Sønderjyske. Kan ikke huske at have set noget så katastrofalt i Superligaen i nyere tid. Han burde blive degraderet fra Superligaen, så vi får ham nok påsat i Horsens i næste runde. Og VAR er stadig lort.
                          Syntes ikke VAR skal have skylden her. Det er jo et instrument, og ikke et redskab der skal tage stilling. Det er vanvittig dårligt dommerarbejde, både af Putros(som altid), og dem der sidder i VAR rummet. Det tendere det mest vanvittige jeg har set længe, både med og uden VAR. Svært at sige hvilken dom der var den største joke. Men heldigvis godt for os

                          Comment


                            Og nu man lige ser de 2 FCK straffe igennem i studiet her efter kampen. Så det jo helt vildt at de får dem :o Fischer bliver slet ikke ramt, og Stage lader sig først falde efter Sønderjyske spilleren har sluppet sin berøring af ham :o
                            det vildt at FCK overhovet får straffe . Gad godt vide hvad Puteos og VAR laver

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                              Syntes ikke VAR skal have skylden her. Det er jo et instrument, og ikke et redskab der skal tage stilling. Det er vanvittig dårligt dommerarbejde, både af Putros(som altid), og dem der sidder i VAR rummet. Det tendere det mest vanvittige jeg har set længe, både med og uden VAR. Svært at sige hvilken dom der var den største joke. Men heldigvis godt for os
                              Jeg siger vidst heller ikke, at VAR er skylden, det er dommeren helt indiskutabelt. Men VAR er stadig et super problematisk værktøj som den ene dag slet ikke vil blande sig i sådan nogle papirstynde straffespark som her, og den anden dag vil fjerne et mål, fordi at en spiller er en armhule offside. I det mindste kunne man da have undgået, at Sønderjyskes mand blev smidt ud for det straffe, men det kan man så åbenbart heller ikke bruge det til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Jeg siger vidst heller ikke, at VAR er skylden, det er dommeren helt indiskutabelt. Men VAR er stadig et super problematisk værktøj som den ene dag slet ikke vil blande sig i sådan nogle papirstynde straffespark som her, og den anden dag vil fjerne et mål, fordi at en spiller er en armhule offside. I det mindste kunne man da have undgået, at Sønderjyskes mand blev smidt ud for det straffe, men det kan man så åbenbart heller ikke bruge det til.
                                Værktøjet er vel fint nok, det er dem der sidder og bruger det, og de regelsæt der er omkring der skal justeres. Idag er det jo ikke VAR der spiller fallit, men dem der sidder pisse fulde og ser noget andet.
                                Har aldrig forstået offside kritikken. Folk er glade for mållinjeteknologi, hvor der også snakkes mulehår osv. Men et mål er et mål, og en offside er en offside i mine øjne. Vil så sige, at uanset om der dømmes straffe på Fischer eller ej, så er den da ikke til gult kort, så det i sig selv er også en pænt stor fejl. Lignede kompensation for det måske manglende røde kort tidligere

                                Comment

                                Working...
                                X