Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jeg er enig, men de har en klar kontrastrategi, og har købt godt ind i forhold til budget.
    Tror vi ender under både FCK og desværre også Sønderjyske.
    Ja, de er et hæderligt Superligahold, og de rykker i hvert fald ikke ned. Men dem der har prøvet at hype dem som værende et reelt tophold, skal lige slappe lidt af.

    Jeg tror også vi ender under dem begge, forskellen er bare, at jeg slet ikke kan se, at vi skulle kunne ende over FCK set over hele sæsonen. De skal nok komme i gang og vinde nogle kampe på et tidspunkt. Men jeg kan godt se Sønderjyske gå i stå.

    Comment


      Det har givet bonus at FCK har hentet Christian Engell til klubben i denne uge, kunne OB bare være ligeså vidtløftige.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Det har givet bonus at FCK har hentet Christian Engell til klubben i denne uge, kunne OB bare være ligeså vidtløftige.
        Det er fandme letkøbt. Det har givet bonus, at de er gået væk fra det 3-mands forsvar der har sejlet totalt og givet et hav af chancer væk mod FCM og Randers, og gået tilbage til de 4-mands forsvar som de altid har spillet og kender ud og ind. Christian Engell blev ansat for to dage siden, han kan umuligt have nået at ændre noget drastisk ved truppens mentale tilstand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det er fandme letkøbt. Det har givet bonus, at de er gået væk fra det 3-mands forsvar der har sejlet totalt og givet et hav af chancer væk mod FCM og Randers, og gået tilbage til de 4-mands forsvar som de altid har spillet og kender ud og ind. Christian Engell blev ansat for to dage siden, han kan umuligt have nået at ændre noget drastisk ved truppens mentale tilstand.
          Måske begge dele, de kæmper på en helt anden måde i dag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Måske begge dele, de kæmper på en helt anden måde i dag.
            Mentaltrænere er ikke mirakelmagere. Det er noget, der flytter små marginaler over tid. Han har ingen effekt haft på to dage - det er slet ikke muligt.

            I dag spiller de et system, de kender, de kommer hurtigt foran, og så opstår der en naturlig gejst med alt det virak, der har været.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Det har givet bonus at FCK har hentet Christian Engell til klubben i denne uge, kunne OB bare være ligeså vidtløftige.
              Betyder vidtløftig ikke besværlig? Det er sådan jeg ville bruge det, hvis jeg var 80 år altså

              Comment


                Og FCN får 3 point på plastik banen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                  Betyder vidtløftig ikke besværlig? Det er sådan jeg ville bruge det, hvis jeg var 80 år altså
                  Korrekt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Betyder vidtløftig ikke besværlig? Det er sådan jeg ville bruge det, hvis jeg var 80 år altså
                    Dansk Synonymordbog

                    Læs mere om ordbogen: Det du søger i
                    • vidtløftig: langtrukken, udførlig, fyldig, detaljeret, proliks, omstændelig, udtværet, bred, floromvunden, udsvævende, let på tråden, ekstravagant
                    jeg mener nu som dansk synonymordbog Ekstravagant, og detaljeret.

                    Comment


                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jens-j...sten-af-aaret/

                      Bittert

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                        Få en stabil spiller ind på den plads. Jeg er træt af de glasben
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                          Få en stabil spiller ind på den plads. Jeg er træt af de glasben
                          Man kan vel ikke rigtig kalde en brækket tå for glasben? Lidt atypisk skade for ham umiddelbart.

                          Dog enig i at det kunne være rart at have en stabil boldspiller på den plads.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                            Pis. Hvad er med Drachmann? Kan nogen hjælpe med lidt information?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Pis. Hvad er med Drachmann? Kan nogen hjælpe med lidt information?
                              Nej, men mon ikke de andre bare skal træne lidt hårdere, så løser det sig !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Nej, men mon ikke de andre bare skal træne lidt hårdere, så løser det sig !
                                Det skulle vi måske prøve. Man skal gå med tiden og prøve noget nyt når det ikke løber. ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X