Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Vi har i hvert fald tidligere lavet noget der lyder som det du beskriver, sammen med SDU - om det stadig finder sted, ved jeg ikke.
    Tak for info. Ville heller ikke overraske mig, hvis det var noget der også foregik i OB, det ville i hvert fald give mening, men ligesom med så meget andet er det sikkert bare endnu en ting, som offentligheden ikke skal have noget af vide om.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg


      Vi træner squ så hårdt at vi skader vores egne spillere
      - på en forkert måde...... Og det er pinligt.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg


        Vi træner squ så hårdt at vi skader vores egne spillere
        Det er faktuelt noget vrøvl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det er faktuelt noget vrøvl.
          Spørg spillerne om de syntes Blond gør det rigtigt? Fordi Blond minimum løber 20 km hver dag er det ikke godt for fodboldspillere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Spørg spillerne om de syntes Blond gør det rigtigt? Fordi Blond minimum løber 20 km hver dag er det ikke godt for fodboldspillere.
            Skal ikke kunne sige om de har ændret træningen i indeværende sæson. Men sidste sæson før Coronaen trænede de bestemt ikke fysisk hårdt i de 15-20 sessioner jeg overværede.
            Vil da nødig se hvor mange der kunne klare en uges træning i en topklub hvis de ikke kan holde til at træne under Blond.
            Men måske klubben burde opgradere trænerteamet med flere fagfolk. Tænker mange andre klubber har ansat flere fysiske trænere til at trimme truppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Skal ikke kunne sige om de har ændret træningen i indeværende sæson. Men sidste sæson før Coronaen trænede de bestemt ikke fysisk hårdt i de 15-20 sessioner jeg overværede.
              Vil da nødig se hvor mange der kunne klare en uges træning i en topklub hvis de ikke kan holde til at træne under Blond.
              Men måske klubben burde opgradere trænerteamet med flere fagfolk. Tænker mange andre klubber har ansat flere fysiske trænere til at trimme truppen.
              Nu siger jeg lige noget.

              Allan Poulsen (hed vores tidligere head-fys ikke det) stoppede/gik på pension midt i sidste sæson, mener det var omkring nytår.

              Siden han stoppede/gik på pension har vores skader sejlet ned over os, måske skulle klubben lige sweet-talke ham og smide 1-3 mill efter ham for at være vores konsulent og lære en op til at være mere klar end vores team tydeligvis var.

              Kan man ikke behandle folk ordentligt efter en træning, kan du ikke forebygge og en mand der har været med til mange slutrunder (mener det var 43 slutrunder der blev nævnt i TB podcast) ved sgu hvad han gør.

              Kan det muligvis have noget med vores mange skader at gøre, eller når jeg ikke ser på JB eller JM så tæller meningen ikke?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Nu siger jeg lige noget.

                Allan Poulsen (hed vores tidligere head-fys ikke det) stoppede/gik på pension midt i sidste sæson, mener det var omkring nytår.

                Siden han stoppede/gik på pension har vores skader sejlet ned over os, måske skulle klubben lige sweet-talke ham og smide 1-3 mill efter ham for at være vores konsulent og lære en op til at være mere klar end vores team tydeligvis var.

                Kan man ikke behandle folk ordentligt efter en træning, kan du ikke forebygge og en mand der har været med til mange slutrunder (mener det var 43 slutrunder der blev nævnt i TB podcast) ved sgu hvad han gør.

                Kan det muligvis have noget med vores mange skader at gøre, eller når jeg ikke ser på JB eller JM så tæller meningen ikke?
                Allan Poulsen stoppede i OB i 2011 ...

                Måske du tænker på bl.a. Martin Uhd, men det hænger vidst heller ikke helt sammen med din tidslinje;
                https://fyens.dk/artikel/ob-fysioterapeuter-stopper

                Comment


                  ​​Hvis det er vi skal kigge på hvilke forandringer der har været, sådan ud fra hvornår de her skader tog til i omfang, så tror jeg mere man skulle kigge på de nye underlag, som blev lavet på træningsbanerne i vinters, både i Ådalen og ved Røde Stjerne.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    ​​Hvis det er vi skal kigge på hvilke forandringer der har været, sådan ud fra hvornår de her skader tog til i omfang, så tror jeg mere man skulle kigge på de nye underlag, som blev lavet på træningsbanerne i vinters, både i Ådalen og ved Røde Stjerne.
                    Øhm? Mig bekendt, har de nye baner, ved det gamle RS-anlæg endnu ikke været i brug, eller da i hvert fald maksimalt de seneste par uger
                    Jorden har været vendt, og er først sået til i April måned, og har siden skulle planeres, gro til, luftes etc.

                    Selv det nye RS-anlægs kampbane, måtte tidligst tages i den netop påbegyndte sæson.

                    Edit: En eller flere af banerne på det gamle RS-anlæg er vist dog ikke lagt om ... er der trænet på dem, uden at de er blevet forbedre det mindste, så ... ja, jeg har selv trænet der, og jeg var langt fra imponeret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                      Allan Poulsen stoppede i OB i 2011 ...

                      Måske du tænker på bl.a. Martin Uhd, men det hænger vidst heller ikke helt sammen med din tidslinje;
                      https://fyens.dk/artikel/ob-fysioterapeuter-stopper
                      Det kan da godt være jeg har taget fejl, men bare der var ændringer i vores fys/læge stab op til sidste sæson (eller omkring nytår) men er da ikke sikker lige nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Det kan da godt være jeg har taget fejl, men bare der var ændringer i vores fys/læge stab op til sidste sæson (eller omkring nytår) men er da ikke sikker lige nu.
                        Sagde vi ikke farvel til vores gamle læge?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Spørg spillerne om de syntes Blond gør det rigtigt? Fordi Blond minimum løber 20 km hver dag er det ikke godt for fodboldspillere.
                          Ja jeg ved ihvertfald med sikkerhed at der er spillere der ikke mener at Blond gør det godt. Om der er flere end de par stykker jeg kender til, og dermed en generel utilfredshed, skal jeg ikke kunne sige, men der er utilfredshed fra nogle.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Det kan da godt være jeg har taget fejl, men bare der var ændringer i vores fys/læge stab op til sidste sæson (eller omkring nytår) men er da ikke sikker lige nu.
                            Har lige fundet det:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-man...daniel-roosen/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Sagde vi ikke farvel til vores gamle læge?
                              Jov det mener jeg også.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Det var den nyhed jeg tænkte på.

                                Takker :)

                                Comment

                                Working...
                                X