Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Aron er målfarlig på hoved. Han blev solgt til os som værende målfarlig på hoved, og hvis man søger lidt på ham, så finder du flere hovedstødsmål med ham. Og hvis han ikke skulle kunne finde ud af det, hvad i alverden er det så han kan? Man kan ikke komme udenom, at der er et stort overlap mellem Aron og Okosun, når det kommer til spillertyper og roller. Okosun er heldigvis bedre til de ting, så det er da i det mindste en opgradering, men det får jo bare en 3½ årig kontrakt til Aron til at se helt uforståelig ud. Og så vil jeg fastholde, at jeg synes det havde været klart smartere, at hente en kantspiller eller kreativ central midt i stedet for Gudjohnsen, hvis vi henter Okosun.
    Husker flere hovedstøddueller af Aron men det var dueller på midtbanen men ikke nogle som var målfarlig men måske jeg tager fejl. Det er ja en forskel om at "heade den væk" eller om at "placere den". Men som sagt: måske jeg tager fejl der.
    I hensigt af Gudjohnsen deler din holdning. Hvis det ikke er en uslæben diamant og stortalent så er det en mærkelig transfer. Men måske det er en billig lottokupon, det ville være helt o.k. for mig - hvis den er billigt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Med lidt god vilje kan der vel argumenteres for at balancen på midtbanen er bedre med Okosun end med Opondo.

      Men det er ikke min drømmetransfer, vi mangler mere en 6er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det virker mærkeligt, hvordan han skal jages så vildt i forhold til den måde vi spiller på nu. I mine øjne signalere det også klart at det var meningen Aron skulle være den her målfarlig herre fra midtbanen, som vi mangler. Det har han ikke vist sig at være, så er der noget om snakken med Okosun, så er det fordi vi brændende ønsker os en målfarlig mand til midtbanen. Her tror jeg så også 100%. Okosun er bedre, fordi han vitterligt er så stærk med hovedet, men jeg vil da så tvivl om han dog ikke vil ødelægge mere for vores spil end gavne os i feltet. Ingen drømmesigning, men jeg vil være spændt, for kan vi få ham sluset godt ind, så er han fandme giftig
        Det vil jeg også være meget spændt på. For hvis man kan bruge ham rigtigt så er han mega giftig, og han er næsten umulig at gøre noget ved for modstanderen. Spørgsmålet er så om vi kan det. Arons evner har vi udnyttet af helvede til efter min mening, så jeg kan godt frygte, at historien gentager sig.

        Som vi spiller lige nu med Frøkjær, Sabbi og Jebali oppe foran, peger det i hvert fald overhovedet ikke i retning af en spillestil med masser af indlæg. Det er spillere der bevæger sig meget rundt, spiller hurtigt og teknisk, ikke spillere der er skabt til at man skal øse indlæg i feltet. Når jeg tidligere har argumenteret for, at jeg synes Okosun vil være interessant for os, har det været fra et perspektiv, hvor jeg så ham som lidt en breddespiller. En spiller vi kan sætte ind, når vi har svært ved at åbne et forsvar der står langt tilbage, og en spiller man kan bruge fra start i kampe hvor der er mange dueller, som det ofte er mod Horsens, Randers osv. Sæt Okosun ind i stedet for Kløve eller Opondo i den nuværende start 11, så er jeg også bange for, at det skader mere end gavner. For han gør en ting exceptionelt godt, og det er at vinde hovedstødsdueller. Alt andet er han i bedste fald middelmådig til, sammenlignet med andre Superliga-spillere.

        Han er med andre ord en rigtigt interessant joker, men slet ikke en jeg ser som bærende kraft for os. Men hvis vi virkelig betaler 2 millioner og en god løn oven i hatten for ham, lyder det jo som en der skal være bærende. Vi kan i hvert fald også finde andre gode spillere for den slags penge, især som økonomien er lige nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Husker flere hovedstøddueller af Aron men det var dueller på midtbanen men ikke nogle som var målfarlig men måske jeg tager fejl. Det er ja en forskel om at "heade den væk" eller om at "placere den". Men som sagt: måske jeg tager fejl der.
          I hensigt af Gudjohnsen deler din holdning. Hvis det ikke er en uslæben diamant og stortalent så er det en mærkelig transfer. Men måske det er en billig lottokupon, det ville være helt o.k. for mig - hvis den er billigt.
          Jeg tror Gudjohnsen er en relativt billig lottokupon, så det gør mig sådan set ikke noget. Det eneste der gør mig noget er, at jeg synes vi har for mange af de der store skure, hvis vi har både Gudjohnsen, Aron og Okosun. Det er mindst én for meget, og når vi stadig mangler bredde til venstre back og til 6eren, og vi i den grad også kunne bruge konkurrence til venstre kant og måske også et kreativt indslag til den centrale midtbane, så synes jeg det er en uheldig måde vi har sammensat truppen på i de sidste 2 vinduer. Og så har jeg slet ikke nævnt Lieder.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Jeg tror Gudjohnsen er en relativt billig lottokupon, så det gør mig sådan set ikke noget. Det eneste der gør mig noget er, at jeg synes vi har for mange af de der store skure, hvis vi har både Gudjohnsen, Aron og Okosun. Det er mindst én for meget, og når vi stadig mangler bredde til venstre back og til 6eren, og vi i den grad også kunne bruge konkurrence til venstre kant og måske også et kreativt indslag til den centrale midtbane, så synes jeg det er en uheldig måde vi har sammensat truppen på i de sidste 2 vinduer. Og så har jeg slet ikke nævnt Lieder.....
            Hvem er Lieder??? ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg tror Gudjohnsen er en relativt billig lottokupon, så det gør mig sådan set ikke noget. Det eneste der gør mig noget er, at jeg synes vi har for mange af de der store skure, hvis vi har både Gudjohnsen, Aron og Okosun. Det er mindst én for meget, og når vi stadig mangler bredde til venstre back og til 6eren, og vi i den grad også kunne bruge konkurrence til venstre kant og måske også et kreativt indslag til den centrale midtbane, så synes jeg det er en uheldig måde vi har sammensat truppen på i de sidste 2 vinduer. Og så har jeg slet ikke nævnt Lieder.....
              Især med tanke på at vores spillestil, som den har set ud indtil nu, på ingen måde er baseret på den type spillere. Hvis Okusun viser sig at holde stik, er jeg ærlig talt ret målløs over det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hvem er Lieder??? ;-)
                Timmis lillebror...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Hvorfor hentede vi så Aron? Er han på vej væk nu? Hvorfor hentede vi Gudjohnsen, hvis han bare skal være indskifter som den kan sparkes ind i hovedet på? Det kan Okosun sagtens være. Vores transferstrategi fortsætter med at være vores helt store problem. Den sejler og har gjort det i årevis.
                  ARON er vel bare en fejl. Gudjohnson er vel hentet med henbkik på fremtiden og ikke til start 11.

                  Comment


                    Jeg kender godt Horsens ry, men i nogle perioder spillede de altså med en fornuftig bold omgang. Indskiftere er forskellige i forhold til om man vil bevare status, eller ændre kampen. Derfor kan man godt have flere ens typer. Der er også kampe hvor man jagter et mål, så kan Okosun være en mundfuld i feltet. Hvis han kun koster 2 millioner så er det lige før jeg køber ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      EB melder Okosun til OB for 2 mill!!!

                      Ayo Simon Okosun kan være OB'er inden aftenen er omme. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger forhandlingerne inde i den afgørende fase, og der er snak om en transfer på to mio. kr. AC Horsens har også forsøgt at hente FC Midtjylland-spilleren, men har nu resigneret.
                      Neeeeeeeeeeeeeeeeej..!!!

                      Comment


                        Fra bold.dk:
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-paa-fcm-midt/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          EB melder Okosun til OB for 2 mill!!!

                          Ayo Simon Okosun kan være OB'er inden aftenen er omme. Ifølge Ekstra Bladets oplysninger forhandlingerne inde i den afgørende fase, og der er snak om en transfer på to mio. kr. AC Horsens har også forsøgt at hente FC Midtjylland-spilleren, men har nu resigneret.
                          AC Horsens har resigneret. Dette tyder på, at FCM prøver at score kassen i OB. Okosun i Horsens var mit gæt, ikke mindst når man tænker på at han har været der i flere lejemål, samtidig med at træner Jonas Dahl har en fortid i FCM.

                          Comment


                            Jeg synes slet ikke, det lyder så skidt med Okosun - manden uden hår! Han har været god i kampene mod os, og det er reelt den hylde, som nok er lidt støvet, at OB kan hente spillere fra.

                            Der er brug for flere midtbanespillere. Aron som første indskiftning går bare ikke.

                            Comment


                              Okosun er en super spiller at få ind, men ikke nok!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Jeg synes slet ikke, det lyder så skidt med Okosun - manden uden hår! Han har været god i kampene mod os, og det er reelt den hylde, som nok er lidt støvet, at OB kan hente spillere fra.

                                Der er brug for flere midtbanespillere. Aron som første indskiftning går bare ikke.
                                Det er muligvis den hylde vi kan hente spillere fra, men så må man også være ærlige over for os fans omkring ambitioner og lade være med at snakke om Europa og sikker top 6. Det er sgu lidt sigende for ambitionsniveauet, at vi henter spillere som vi skal kæmpe med Horsens om at få, når AaB kan hente en mand til samme position med 27 svenske landskampe, +100 kampe i Serie A og som for relativt nyligt har været interessant for både FCK og FCM. Vi kører ikke med på det tog der, indrøm det nu bare OB.

                                Comment

                                Working...
                                X