Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Men muligheder i sommervinduet er traditionelt bedre end i vintervinduet og det kræver desuden at MH har den nye mand på plads allerede tidligt i januar....
    Det er ærgerligt at de ikke får afklaret situationen med Skjelvik nu og det hentyder at man er langt fra hinanden i hensigt af lønsedlen og at Skjelvik ikke er så interesseret at blive i OB. Han viste til dels fine præstationer men var ikke så stærkt at man skulle strække sig og løbe i en uheldig situation ved at satse total på chancen at skrive permanent med ham. Frygter lidt at han rejser videre i januar og vi står der uforberedt og det ender til sidst med en lappeløsning.
    Det er da bestemt muligt det ender med Oli derovre i en periode. Men hvis jeg sumerer op på hvad jeg samlet har set fra JS er jeg ikke “nervøs” for at miste ham. Vi skal selvfølgelig prøve at få ham til at blive men ikke for enhver pris

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det er da bestemt muligt det ender med Oli derovre i en periode. Men hvis jeg sumerer op på hvad jeg samlet har set fra JS er jeg ikke “nervøs” for at miste ham. Vi skal selvfølgelig prøve at få ham til at blive men ikke for enhver pris
      Tja, Oli er altmuligmanden. Men selv Oli kan ikke spille vb og hb/være backup for Ryan samtidigt. Vi er tyndt på backpositioner medmindre Brems udvikler sig hurtigt og kommer på superliganiveau.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Men muligheder i sommervinduet er traditionelt bedre end i vintervinduet og det kræver desuden at MH har den nye mand på plads allerede tidligt i januar....
        Det er ærgerligt at de ikke får afklaret situationen med Skjelvik nu og det hentyder at man er langt fra hinanden i hensigt af lønsedlen og at Skjelvik ikke er så interesseret at blive i OB. Han viste til dels fine præstationer men var ikke så stærkt at man skulle strække sig og løbe i en uheldig situation ved at satse total på chancen at skrive permanent med ham. Frygter lidt at han rejser videre i januar og vi står der uforberedt og det ender til sidst med en lappeløsning.
        Hvis vi går uforberedte ind til vintervinduet og ender med en lappeløsning på VB, så er det jo fordi, at den sportslige ledelse er inkompetent, slet og ret. Der må og skal være arbejdet over lang tid med at finde emner til venstre back, for vi har vidst i snart et år, at vi skulle finde en permanent løsning dertil. Hvis man har nogle gode bud på backs man kan hente til vinter der er mindst ligeså gode som Skjelvik, giver det rigtigt god mening at vente med at træffe en beslutning. Tror ikke Skjelvik har et hav af tilbud. En halvgammel back der lever meget på sin hurtighed, og hvis bedste niveau nok ligger en del år tilbage. Ham er der nok ikke krig om.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Hvis vi går uforberedte ind til vintervinduet og ender med en lappeløsning på VB, så er det jo fordi, at den sportslige ledelse er inkompetent, slet og ret. Der må og skal være arbejdet over lang tid med at finde emner til venstre back, for vi har vidst i snart et år, at vi skulle finde en permanent løsning dertil. Hvis man har nogle gode bud på backs man kan hente til vinter der er mindst ligeså gode som Skjelvik, giver det rigtigt god mening at vente med at træffe en beslutning. Tror ikke Skjelvik har et hav af tilbud. En halvgammel back der lever meget på sin hurtighed, og hvis bedste niveau nok ligger en del år tilbage. Ham er der nok ikke krig om.
          Det er den vel også delvis når man kortids forlænger med Max og langtids med Kløve. Hertil MH fjummren omkring at JS havde skrevet kontrakt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Hvis vi går uforberedte ind til vintervinduet og ender med en lappeløsning på VB, så er det jo fordi, at den sportslige ledelse er inkompetent, slet og ret. Der må og skal være arbejdet over lang tid med at finde emner til venstre back, for vi har vidst i snart et år, at vi skulle finde en permanent løsning dertil. Hvis man har nogle gode bud på backs man kan hente til vinter der er mindst ligeså gode som Skjelvik, giver det rigtigt god mening at vente med at træffe en beslutning. Tror ikke Skjelvik har et hav af tilbud. En halvgammel back der lever meget på sin hurtighed, og hvis bedste niveau nok ligger en del år tilbage. Ham er der nok ikke krig om.
            det virker mærkeligt den endnu ikke er landet eftersom MH..aka general blålys jo var ude og sige " Jeg var for hurtig ude med aftrækkeren, da jeg sagde, at der var en længerevarende aftale på plads. Jeg var for optimistisk, for begejstret, men vi arbejder på at få ham i mange år, siger Hemmingsen til fyens.dk."
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Ser ud til at DH er tabt for OB i denne omgang

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rkeskov-og-co/

              Comment


                Så er den vist lukket....

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rkeskov-og-co/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ser ud til at DH er tabt for OB i denne omgang

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rkeskov-og-co/
                  For helvede hvor vi sover i timen! Kom nu lidt i gang Hemmingsen, din hat!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ser ud til at DH er tabt for OB i denne omgang

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rkeskov-og-co/
                    Det er et niveau vi burde kunne være med på økonomisk hvis vi vil. Håber ikke han tager 3 ligegyldige år i Polen og kommer hjem over the hill eller slet ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

                      Det er et niveau vi burde kunne være med på økonomisk hvis vi vil. Håber ikke han tager 3 ligegyldige år i Polen og kommer hjem over the hill eller slet ikke
                      Ja, jeg tror også det er nu eller aldrig. Men det virker desværre ikke til, at der har været nogen intention om at hente ham i det her vindue overhovedet.

                      Comment


                        Sander til Molde

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-norsk-skifte

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ift at han for kort tid siden var rygtet væk for 10mio, kan man da godt spørge sig selv om, hvor meget Molde har råd til at lægge for en spiller i disse dage?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Ift at han for kort tid siden var rygtet væk for 10mio, kan man da godt spørge sig selv om, hvor meget Molde har råd til at lægge for en spiller i disse dage?
                            1 million... max !

                            Tror desværre "pokerspilleren" MH har spillet sine kort forkert.... men håber jeg tager fejl !
                            Last edited by Online; 05-10-2020, 11:01.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Ift at han for kort tid siden var rygtet væk for 10mio, kan man da godt spørge sig selv om, hvor meget Molde har råd til at lægge for en spiller i disse dage?
                              Bliver 99% leje med købsoption IMO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                1 million... max !

                                Tror desværre "pokerspilleren" MH har spillet sine kort forkert.... men håber jeg tager fejl !
                                Hvis vi havde solgt ham i vinters kombineret med et salg af Kadrii, så tror jeg vi havde ude med høtyvene.

                                Comment

                                Working...
                                X