Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMan kunne næsten sige at Sander ikke har udsigt til spilletid i en Uoverskulig fremtid, og at det alene vil være en grund til udlejning. Jeg vil så håbe at OB kikker på hvem de udlejer til så Sander kan komme til en 4-4-2 klub hvor han vise det bedste han har i sig i et system der passer bedre til ham end den formation OB bruger pt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Jo men er holdet godt nok til at vi kan have Sander i feltet. Jeg tvivler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det kommer jo fuldstændigt an på spillestil og hvem han sættes sammen med i angrebet. Og så er han altså heller ikke mere boksspiller i mine øjne, problemet med ham og Jebali har jo netop været at de begge flakker for meget omkring. Var han rendyrket goalgetter tror jeg faktisk han ville have fungeret betydeligt bedre med Jebali end tilfældet har været.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hvor mange mål siden BK fratrukket straffe? Et forfejlet indlæg som bestemt var vigtigt, men heldigt
Desuden bliver Sander ikke brugt ret meget siden Baskim blev solgt. På mål pr. minutter tror jeg han har leveret varen. Jeg har da set en del andre på holdet der brænder kæmpe direktører kamp efter kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægSkal vi da aldrig have en erstatning for AJA ?
Vi har desuden 2* U19 landsholdsspillere rendende rundt der også er forsvarsspillere. Vi burde være dækket ok ind.
Skal der noget ind burde det være centralt på midten. Måske VB hvis man ikke vurderer at Brems udvikler sig godt nok
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mål på straffe tæller lige så meget. Det samme gælder for det øvrigt heldige mål, tap in mål og mål med hovedet.
Desuden bliver Sander ikke brugt ret meget siden Baskim blev solgt. På mål pr. minutter tror jeg han har leveret varen. Jeg har da set en del andre på holdet der brænder kæmpe direktører kamp efter kamp.
Comment
Comment