Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Der var INTET, som i slet ikke, noget ondt ment i min kommentar. Jeg burde have sat en :-), Sorry
    Alt er o.k. :-)
    Vil sikker ikke glemme at man sover om natten, sov i går og aldrig sovede. :-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Der var INTET, som i slet ikke, noget ondt ment i min kommentar. Jeg burde have sat en :-), Sorry
      Fair nok.
      Uden smiley’en lignede det en nedladende smartass kommentar og det fortjener Andlox jo ikke.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Der var INTET, som i slet ikke, noget ondt ment i min kommentar. Jeg burde have sat en :-), Sorry
        Fair nok :)

        Comment


          Burde købe Magnus Matson i Silkeborg og leje ham ud til dem for sæsonnen. Han bliver virkelig god.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Burde købe Magnus Matson i Silkeborg og leje ham ud til dem for sæsonnen. Han bliver virkelig god.
            Eller man kunne tage chancen og satse på at man han ikke forlænger inden jul og tager ham transferfrit pr. 1. juli 2021

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Burde købe Magnus Matson i Silkeborg og leje ham ud til dem for sæsonnen. Han bliver virkelig god.
              Eller man kunne spille passivt aggressivt, og satse på at han ikke forlænger kontrakten og stikker ham en kontrakt til nytår gældende fra d. 1 juli 2021.

              Comment


                Nogen der ved hvad status på det unge talent Markus Jensen er? Har hørt han spiller rigtig god bold for tiden...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                  Nogen der ved hvad status på det unge talent Markus Jensen er? Har hørt han spiller rigtig god bold for tiden...
                  Hvad mener du? Han er et kæmpe talent ja. Men dem er der mange af i OB

                  Har du hørt noget om evt salg da siden du spørger?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Hvad mener du? Han er et kæmpe talent ja. Men dem er der mange af i OB

                    Har du hørt noget om evt salg da siden du spørger?
                    Har ikke hørt noget om salg, men så godt som han spiller må han da tiltrække opmærksomhed fra nogen storklubber

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                      Har ikke hørt noget om salg, men så godt som han spiller må han da tiltrække opmærksomhed fra nogen storklubber
                      Gør han helt sikkert. Men dem kan jeg nævne mange af. Det er ikke nok at spille godt. Man skal skille sig ud, have x-factor og vise sig frem når de rigtige står og kigger. Muligt han sætter kryds i alle 3. Men svært at vurdere når man ikke deltager i dagligdagen dernede og kan følge det hele

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Gør han helt sikkert. Men dem kan jeg nævne mange af. Det er ikke nok at spille godt. Man skal skille sig ud, have x-factor og vise sig frem når de rigtige står og kigger. Muligt han sætter kryds i alle 3. Men svært at vurdere når man ikke deltager i dagligdagen dernede og kan følge det hele
                        Så vidt jeg hører har han i den grad x-factor, score 1 mål for u17 i lørdags og 4 for u16 igår. Drengen må da snart tiltrække nogen bud..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                          Så vidt jeg hører har han i den grad x-factor, score 1 mål for u17 i lørdags og 4 for u16 igår. Drengen må da snart tiltrække nogen bud..
                          Gør han måske også. Og det er helt sikkert imponerende for en 15 årig midtbanespiller. Vi må se.

                          Ville da være lækkert at sælge en enkelt pr sommervindue til udlandet når vi nu bruger 10-15 mill om året på akademiet. Jeg tror bare det er meget meget vanskeligt i disse corona tider. Både økonomisk og praktisk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Gør han måske også. Og det er helt sikkert imponerende for en 15 årig midtbanespiller. Vi må se.

                            Ville da være lækkert at sælge en enkelt pr sommervindue til udlandet når vi nu bruger 10-15 mill om året på akademiet. Jeg tror bare det er meget meget vanskeligt i disse corona tider. Både økonomisk og praktisk
                            Kan jeg godt se med økonomi, men et så stort talent er vel altid attraktivt for udlandet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

                              Kan jeg godt se med økonomi, men et så stort talent er vel altid attraktivt for udlandet
                              Lyder som om der er nogen der har en "skjult" dagsorden her Du skulle vel aldrig kende Markus personligt?
                              Last edited by amphibia; 21-09-2020, 18:26.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eblink=artikel
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X