Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men det ville også være vildt at sælge Sander og Fenger for Ca 30 mill og ikke føle man er synderlig svækket holdmæssigt.
Kadriis 10 mill var ved at begrave os. Det ville det her ikke
Og hvis de to røg hvad er der så tilbage? Jebali så rigtig god ud mod fck - men ellers har vi jo set alt alt for lidt til ham. Lieder - er han overhovedet god nok? og så er han jo skadet. Og så er der Hylle og en islandsk lejesvend. Ikke sådan vildt imponerende angreb, men ja Kadrii betød nok mere for holdet så på den måde kan du have en pointe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Er Okusun ikke tæt på den langsommeste spiller i ligaen på vendinger og de første meter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh - så begynder det vel at se lidt tyndt ud på toppen. Er stadig ikke helt overbevidst om sander er god nok - men han scorede trods alt en del mål for os sidste sæson. Fenger - ja han har ikke spillet så mange kampe men kæft det ville være træls at miste den vilje og energi allerede - det har bare været fedt at se.
Og hvis de to røg hvad er der så tilbage? Jebali så rigtig god ud mod fck - men ellers har vi jo set alt alt for lidt til ham. Lieder - er han overhovedet god nok? og så er han jo skadet. Og så er der Hylle og en islandsk lejesvend. Ikke sådan vildt imponerende angreb, men ja Kadrii betød nok mere for holdet så på den måde kan du have en pointe
Vi har vel 12 kampe tilbage inden vinter vinduet og kom de begge afsted for 20+10 mill ville det måske være det bedste for klubben på mange punkter. Selvfølgelig ville det kunne mærkes trupmæssigt. Det kan det altid når man sælger profiler. Men pointen var bare at et salg på 30 mill for de 2 ville have væsentlig mindre betydning end da vi solgte Kadrii for 10 mill
- Likes 2
Comment
-
Slet ikke enig
Hvis jeg var modstander så ville jeg næppe forholde mig specielt til Moses ud over at være obs på fejl. Mens Okusun bestemt ville være på taktikboardet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er så fair. Indtil nu har Opondo været skuffende i de fleste kampe. Han var god sidst, men kan stadig kun holde til en time.
Hvis jeg var modstander så ville jeg næppe forholde mig specielt til Moses ud over at være obs på fejl. Mens Okusun bestemt ville være på taktikboardet.
Og så vil jeg ikke bytte Opondo for Okosun. Jeg ville hellere have begge og så afhænde Thrandarsson
- Likes 1
Comment
-
Det du skriver her kan jeg sagtens følge. Betvivler bare at Okosun overlegen på speed og teknik.
Og så vil jeg ikke bytte Opondo for Okosun. Jeg ville hellere have begge og så afhænde Thrandarsson
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er så fair. Indtil nu har Opondo været skuffende i de fleste kampe. Han var god sidst, men kan stadig kun holde til en time.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægOpondo har også haft efterslæb p.gr.a. div. skader, så vi mangler endnu at se det bedste af ham. Jeg er sikker på at han er på rette vej, og at modstandernes oplæg til kamp og undervejs også er rettet mod ham - alt andet vil være ubegavet imø. Det lyder som du taler Okosun op uden reel baggrundviden om manden, og på grundlag af en utilfredshed med Opondo.
det kan godt være MO er på vej igang, men så er det godt nok også på tide, og han skal steppe op hvis han skal være omkring start 11 på et top 6 hold.Last edited by tOrnBjerg; 17-09-2020, 16:45.
Comment
Comment