Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hmm, interessant navn men ligner jo ikke en spiller til start 11 og en potentiel profil her og nu. Ligner mere en der skal udvikle sig/være backup. Har vi ikke dem på plads med Fenger og Hylle?

    Comment


      Det er i hvert fald ikke en penis transfer :(
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Det forstår jeg så intet af.

        Comment


          Hmm tja tjo... Er jo ret tydeligt det er en stor boksspiller, man har været ude efter. Om det er noget, der rykker os det store, må vi jo vente og se... CV'et er ikke umiddelbart prangende, men man kan da håbe han har noget uforløst potentiale.

          Comment


            Hemmingsen raus....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hmm, interessant navn men ligner jo ikke en spiller til start 11 og en potentiel profil her og nu. Ligner mere en der skal udvikle sig/være backup. Har vi ikke dem på plads med Fenger og Hylle?
              En lejet spiller skal vel umiddelbart starte, medmindre der er en købsklausul ... det er der nok.
              Umiddelbart ser det ikke imponerende ud og det er ikke for at være provokerende.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                En ung angriber som spiller på Fengers position. Betyder det at vi har opgivet yderligere forlængelse med Fenger og sælger ham nu eller senest om et år? Men hvis det er planen så hvorfor henter vi Sveinn på etårig lejekontrakt???
                Vi er tyndt med backs og mangler kvalitet på midtbanen og henter en angriber mere. Måske lurer der et salg af Sander i baggrunden...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  En lejet spiller skal vel umiddelbart starte, medmindre der er en købsklausul ... det er der nok.

                  Umiddelbart ser det ikke imponerende ud og det er ikke for at være provokerende.
                  Man kan sagtens leje spillere for at se dem an i min verden, uden at de skal være startere. Når det kommer til angriberpladsen i OB, vil jeg så gentage mig selv fra tidligere: Jeg synes vi har udviklingsspillerne på plads i Fenger, Hylle og Nissen. Det skal være til start 11 der skal noget ind der, ellers er det meningsløst.
                  Last edited by Sheed; 13-09-2020, 16:58.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    En lejet spiller skal vel umiddelbart starte, medmindre der er en købsklausul ... det er der nok.
                    Umiddelbart ser det ikke imponerende ud og det er ikke for at være provokerende.
                    Ja, det må.man gå ud fra der er... Og enig, medmindre det er fordi Sander er på vej ud af døren giver det ikke så meget mening..

                    Comment


                      https://www.acspezia.com/news/mercat...nse.21721.html

                      Det er leje med købsoption.

                      Comment


                        Ikke meget han har vist ... https://www.transfermarkt.com/sveinn...spieler/332527
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg synes det er en utroligt spændende handel. Hvis vi skal spille med 3 i front, skal vi jo bruge en 5-6 angribere, der kan lidt forskelligt.

                          Dejlig, dejlig bredde. Og er så glad for, at man henter en ung, sulten islænding med et utvivlsomt potentiale; 1 års leje, man kan se ham an og hans løn er formentlig ikke tårnhøj.

                          Tænk, hvis vi havde hængt på Makienoks løn i 3 år i stedet! - det her er sådan 1000 gange bedre, og jeg gætter på Ole Spion og talentspejder-holdet, har peget på ham her.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                            Jeg synes det er en utroligt spændende handel. Hvis vi skal spille med 3 i front, skal vi jo bruge en 5-6 angribere, der kan lidt forskelligt.

                            Dejlig, dejlig bredde. Og er så glad for, at man henter en ung, sulten islænding med et utvivlsomt potentiale; 1 års leje, man kan se ham an og hans løn er formentlig ikke tårnhøj.

                            Tænk, hvis vi havde hængt på Makienoks løn i 3 år i stedet! - det her er sådan 1000 gange bedre, og jeg gætter på Ole Spion og talentspejder-holdet, har peget på ham her.
                            Når Frøkjær spiller den ene af de 3 pladser oppe foran er jeg ikke overbevist om at vi har brug for endnu en angriber udover Sabbi, Jebali, Sander, Hylle, Max og Nissen. Så mener jeg backerne og den centrale midt er mere oplagte steder at forstærke bredden, hvis det er det, vi gerne vil. Men ja, langt hellere en ung sulten gut på en etårig end Makienok på en tre-årig (eller noget som helst). Men HVIS Sander er på vej væk giver det vel ok mening.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Når Frøkjær spiller den ene af de 3 pladser oppe foran er jeg ikke overbevist om at vi har brug for endnu en angriber udover Sabbi, Jebali, Sander, Hylle, Max og Nissen. Så mener jeg backerne og den centrale midt er mere oplagte steder at forstærke bredden, hvis det er det, vi gerne vil. Men ja, langt hellere en ung sulten gut på en etårig end Makienok på en tre-årig (eller noget som helst). Men HVIS Sander er på vej væk giver det vel ok mening.
                              Nissen skal nok spille U/19 fortrinsvis i denne sæson - og med Sander på vej ud, så er det nemlig logisk, at vi henter noget der. Vi ville skrige og skråle, hvis OB havde besluttet sig for at hænge deres hat på Fenger og Hylle i en hel sæson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Så er Sander vel fortid
                                I stedet for Lieder?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X