Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jo. For han har signet Jørgen eller, hvordan var det nu det var
    Nej nej, det var bare noget vi legede
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

      Jo. For han har signet Jørgen eller, hvordan var det nu det var
      Det er (desværre) ikke en gang sjovt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Jo. For han har signet Jørgen eller, hvordan var det nu det var
        Og det tæller ja endda for to handlinger med Jørgen:
        udmeldingen om at skrive fast kontrakt med ham og lidt senere den udmelding om Jørgen på lejekontrakt.
        Og der er langt mere potentiale: vi har ja stadig mulighed at skrive fast med Jørgen, ophæve eller forlængre lejekontrakten.
        "Jørgen-sagen" kan gøre OBs transfervinduet ja næsten mere spektakulært end FCKs med Wilczek. Der sker noget i OB og MH har det travlt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          20 årige centrale midt, Nicolas Madsen fra FCM er en jeg godt kunne ønske mig til OB. Hvis han vil ind og spille fast på et midt superligahold. Er den helt urealistisk? Ville skyde på man skulle smide omkring 2,5 - 3 millioner kroner for ham.
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            20 årige centrale midt, Nicolas Madsen fra FCM er en jeg godt kunne ønske mig til OB. Hvis han vil ind og spille fast på et midt superligahold. Er den helt urealistisk? Ville skyde på man skulle smide omkring 2,5 - 3 millioner kroner for ham.
            Bonus: Hans kæreste bor i Odense og er datter til Steen Nedergaard
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              20 årige centrale midt, Nicolas Madsen fra FCM er en jeg godt kunne ønske mig til OB. Hvis han vil ind og spille fast på et midt superligahold. Er den helt urealistisk? Ville skyde på man skulle smide omkring 2,5 - 3 millioner kroner for ham.
              Han har lige forlænget 4 år i det midtjyske. Men ja spændene spiller.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-ob-topscorer

                Comment


                  For 10 mil, som der bliver nævnt, synes jeg da vi skal slå til. I slutningen af sidste sæson var han vel reelt 4. valg. Kan vi få 10 mil for ham, så ja tak.

                  Comment


                    Spændende, kan vi få den slags penge for ham er han jo en fantastisk historie! Det sagt er jeg ikke en af dem der har mistet troen på Sander og hvad han kan bidrage med sportsligt ligesom jeg tror han er en super personlighed for truppen, så han skal ikke skippes videre for enhver pris. Det kan godt være han har mistet startpladsen i angrebet, men så længe de øvrige angribere ikke score mål er han jo på ingen måde spillet langt bagud i køen, læg dertil at han er den af vores angribere der virker mest fit.

                    Eneste frygt ved et salg af Sander er at afløseren bliver en Makienok/N’Doye agtigt ringvrag.

                    Comment


                      Det vil være dumt ikke at sælge hvis der kan landes et beløb på 7-10 mill. for Sander.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Sælg sælg sælg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Sælg sælg sælg
                          Ikke for enhver pris, men for ca. 10 mio. så er det da bare afsted

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det vil være dumt ikke at sælge hvis der kan landes et beløb på 7-10 mill. for Sander.
                            Men nu går 15% til Hammarby og Lieder er langtidsskadet. Så vi står der med tre unge (Nissen, Hylle og Fenger som aktuelt er også skadet) som hidtil havde ikke mulighed at at bevise sig mod topklubber så der skal forventes at der kommer "bump på vejen". Jebali er god men præsenterede sig ikke som målnæse. Vi må ikke glemme at Sander er vores topscorer og hvem ved om penge bliver reinvesteret eller MH håndterer det som "truppen er stærk og vi har mange angriberalternativer.
                            OB solgte Top 6 med Bashkim og hentede derfor en Lieder ind som i hele karrieren aldrig var i nærheden af en Bashkim...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ikke for enhver pris, men for ca. 10 mio. så er det da bare afsted
                              Og hvis penge bliver reinvesteret i truppen!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Og hvis penge bliver reinvesteret i truppen!
                                Med de få rygter der trods alt har været denne sommer, ligner det at OB trods alt kigger efter en angriber, så jeg er ikke nervøs for at der ikke kommer en eratatning. Jeg er mere nervøs for hvem det bliver, for hvis vi snakker niveauet Makienok ville jeg titusind gange hellere beholde Sander.

                                Comment

                                Working...
                                X