Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Indtil videre har det ihverfald virket som om at pengene ikke sidder løst. Sabbi forpligtede vi os til før Covid og så har vi hentet 4 unge op der til sammen vel får hvad Jebali tjener. Ingen forlængelser ud over det ene år til Fenger.
    Jeg tror MAX vi skal forvente at vi henter 1 men skulle jeg gætte nu vil jeg sige ingen
    Jeg tror heller ikke jeg siger vi henter 2-3 stjerner?

    Jeg hentyder bare til at efter Enrico kom til tror jeg ikke at vores (læs: OBs) regnskab er afhængige af hvordan OSEs regnskab har det.

    Der har de sidste par år været stor fokus på det, og OSE har ikke vist flere millioner i PLUS men OB har alligevel hentet f.eks. IJ, SS og JS.

    Jeg ved ikke hvad det betyder fremad, men ved at vi er ikke 100% afhængige af OSE's regnskab.
    Men de kan jo betyde noget i år, men tænker ikke OB(fodbold) betyder mindre i år, nok mere tvært i mod.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Jeg tror heller ikke jeg siger vi henter 2-3 stjerner?

      Jeg hentyder bare til at efter Enrico kom til tror jeg ikke at vores (læs: OBs) regnskab er afhængige af hvordan OSEs regnskab har det.

      Der har de sidste par år været stor fokus på det, og OSE har ikke vist flere millioner i PLUS men OB har alligevel hentet f.eks. IJ, SS og JS.

      Jeg ved ikke hvad det betyder fremad, men ved at vi er ikke 100% afhængige af OSE's regnskab.
      Men de kan jo betyde noget i år, men tænker ikke OB(fodbold) betyder mindre i år, nok mere tvært i mod.
      Jeg påstår heller ikke at du gør for det gør der ikke.
      Pengene er små og tænker ikke der er mere plads i budgettet mm at Thorborg træder til som han gjorde med Kadrii

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg påstår heller ikke at du gør for det gør der ikke.
        Pengene er små og tænker ikke der er mere plads i budgettet mm at Thorborg træder til som han gjorde med Kadrii
        Jeg tror også vi er afhængige af Thorborg ser problemet. Mit håb er bundet op på at des længere skadessituationen er så kritisk som den er og den fortsætter i samme spor, så bliver vi nødt til at reagere. Ellers tror jeg planen i og for sig er at skille sig af med et par breddespillere først inden vi kan optimere truppen. Den opgave er bare nærmest umulig, for hvem hulen skulle vise interesse for vores ''affald''?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg tror også vi er afhængige af Thorborg ser problemet. Mit håb er bundet op på at des længere skadessituationen er så kritisk som den er og den fortsætter i samme spor, så bliver vi nødt til at reagere. Ellers tror jeg planen i og for sig er at skille sig af med et par breddespillere først inden vi kan optimere truppen. Den opgave er bare nærmest umulig, for hvem hulen skulle vise interesse for vores ''affald''?
          Meget enig. Starten på superligaen kommer nok også til at bestemme lidt hvordan man vil agere på transfermarket den sidste uges tid og selvfølgelig som du siger skadessituationen.
          Men mon dog vi skille os af med nogen? Når vi kæmper med så mange skader? Og de ikke vil indbringe mange mønter? Jeg tvivler

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Meget enig. Starten på superligaen kommer nok også til at bestemme lidt hvordan man vil agere på transfermarket den sidste uges tid og selvfølgelig som du siger skadessituationen.
            Men mon dog vi skille os af med nogen? Når vi kæmper med så mange skader? Og de ikke vil indbringe mange mønter? Jeg tvivler
            Det kan godt være det ender med at vi må beholde den bredde trup, pga. skaderne. Meen jeg tror man havde håbet at skadessituationen var en anelse forbedret, så man godt kunne skille sig af med et par stykker og så hente en mere ind. Det ved jeg selvfølgelig ikke en skid om, men det må da være et målsætning at gå efter skadesfrekvensen skal ned

            Comment


              Thorborg bør åbne pengepungen og tilføre 10-15 milioner til budgettet og så hente Markus Henriksen, Daniel Høegh og hvad der ellers er på fri transfer fra den hylde, og så gå all in på at ramme Europæisk i denne sæson, nu hvor mulighederne er SÅ gode.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det kan godt være det ender med at vi må beholde den bredde trup, pga. skaderne. Meen jeg tror man havde håbet at skadessituationen var en anelse forbedret, så man godt kunne skille sig af med et par stykker og så hente en mere ind. Det ved jeg selvfølgelig ikke en skid om, men det må da være et målsætning at gå efter skadesfrekvensen skal ned
                Helt enig.. Men bare se dagens trup 8 dage før det går løs

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Der er nok stadig forskel på OB og AaBs økonomiske formåen her og nu. AaB har solgt spillere for i underkanten af 50 millioner i 2020, og kommer helt sikker over det, hvis de skyder Rinne af. Vi har solgt Bashkim for en godt 10 millioner, men hvis vi tager det beløb man i forvejen budgetterer med at sælge for, og de indtægter vi har mistet ved ikke at nå top 6, så er der nok ikke meget tilbage af de penge. Og AaB skal ikke lukke et hul for en misset top 6. Samtidig har vi hentet en del nye spillere det sidste år, og investeret rigtigt mange lønkroner i især Jebali og Sabbi. Vi har nok bundet en stor del af det sportslige budget i dem, og så må tiden så vise, om det var den rigtige beslutning.
                  Det er jo også vanvittigt at smide så mange penge ud af vinduet til dem. Jebali skal brænde en sindssyg stærk sæson af med alt det han skylder. Så vi har noget at glæde os til

                  Comment


                    - Vi vil gerne europæiske kampe....

                    Og vi vil gerne se og følge dem. Men som håbet svinder, og urealistiske forhåbninger dominerer, ser det mere og mere surt ud.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Det kan godt være det ender med at vi må beholde den bredde trup, pga. skaderne. Meen jeg tror man havde håbet at skadessituationen var en anelse forbedret, så man godt kunne skille sig af med et par stykker og så hente en mere ind. Det ved jeg selvfølgelig ikke en skid om, men det må da være et målsætning at gå efter skadesfrekvensen skal ned
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-agf/8276572 Ingen Amini i denne omgang.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Havde du oprigtigt talt troet at OB var inde i billedet? Manden har spillet sin bedste sæson nogensinde, så skal han selvfølgelig ikke skifte til en klub der endte noget under den han var i iforvejen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Havde du oprigtigt talt troet at OB var inde i billedet? Manden har spillet sin bedste sæson nogensinde, så skal han selvfølgelig ikke skifte til en klub der endte noget under den han var i iforvejen.
                          Nej det havde jeg ikke. Jeg har indstillet mig på at Hemmingsen i ligeså stor stil som sin forgænger, er igang med at overvurdere niveauet i truppen. Hvilket betyder ingen nye spillere i dette vindue.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Nej det havde jeg ikke. Jeg har indstillet mig på at Hemmingsen i ligeså stor stil som sin forgænger, er igang med at overvurdere niveauet i truppen. Hvilket betyder ingen nye spillere i dette vindue.
                            Jeg føler mig overbevist om at de er tilfreds med truppen, men skulle der dukke et godt tilbud op på den rigtige position kan der nok laves en handel med Onkel Thorborgs accept

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg føler mig overbevist om at de er tilfreds med truppen, men skulle der dukke et godt tilbud op på den rigtige position kan der nok laves en handel med Onkel Thorborgs accept
                              Og det virker bare som at spille lotto. Helt tilfældigt. Ingen seriøsitet og ambitioner i klubben.

                              Comment


                                Det var nu sjovere dengang der blev spottet en Mercedes med Dortmund nr plade i Ådalen i ny og næ.
                                Hvad mon Hemmingsen dog laver for tiden? Bruger han mere tid på golfbanen end på at optimere truppen mon?
                                Mange andre klubber har da handlet, men i OB sker der absolut ingenting. Det er så åbenlys hvor der mangler noget kvalitet. Selv Hemmingsen må kunne se det.

                                Comment

                                Working...
                                X