Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

    Tvivler på vi er aktuelle for Markus Henriksen, hvis både AaB og FCM er iblandt de interesserede.
    Ville personligt selv ikke vælge os fremfor de andre, hvis man tænker på de seneste resultater og faciliteter
    Nej det er fuldstændig rigtigt, og er de i spil sammen med galatasaray, så er vi selvfølgelig langt nede på prioritetslisten. Det kunne bare være rigtig dejligt, hvis vi viste ambitioner om at hente sådan en spiller til klubben, for så ved vi dels der er økonomi til at lege lidt for og dels at vi bekender at truppen skal forstærkes. Det har der været nærmest nul indicier for at vi har bekendt indtil videre og det frustrere os, specielt set i lyset af både AaB og AGF viser tænder på transfermarkedet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      App?
      Jeg har nævnt den i MH-tråden.... en app, hans bror og Ebbe Sand er ambassadører for https://www.playermatch.com/

      Frygter det er kilden til MHs netværk (eller mangel på samme...)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Nej det er fuldstændig rigtigt, og er de i spil sammen med galatasaray, så er vi selvfølgelig langt nede på prioritetslisten. Det kunne bare være rigtig dejligt, hvis vi viste ambitioner om at hente sådan en spiller til klubben, for så ved vi dels der er økonomi til at lege lidt for og dels at vi bekender at truppen skal forstærkes. Det har der været nærmest nul indicier for at vi har bekendt indtil videre og det frustrere os, specielt set i lyset af både AaB og AGF viser tænder på transfermarkedet.
        This^

        Comment


          Kunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raget-sit-pas/

          Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raget-sit-pas/

            Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør
            Så han gerne i OB jo.
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raget-sit-pas/

              Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør
              Jeg synes faktisk at han lugter meget af en OB-signing. Han er sikkert ikke så galt dyr i løn og kan nu muligvis erhverves gratis. Derudover synes jeg faktisk at han er en lovende spiller, som både et fysisk og boldsikker. Jeg ville ikke have noget imod, hvis han landede i OB, selvom det nok ikke bliver ham der rykker os til at blive et sikkert top-6 hold. Men det forventer jeg heller ikke at Hemmingsen kan finde andre der gør...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raget-sit-pas/

                Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør
                Kender ikke så meget til ham.... kan du beskrive ham som type ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Kender ikke så meget til ham.... kan du beskrive ham som type ?
                  Aggresiv og kan løbe solen sort. Er udemærket med bolden og er vel en boks til boks spiller. Har dog sine forcer defensivt. Han er ung og amerikaner som Sabbi og der er masser af udvikling i ham.
                  For mig at se er det en slam dunk efter omstændighederne

                  Comment


                    Vil gerne se Cappis i OB trøjen, synes han virker som en spiller med stor potentiale, som jeg tror muligvis OB kan rykke fremad i sit potentiale.
                    De kampe jeg har set med ham, synes jeg egentlig han virker spændende. Men som der bliver skrevet, så er det ikke en spiller der kan rykke os i top 6, men tvivler på vi vil frigive midlerne til sådan en spiller, desværre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Aggresiv og kan løbe solen sort. Er udemærket med bolden og er vel en boks til boks spiller. Har dog sine forcer defensivt. Han er ung og amerikaner som Sabbi og der er masser af udvikling i ham.
                      For mig at se er det en slam dunk efter omstændighederne
                      Takker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Aggresiv og kan løbe solen sort. Er udemærket med bolden og er vel en boks til boks spiller. Har dog sine forcer defensivt. Han er ung og amerikaner som Sabbi og der er masser af udvikling i ham.
                        For mig at se er det en slam dunk efter omstændighederne
                        Jeg er ikke sådan super begejstret for ham, men jeg kan sagtens se idéen i at hente ham. Kun lige fyldt 21 og har vist et hæderligt Superliga-niveau, det vil være en god chance at tage. På kort sigt tror jeg ikke han kommer til at gøre den store forskel, men det kan han sagtens ende med om et par sæsoner eller tre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Jeg er ikke sådan super begejstret for ham, men jeg kan sagtens se idéen i at hente ham. Kun lige fyldt 21 og har vist et hæderligt Superliga-niveau, det vil være en god chance at tage. På kort sigt tror jeg ikke han kommer til at gøre den store forskel, men det kan han sagtens ende med om et par sæsoner eller tre.
                          Jeg kan sagtens se ham udvikle sig til noget mere i OB der kan blive salgsbart i løbet af en sæson. Syntes lige han er den type vi mangler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg kan sagtens se ham udvikle sig til noget mere i OB der kan blive salgsbart i løbet af en sæson. Syntes lige han er den type vi mangler
                            Typemæssigt er nok der jeg har min skepsis. Jeg synes han overlapper lidt for meget med JJT og mangler lidt offensivt. Sidste sæson har han kun 11 afslutninger, hvilket er færre end f.eks. Ahmedhodzic som er midterforsvar og kun var der i efteråret, og Cappis spillede alligevel 30 kampe. Casper Nielsen havde 41 afslutninger i 29 kampe i 18/19 bare til sammenligning, så jeg frygter lidt, at midtbanen bliver lidt for stationær, og vi stadig kommer til at mangle ham der kan komme i feltet og blive farlig, hvis det bliver ham, JJT og Drachmann/Kløve. Men igen, kan sagtens se fidusen i at hente ham, især hvis JJT skal afsted indenfor de næste par år, som jo oprindeligt var planen, så tror jeg han vil være en rigtigt god afløser.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Typemæssigt er nok der jeg har min skepsis. Jeg synes han overlapper lidt for meget med JJT og mangler lidt offensivt. Sidste sæson har han kun 11 afslutninger, hvilket er færre end f.eks. Ahmedhodzic som er midterforsvar og kun var der i efteråret, og Cappis spillede alligevel 30 kampe. Casper Nielsen havde 41 afslutninger i 29 kampe i 18/19 bare til sammenligning, så jeg frygter lidt, at midtbanen bliver lidt for stationær, og vi stadig kommer til at mangle ham der kan komme i feltet og blive farlig, hvis det bliver ham, JJT og Drachmann/Kløve. Men igen, kan sagtens se fidusen i at hente ham, især hvis JJT skal afsted indenfor de næste par år, som jo oprindeligt var planen, så tror jeg han vil være en rigtigt god afløser.
                              Nu har jeg bare set en del Hobro kamp pga Sabbi og jeg mener at det er af taktiske årsager han nok ikke kommer til mere. Syntes bestemt han har evner og motoren til det. Nogen topscorer bliver han aldrig men hans forcer ligger i presspil og bolderobring samtidig med han skiller sig godt af med bolden. Så kan han sagtens lære at gå lidt mere med frem når der ligges et højt pres. Hvis man opsnapper bolden 25-30 meter fra modstanderes mål er han en type der kan tage et træk og smide den i kassen med sit venstreben

                              Comment


                                Hvad med ham Don Deedson fra Hobro? Han er vidst kun 18. Han så spændende ud i deres pokalkamp forleden, billig baggrund, i know...men der var da lidt potentiale at spore. Han minder dog måske lidt for meget om Sabbi?

                                Comment

                                Working...
                                X