Oprindeligt indsendt af Klokkeklart
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægApp?
Frygter det er kilden til MHs netværk (eller mangel på samme...)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nej det er fuldstændig rigtigt, og er de i spil sammen med galatasaray, så er vi selvfølgelig langt nede på prioritetslisten. Det kunne bare være rigtig dejligt, hvis vi viste ambitioner om at hente sådan en spiller til klubben, for så ved vi dels der er økonomi til at lege lidt for og dels at vi bekender at truppen skal forstærkes. Det har der været nærmest nul indicier for at vi har bekendt indtil videre og det frustrere os, specielt set i lyset af både AaB og AGF viser tænder på transfermarkedet.
Comment
-
Kunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...raget-sit-pas/
Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen
Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gørsiden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne Capis ikke være en mulighed? Hvis de får styr på situationen
Næsten helt befriende at se andre fremstår mere amatøragtige end vi nogen gange gør
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Kender ikke så meget til ham.... kan du beskrive ham som type ?
For mig at se er det en slam dunk efter omstændighederne
Comment
-
Vil gerne se Cappis i OB trøjen, synes han virker som en spiller med stor potentiale, som jeg tror muligvis OB kan rykke fremad i sit potentiale.
De kampe jeg har set med ham, synes jeg egentlig han virker spændende. Men som der bliver skrevet, så er det ikke en spiller der kan rykke os i top 6, men tvivler på vi vil frigive midlerne til sådan en spiller, desværre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Aggresiv og kan løbe solen sort. Er udemærket med bolden og er vel en boks til boks spiller. Har dog sine forcer defensivt. Han er ung og amerikaner som Sabbi og der er masser af udvikling i ham.
- Likes 1
Comment
-
Aggresiv og kan løbe solen sort. Er udemærket med bolden og er vel en boks til boks spiller. Har dog sine forcer defensivt. Han er ung og amerikaner som Sabbi og der er masser af udvikling i ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg er ikke sådan super begejstret for ham, men jeg kan sagtens se idéen i at hente ham. Kun lige fyldt 21 og har vist et hæderligt Superliga-niveau, det vil være en god chance at tage. På kort sigt tror jeg ikke han kommer til at gøre den store forskel, men det kan han sagtens ende med om et par sæsoner eller tre.
Comment
-
Jeg kan sagtens se ham udvikle sig til noget mere i OB der kan blive salgsbart i løbet af en sæson. Syntes lige han er den type vi mangler
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Typemæssigt er nok der jeg har min skepsis. Jeg synes han overlapper lidt for meget med JJT og mangler lidt offensivt. Sidste sæson har han kun 11 afslutninger, hvilket er færre end f.eks. Ahmedhodzic som er midterforsvar og kun var der i efteråret, og Cappis spillede alligevel 30 kampe. Casper Nielsen havde 41 afslutninger i 29 kampe i 18/19 bare til sammenligning, så jeg frygter lidt, at midtbanen bliver lidt for stationær, og vi stadig kommer til at mangle ham der kan komme i feltet og blive farlig, hvis det bliver ham, JJT og Drachmann/Kløve. Men igen, kan sagtens se fidusen i at hente ham, især hvis JJT skal afsted indenfor de næste par år, som jo oprindeligt var planen, så tror jeg han vil være en rigtigt god afløser.
Comment
Comment