Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Nå for pokker ham havde jeg sgu da glemt alt om. Det siger alt on norsk fodbold at han scorer mål på samlebånd. Han er slet slet ikke god nok til OB.
    Når OB så handler Aron i den norske 1. Division hvad siger det så? Havde han været 20, så var det en anden sag.
    Tror Junker minimum er på Aron niveau og at Zinglenagel vilke være en lille forstærkning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      0 % er ikke ret meget, så jeg tror du "driller" lidt her .. som de fleste herinde har forstået så jeg tror ikke OB er synderligt interesserede i at hente Zinkerbagel når Sabbi er her .. medmindre han brænder for at spille i Ådalen som amatør kan han pt være interessant for os. Fokus skal ganske enkelt være andre steder
      Jeg er klar over at 0% ikke er specielt højt sat :D, men en spiller der fremstår som den absolut bedste spiller i den bedste række i Norge og har en fin alder på 25, han kommer ikke til OB ... FCM og FCK er de eneste med muligheden der (måske BIF og AGF) og hvis OB kunne hente ham skulle de selvfølgelig gøre det og så sætte holdet op efter både at kunne spille med Sabbi og Zinckernagel.
      FCK eller en af de bedre ligaer i Europa, er mit bud.
      Aaah ja og så udløber kontrakten, der bør være ekstremt meget interesse.

      Jeg ved ikke om Junker er god nok til OB, han var i hvert fald ikke fremragende i suppen eller på u21 ... men han jo også have forbedret sig, han er jo topscorer i ligaen.
      Jeg har dog bemærket at det er ret nemme mål han scorer og i den seneste kamp der slutter 2-2, brænder han to chancer som kun er en anelse mindre end den Jebali fik.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Troede ikke man fik solidaritetspenge når man ikke skiftede land?

        Var det ikke det man snakkede om mht Eriksen?

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...jbjerg-skifte/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Troede ikke man fik solidaritetspenge når man ikke skiftede land?

          Var det ikke det man snakkede om mht Eriksen?

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...jbjerg-skifte/
          Lidt fra FIFA

          If a professional move during the course of a contract, 5% of any compensation, not including training compensation paid to his former club, shall be deducted from the total amount of this compensation and distributed by the new club as a solidarity contribution to the club(s) involved in his training and education over the years. This solidarity contribution reflects the number of years (calculated pro-rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s) between the seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:

          – Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
          – Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
          – Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
          – Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
          – Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
          – Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Troede ikke man fik solidaritetspenge når man ikke skiftede land?

            Var det ikke det man snakkede om mht Eriksen?

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...jbjerg-skifte/
            Reglerne er eftersigende blevet lavet om fra sommervinduet i år, så det også gælder ved skifter indenfor landegrænser. Det andet virkede heller ikke synderligt logisk.

            Comment


              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...de-pricas-soen
              Det var den anden 18. Årig de henter. Er lidt misundelig på at de hentede en sportsdirektør uden for landets grænser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Lidt fra FIFA

                If a professional move during the course of a contract, 5% of any compensation, not including training compensation paid to his former club, shall be deducted from the total amount of this compensation and distributed by the new club as a solidarity contribution to the club(s) involved in his training and education over the years. This solidarity contribution reflects the number of years (calculated pro-rata if less than one year) he was registered with the relevant club(s) between the seasons of his 12th and 23rd birthdays, as follows:

                – Season of 12th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
                – Season of 13th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
                – Season of 14th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
                – Season of 15th birthday: 5% (i.e. 0.25% of total compensation)
                – Season of 16th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 17th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 18th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 19th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 20th birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 21st birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 22nd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                – Season of 23rd birthday: 10% (i.e. 0.5% of total compensation)
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Reglerne er eftersigende blevet lavet om fra sommervinduet i år, så det også gælder ved skifter indenfor landegrænser. Det andet virkede heller ikke synderligt logisk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...de-pricas-soen
                  Det var den anden 18. Årig de henter. Er lidt misundelig på at de hentede en sportsdirektør uden for landets grænser.
                  Ingen garantier for at det belønner sig. Men det er meget forfriskende må man sige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...de-pricas-soen
                    Det var den anden 18. Årig de henter. Er lidt misundelig på at de hentede en sportsdirektør uden for landets grænser.
                    Vi kunne sikkert også hente mange 18-årige ude i verden, uden at det nødvendigvis er lykken. Der må forventes et noget større arbejde med integrering i truppen og "falden til i området"
                    Vi har så hentet i Roskilde, b93 og hvor ellers.

                    hvis de har scoutet og fundet guld fra dag 1 er jeg også misundelig. Men især pricas søn, kan jo ligeså vel være hentet på navnet.

                    Lige her er jeg ikke misundelig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ingen garantier for at det belønner sig. Men det er meget forfriskende må man sige
                      Vi har da før hentet unge talenter i udlandet. Mohammed Diarra og Cedric N’Koum.

                      Jeg er ligeglad med hvad de hedder eller hvor de er fra, eller hvem deres far er. Bare de kan spille fodbold.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Vi kunne sikkert også hente mange 18-årige ude i verden, uden at det nødvendigvis er lykken. Der må forventes et noget større arbejde med integrering i truppen og "falden til i området"
                        Vi har så hentet i Roskilde, b93 og hvor ellers.

                        hvis de har scoutet og fundet guld fra dag 1 er jeg også misundelig. Men især pricas søn, kan jo ligeså vel være hentet på navnet.

                        Lige her er jeg ikke misundelig.
                        Det var ikke spillerne, men sportsdirektøren.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...de-pricas-soen
                          Det var den anden 18. Årig de henter. Er lidt misundelig på at de hentede en sportsdirektør uden for landets grænser.
                          Ja det er jo så ingen kvalitet i sig selv.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...de-pricas-soen
                            Det var den anden 18. Årig de henter. Er lidt misundelig på at de hentede en sportsdirektør uden for landets grænser.
                            Jeg vil langt hellere foretrække vores egen udviklede Max Fenger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Det var ikke spillerne, men sportsdirektøren.
                              Så du er misundelig på, at deres sportsdirektør er fra et andet land? (Eksotiske norge) det gør det ikke rigtig for mig.
                              tror ikke det er nationaliteten det afgør noget.

                              som en ovenfor nævnte, har vi også hentet eksotiske unge spillere som n'koum. Og endda med en dansk sportsdirektør.

                              men naboens græs er som bekendt flot og grønt..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Så du er misundelig på, at deres sportsdirektør er fra et andet land? (Eksotiske norge) det gør det ikke rigtig for mig.
                                tror ikke det er nationaliteten det afgør noget.

                                som en ovenfor nævnte, har vi også hentet eksotiske unge spillere som n'koum. Og endda med en dansk sportsdirektør.

                                men naboens græs er som bekendt flot og grønt..
                                Hvilket bare viser, at vi ikke er lykkedes med at hente nogen gode udenlandske talenter, med en dansk sportsdirektør?

                                En udenlandsk sportsdirektør ville i det mindste komme med nogen friske øjne, når der kigges på vores egen klub, og ikke mindste resten af Danmark.

                                Men et udenlandsk pas er ikke ensbetydende med succés.

                                Det er et dansk pas til gengæld heller ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X