Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAzer vil nok være en opgradering i forhold til JJT på det fysiske parameter, løbemæssigt og teknisk er det vel ca. det samme, måske med et + til JJT på løbet.. Azer er vel 29-30 år efterhånden - hvis han vil hjem til Danmark tror jeg VB er bedste bud.
En anden lidt glemt dansker som er på vores hylde kan være Sammy Skytte der er i Bodø/Glimt og pt vraget til truppen hos det norske tophold. Han er mest central midt, og sekundært defensiv midt. En hindring er dog at han har kontrakt til 2023 og sikkert af den grund lidt dyr. Måske er han også bare en mere "50 grader varmt vand" tilføjelse til truppen end vi har brug forTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Tjek lige Junker og Zinckernagel, det er ret vildt!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAzer vil nok være en opgradering i forhold til JJT på det fysiske parameter, løbemæssigt og teknisk er det vel ca. det samme, måske med et + til JJT på løbet.. Azer er vel 29-30 år efterhånden - hvis han vil hjem til Danmark tror jeg VB er bedste bud.
En anden lidt glemt dansker som er på vores hylde kan være Sammy Skytte der er i Bodø/Glimt og pt vraget til truppen hos det norske tophold. Han er mest central midt, og sekundært defensiv midt. En hindring er dog at han har kontrakt til 2023 og sikkert af den grund lidt dyr. Måske er han også bare en mere "50 grader varmt vand" tilføjelse til truppen end vi har brug forOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved ikke hvad du specielt tænker på. Zinkernakel tror jeg forlænger i Bodø, og Juncker har vi næppe akut behov for med 6 angribere i truppen til 2 pladser.
OB ville aldrig kunne få Zinckernagel og jeg ved faktisk ikke om Junker kan noget i suppen, eller i Norge over længere tid.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg foreslog Zinckernagel for en måneds tid siden, da han ikke så ud til at forlænge samt er JM dreng... men det var der ikke mange, som syntes var en god ideTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/
Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her
Man kan vælge at beholde dem der ikke er gode nok, og sande at vi så ikke kommer i top6 - med det økonomiske tab det giver. Eller man kan investere til fremtiden og straks afskrive dem der ikke er gode nok.
Vedr FCMs store trup, så kommer der sikkert ogsp noget ind til den, så der er spillere der ville være fast i start 11 hos os, som højest ville få en bænkplads i Herning.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her
- Likes 3
Comment
-
Nu mangler vi bare at han går ud i ægte Jesper Hansen stil og erklærer vinduet for "overstået", fordi det er lykkedes at holde på de nuværende spillere.
Jeg bliver syg og dårlig af at skulle glo og høre på alle de ambitionsløse og pr-korrekte udtalelser som vores ledelse kommer med.
Hvor ville det klæde OB at gå ud og spendere de penge, som det koster at spille OB op på en "sikker" top 6 placering. HVERT ÅR!“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Godt nok ikke meget han vil fortælle om den kommende sæson. Målet er stadig top 6, men vi skal bare få det med hårdt arbejde imens de øvrige store provinsklubber gearer op. Vi kan da håbe på en stor sæson, men det ville ikke være logisk
“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
- Likes 2
Comment
-
- Likes 3
Comment
Comment