Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det blev så SIF der snuppede Klynge

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...etalent-fra-ob

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det blev så SIF der snuppede Klynge

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...etalent-fra-ob
      Kielberg ville sige "selv en blind høne finder korn" ... om mit bud :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Azer vil nok være en opgradering i forhold til JJT på det fysiske parameter, løbemæssigt og teknisk er det vel ca. det samme, måske med et + til JJT på løbet.. Azer er vel 29-30 år efterhånden - hvis han vil hjem til Danmark tror jeg VB er bedste bud.

        En anden lidt glemt dansker som er på vores hylde kan være Sammy Skytte der er i Bodø/Glimt og pt vraget til truppen hos det norske tophold. Han er mest central midt, og sekundært defensiv midt. En hindring er dog at han har kontrakt til 2023 og sikkert af den grund lidt dyr. Måske er han også bare en mere "50 grader varmt vand" tilføjelse til truppen end vi har brug for
        Tjek lige Junker og Zinckernagel, det er ret vildt!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Tjek lige Junker og Zinckernagel, det er ret vildt!
          Jeg ved ikke hvad du specielt tænker på. Zinkernakel tror jeg forlænger i Bodø, og Juncker har vi næppe akut behov for med 6 angribere i truppen til 2 pladser.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Azer vil nok være en opgradering i forhold til JJT på det fysiske parameter, løbemæssigt og teknisk er det vel ca. det samme, måske med et + til JJT på løbet.. Azer er vel 29-30 år efterhånden - hvis han vil hjem til Danmark tror jeg VB er bedste bud.

            En anden lidt glemt dansker som er på vores hylde kan være Sammy Skytte der er i Bodø/Glimt og pt vraget til truppen hos det norske tophold. Han er mest central midt, og sekundært defensiv midt. En hindring er dog at han har kontrakt til 2023 og sikkert af den grund lidt dyr. Måske er han også bare en mere "50 grader varmt vand" tilføjelse til truppen end vi har brug for
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-oenskespiller Glen har indledt et frieri til Dal Hende
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Tjek lige Junker og Zinckernagel, det er ret vildt!
              Jeg foreslog Zinckernagel for en måneds tid siden, da han ikke så ud til at forlænge samt er JM dreng... men det var der ikke mange, som syntes var en god ide

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Jeg ved ikke hvad du specielt tænker på. Zinkernakel tror jeg forlænger i Bodø, og Juncker har vi næppe akut behov for med 6 angribere i truppen til 2 pladser.
                Nu er det ikke lige mig der går ud og anbefaler spillere til OB, det var ganske enkelt en isoleret betragtning ... at de gør det ret vildt.
                OB ville aldrig kunne få Zinckernagel og jeg ved faktisk ikke om Junker kan noget i suppen, eller i Norge over længere tid.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Jeg foreslog Zinckernagel for en måneds tid siden, da han ikke så ud til at forlænge samt er JM dreng... men det var der ikke mange, som syntes var en god ide
                  Læs svaret til Manner :).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Spændende at se om en af dem her havner i OB

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-del-spillere

                    Comment


                      Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/

                      Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/

                        Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet
                        Man kan godt pløje en mark med et slidt dårligt øg. Det er hårdt arbejde, men opgaver kan også løses klogt. Med gode indkøb og en klar strategi så er top 6 muligt. Med den nuværende trup er det mere sandsynligt at det ikke lykkedes, end at det lykkedes.

                        Man kan vælge at beholde dem der ikke er gode nok, og sande at vi så ikke kommer i top6 - med det økonomiske tab det giver. Eller man kan investere til fremtiden og straks afskrive dem der ikke er gode nok.
                        Vedr FCMs store trup, så kommer der sikkert ogsp noget ind til den, så der er spillere der ville være fast i start 11 hos os, som højest ville få en bænkplads i Herning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/

                          Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet
                          Godt nok ikke meget han vil fortælle om den kommende sæson. Målet er stadig top 6, men vi skal bare få det med hårdt arbejde imens de øvrige store provinsklubber gearer op. Vi kan da håbe på en stor sæson, men det ville ikke være logisk
                          ​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/

                            Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet
                            Hårdt arbejde og kontinuitet Det er den samme gamle sang.
                            Nu mangler vi bare at han går ud i ægte Jesper Hansen stil og erklærer vinduet for "overstået", fordi det er lykkedes at holde på de nuværende spillere.

                            Jeg bliver syg og dårlig af at skulle glo og høre på alle de ambitionsløse og pr-korrekte udtalelser som vores ledelse kommer med.
                            Hvor ville det klæde OB at gå ud og spendere de penge, som det koster at spille OB op på en "sikker" top 6 placering. HVERT ÅR!
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Godt nok ikke meget han vil fortælle om den kommende sæson. Målet er stadig top 6, men vi skal bare få det med hårdt arbejde imens de øvrige store provinsklubber gearer op. Vi kan da håbe på en stor sæson, men det ville ikke være logisk
                              ​​
                              Det ville nemlig være alt andet end logisk. Jeg tror ikke på nogle af alle deres udtalelser omkring top 6, før de begynder at sætte handling bag ordene.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det vil være synd at sige at Sportschefen lover forstærkninger i sit skriv her

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sports...mmelig-saeson/

                                Hårdt arbejde og kontinuitet. Det er kodeordet
                                Når man nævner kontinuitet som et af sine bedste argumenter for fremgang, så har man sjældent meget på hylderne at sælge. Der blev også snakket kontinuitet i årevis i KN/JH-æraen som et af de vigtigste elementer, lige indtil at det overhovedet ikke var vigtigt længere, og at vi skulle skifte træner og størstedelen af truppen.

                                Comment

                                Working...
                                X