Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Groft sagt - langt flere end der sker, men
    lund og Lund. Begge med god indstilling men for mange fejl og dermed ikke gode nok til et top 6 hold.
    opondo han er for langsom, er i tvivl med Sander. Han er jo endnu langsommere og han kan heller ikke bruges som opspils station. Gode skarpe afslutninger, men ville ikke beholde ham nøhvis David ringer og skal bruge ham i Rosenborg.
    jebali ville jeg beholde. Tror på ham på et bedre hold, og jo jeg er irriteret når han skaber et overtal og fuldstændigt glemmer at spille den større.
    lieder må væk har aldrig forstået det køb. Vi skal ikke have spillere som bare er her fordi det er bekvemt med en kone i byen. Anføreren må vi også slippe. Mest fordi jeg tvivler på han på sigt kan løfte os. AJA fordi det indkøb bare var for latterligt. Han var en udemærket spiller i Vendsyssel men vi skal mere end det, skal vi spille med 3 bagved, så skal der købes en, ellers må Lund være reserve indtil en andren presser KL på bænken.
    Ville beholde de unge, og irriteret over Klynge ikke fik en kontrakt. Han kunne lejes ud efterfølgende, ligesom man skal overveje med nogle af de andre.
    ville også styrke trænerteamet med en teknisk træner.
    Forstår ikke hvad du ser i jebali. Kan slet slet ikke se nogen kvalitet i det han foretager sig. Han hører ikke til på et hold i den bedste halvdel af superligaen.
    Håber man bliver enige om at rive kontrakten i stykker. På value for money barometeret ligger han nederst.

    Comment


      Men OB er jo netop ikke i den bedste halvdel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Men OB er jo netop ikke i den bedste halvdel.
        Men vil man tilbage dertil, skal man sjovt nok heller ikke spille med et hold fyldt med spillere der hører til på bundhold ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Men OB er jo netop ikke i den bedste halvdel.
          7 ud af 14, så er man vel lige i den bedste halvdel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

            7 ud af 14, så er man vel lige i den bedste halvdel
            korrekt. Men 2 dårligere hold end os er rykket ud. Så hvis vi ikke flytter os næste sæson er vi 7/12

            Jeg mindes at Thorborg i SFÅ omkring Februar udtalte at OB skal blive nr 6 i en dårlig sæson og spille med om EL/Medaljer i en god fremadrettet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-skifte-klub/

              Dal Hende har tidligere været oppe og vende herinde. Vil det ikke være bedre at købe Jørgen fri? Han er begyndt at spille sig op her i taberslutspillet.

              Man kan vel ikke forestille sig at have både jørgen og Dal Hende til at kæmpe om pladsen?

              Desuden ser jeg også hellere at man forstækker sig på midtbanen
              Det afhænger lidt af hvad priserne er på dem begge og om hjertet kan være med i projektet.

              Vi skal desuden huske at Mathias Brems er ved at blive kørt i stilling til en SL kontrakt om 3/4 års tid og skal vel være backup i den første tid mm han brager igennem fra start.
              Så vi er altså godt dækket ind på den VB med både Oli og Østrøm som imponerer mig gang på gang når han får minutter. At man ikke har lavet en 5 årig fuldtidskontrakt med ham endnu forstår jeg ikke. Jeg er med på at det nok er billigere at have ham rendende til U løn men spørgsmålet er om hans udvikling ikke vil tage ydeligere fart hvis han trænede hver dag med superliga truppen
              Last edited by fmprOB; 27-07-2020, 18:44.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                7 ud af 14, så er man vel lige i den bedste halvdel
                OB blev nr. 9 i grundspillet ... det er den eneste fair måde at måle det på.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  OB blev nr. 9 i grundspillet ... det er den eneste fair måde at måle det på.
                  Nej man vurderer det faktisk når alle runder er spillet.

                  Så er det lige meget hvor de spilles.

                  Var Randers bedre end os, havde de slået os over 2 kampe, var Horsens bedre end os havde de slået os over to kampe plus pause til at forberede sig maksimalt.

                  Din måde at se det på er jo helt hen i skoven.
                  Følg nu den måde ligaen er bygget op på.

                  Tror heller ikke ligaen slutter næste sæson efter 22 kampe?
                  Gør du?

                  For så burde du virkelig bare stoppe på dette forum, eller kun melde om U-kampe, for din faglighed falder når du ikke vil se på hvordan en liga spilles.

                  Om man kan lide måden den spilles på eller ej, så er det altså den der tæller, og OB får penge som nummer 7.

                  Kan vi så slå AGF, så kan vi endda få nogle Europe kampe og lidt hygge med ture ud i Europa.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    OB blev nr. 9 i grundspillet ... det er den eneste fair måde at måle det på.
                    Men det er jo ikke sådan det fungerer. Der var turneringen ikke færdig.
                    Så kan man lige så godt sige efter 15 runder. Der lå de nr 3.
                    Om man bryder sig om strukturen eller ej. Mellemregningerne dur ikke som facit.
                    Det er først afgjort når den fede dame har sunget. Ved godt du er sur over fcn som sædvanligt intet præsterer i top 6. Meeeen... :D

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Men det er jo ikke sådan det fungerer. Der var turneringen ikke færdig.
                      Så kan man lige så godt sige efter 15 runder. Der lå de nr 3.
                      Om man bryder sig om strukturen eller ej. Mellemregningerne dur ikke som facit.
                      Det er først afgjort når den fede dame har sunget. Ved godt du er sur over fcn som sædvanligt intet præsterer i top 6. Meeeen... :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        OB blev nr. 9 i grundspillet ... det er den eneste fair måde at måle det på.
                        Det bliver aldrig irriterende for dig at blive ved med at finde alternative måder, hvorpå du kan svine OB til? Hvad så, hvis OB var rykket ned? Så havde det heller ikke talt, fordi man skulle se på, hvordan grundspillet var gået?

                        Comment


                          Før Corona artikel men håber stadig at der er ambitionerne:

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...inaert-vigtigt
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Bo stopper i Horsens næste sommer. Michelsen har udløb. Skal man lægge noget i det? (Det er ren spekulation fra min side) https://achorsens.dk/bo-henriksen-st...akten-udloeber

                            Edit: Jeg synes Bo er en dygtig træner, i forhold til hvad han har formået med Horsens, men han virker måske også som typen der ikke bare retter ind når Thorborg siger noget, så måske han ikke passer ind i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                              Bo stopper i Horsens næste sommer. Michelsen har udløb. Skal man lægge noget i det? (Det er ren spekulation fra min side) https://achorsens.dk/bo-henriksen-st...akten-udloeber

                              Edit: Jeg synes Bo er en dygtig træner, i forhold til hvad han har formået med Horsens, men han virker måske også som typen der ikke bare retter ind når Thorborg siger noget, så måske han ikke passer ind i OB
                              Han vil ikke passe ind i Thorborgs OB, men jeg gad godt :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                                Bo stopper i Horsens næste sommer. Michelsen har udløb. Skal man lægge noget i det? (Det er ren spekulation fra min side) https://achorsens.dk/bo-henriksen-st...akten-udloeber

                                Edit: Jeg synes Bo er en dygtig træner, i forhold til hvad han har formået med Horsens, men han virker måske også som typen der ikke bare retter ind når Thorborg siger noget, så måske han ikke passer ind i OB
                                Ingen tvivl om at han er en dygtig træner, men det er bare en anden opgave han vil få i OB. I Horsens skifter de jo stort set hele holdet ud efter hver sæson, hvorefter han mere eller mindre selv sammensætter en trup ved tilknytning af spillere fra de lavere rækker, som så har til opgave at overleve i superligaen. Det har han været god til, men han får jo aldrig bygget noget holdbart op. Om det er økonomien, spillerne som ikke orker mere, eller han simpelthen selv synes det er sjovest sådan ved jeg ikke, men I OB vil opgaven blive at få os tilbage i toppen af dansk fodbold. Her tror jeg bare hans type egner sig meget bedre til det han gør nu.
                                Desuden ser jeg også kun to muligheder i OB lige nu. Enten forlænger JM sin kontrakt. Ellers aftales det at den løber ud og HH overtager tøjlerne fra næste sæson. Mit bud er også at Bo's næste job bliver som sportschef/direktør et eller andet sted. Givetvis Horsens.

                                Comment

                                Working...
                                X