Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægFenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?
Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægFenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?
Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben.
I øvrigt udsprang Plums bud, fordi mester Chuck igen igen kommer med et lille hint omkring han har hørt noget spændende - uden at skrive mere. Den har han rejst rundt med herinde nogle gange - uden der er sket det store efterfølgende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Rolig rolig, det var bare et bud med et glimt i øjet fra Plum er jeg ret sikker på
I øvrigt udsprang Plums bud, fordi mester Chuck igen igen kommer med et lille hint omkring han har hørt noget spændende - uden at skrive mere. Den har han rejst rundt med herinde nogle gange - uden der er sket det store efterfølgende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Til den pris synes jeg bare vi skal skyde ham af."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvem? Chuck?
Nå, men i går hørte jeg lidt om, at NT slet ikke vil afvise at lifte muldvarpen, såfremt vi kommer i Europa - hørte også et beløb, meeeen det ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal lægge i
Men det lader til, at han er ved at lade sig rive med
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Hahaha
Nå, men i går hørte jeg lidt om, at NT slet ikke vil afvise at lifte muldvarpen, såfremt vi kommer i Europa - hørte også et beløb, meeeen det ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal lægge i
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Hahaha
Giver ikke den store mening at satse stort når de første runder kun giver et par millioner pr kamp. Ikke det store økonomisk at jagte
Meeenn. Lad os nu lige vinde først
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det vil jeg se før jeg tror det så skulle det være hvis vi kommer videre fra runde 3
Giver ikke den store mening at satse stort når de første runder kun giver et par millioner pr kamp. Ikke det store økonomisk at jagte
Meeenn. Lad os nu lige vinde først
- Likes 1
Comment
Comment