Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Mht. til Jebali, så tror jeg også at det har noget at gøre med at ham og Sander slet ikke fungerer sammen, da de minder for meget om hinanden og tager de samme løb. Er ikke et sekund i tvivl om at begge spillere bliver langt bedre når de spiller sammen med en type som Fenger der er mere klassisk boksangriber - synes kampen mod Horsens gav lidt kredit til den 'teori'.
    Fuldstændig enig, holdsammensætningen er meget vigtig, og det gik jo helt galt i efteråret hvor både Kadrii, Sander og Jebali blev bragt på samme tid......... Fenger er vel den største frelser i OB i nyere tid, og vel ligenu første mand på holdkortet når stærkeste hold skal sættes. Han er en type man bygger op omkring, efter min mening.

    Comment


      Fenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?

      Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Fenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?

        Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben.
        Aaarh, mon ikke det er en joke..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Aaarh, mon ikke det er en joke..
          Kan sagtens være. I kampens hede læser jeg ikke ting som jokes... hehe
          men det kunne godt ligne Ajax, at kaste så mange penge efter ungt guld.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            Fenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?

            Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben.
            Nej nej .. det var et jokesvar til Chucks teaser ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Fenger på vej til Ajax? Var det rigtigt, Plum?

              Hvis han kan sælges for 50 mio så man virkelig bare sige flot arbejde. Både af Fenger og af klubben.
              Rolig rolig, det var bare et bud med et glimt i øjet fra Plum er jeg ret sikker på

              I øvrigt udsprang Plums bud, fordi mester Chuck igen igen kommer med et lille hint omkring han har hørt noget spændende - uden at skrive mere. Den har han rejst rundt med herinde nogle gange - uden der er sket det store efterfølgende

              Comment


                Men der skal nok komme bud på Fenger. Får vi noget om et år?
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                  Rolig rolig, det var bare et bud med et glimt i øjet fra Plum er jeg ret sikker på

                  I øvrigt udsprang Plums bud, fordi mester Chuck igen igen kommer med et lille hint omkring han har hørt noget spændende - uden at skrive mere. Den har han rejst rundt med herinde nogle gange - uden der er sket det store efterfølgende
                  Ja den var lidt sjovere i gamle dage når han smed en smiley ind og loggede af

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Kan sagtens være. I kampens hede læser jeg ikke ting som jokes... hehe
                    men det kunne godt ligne Ajax, at kaste så mange penge efter ungt guld.
                    Til den pris synes jeg bare vi skal skyde ham af.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Til den pris synes jeg bare vi skal skyde ham af.
                      Hvem? Chuck?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Hvem? Chuck?
                        Hahaha

                        Nå, men i går hørte jeg lidt om, at NT slet ikke vil afvise at lifte muldvarpen, såfremt vi kommer i Europa - hørte også et beløb, meeeen det ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal lægge i

                        Men det lader til, at han er ved at lade sig rive med

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Hahaha

                          Nå, men i går hørte jeg lidt om, at NT slet ikke vil afvise at lifte muldvarpen, såfremt vi kommer i Europa - hørte også et beløb, meeeen det ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal lægge i

                          Men det lader til, at han er ved at lade sig rive med
                          Nå Chuck. Lad os nu lige høre det beløb. Det gør ikke ondt at fortælle det

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                            Hahaha

                            Nå, men i går hørte jeg lidt om, at NT slet ikke vil afvise at lifte muldvarpen, såfremt vi kommer i Europa - hørte også et beløb, meeeen det ved jeg ikke lige hvor meget jeg skal lægge i

                            Men det lader til, at han er ved at lade sig rive med
                            Det vil jeg se før jeg tror det så skulle det være hvis vi kommer videre fra runde 3
                            Giver ikke den store mening at satse stort når de første runder kun giver et par millioner pr kamp. Ikke det store økonomisk at jagte

                            Meeenn. Lad os nu lige vinde først

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Nå Chuck. Lad os nu lige høre det beløb. Det gør ikke ondt at fortælle det
                              Jeg har også hørt nogen rygter om budgettet kunne øges 10 mill. Men betegner dem som løse og useriøse og tvivler på at de passer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det vil jeg se før jeg tror det så skulle det være hvis vi kommer videre fra runde 3
                                Giver ikke den store mening at satse stort når de første runder kun giver et par millioner pr kamp. Ikke det store økonomisk at jagte

                                Meeenn. Lad os nu lige vinde først
                                Også min tanke, men det vil tiden vise - det ER kun et rygte, måske sagt i kampens hede, for jeg fik info under kampen

                                Comment

                                Working...
                                X