Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Tvivler på, at FCM ser os som en konkurrent på den måde. Meget kommer vel an på, om han er en del af FCMs planer og om der er stor interesse for ham. Jeg tror ikke, han for alvor er en del af deres planer, så skal der nok ske noget drastisk. Er der stor interesse for ham? Det er svært at sige, men de bekymringer som folk herinde har, er der sikkert også mange klubber der har, og han passer nok ind i et begrænset antal spillestile rundt omkring. Jeg forestiller mig det er lidt samme case som med Drachmann og Rømer, og de kostede mig bekendt ikke det helt vilde at købe fri.

    Men vi skal ikke købe ham bare fordi han er dansker og et navn folk kender, som vi gjorde med Rømer. Vi skal købe ham fordi, at der er en klar plan med, hvordan han skal bruges og udnytte hans spidskompetencer bedst, og gerne vil flytte spillestilen i et bestemt retning. Og det håber jeg, at vi bruger den kommende pause til, efter en sæson hvor vi har bevæget os tilbage imod det vi ikke vil være.
    Jeg er sikker på, at Okosunprisen til Horsens vil være mindre end prisen til OB, hvis begge klubber skulle være interesseret. Sådanne tilfælde er set før.
    mvh pnl

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg er sikker på, at Okosunprisen til Horsens vil være mindre end prisen til OB, hvis begge klubber skulle være interesseret. Sådanne tilfælde er set før.
      mvh pnl
      Det har du nok ret i. Men Horsens har næppe råd. De kunne ikke engang få råd til træningskampe. NT kan jo vælge at gå mere ind. Som tiden går bliver det sværre at blive tophold. Nu melder Vejle ind med at målet er at overhale FCM.

      Comment


        #93
        Okusun kan bestemt noget, også komme på holdet i OB, men synes ikke vi skal hente ham. Jeg ser forbedringen som for lille, i forhold til alle dem vi har, der dækker nogenlunde de samme pladser.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Okusun kan bestemt noget, også komme på holdet i OB, men synes ikke vi skal hente ham. Jeg ser forbedringen som for lille, i forhold til alle dem vi har, der dækker nogenlunde de samme pladser.
          Helt enig. Folk her snakker om en trup bestående af egne talenter, kombineret med enkelte, store profiler.

          Jeg ser ikke okusun som nogen af delene.

          Comment


            #95
            Sommervinduet afhænger meget af den lille chance for EL. Skulle det lykkes åbnes flere muligheder.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Sommervinduet afhænger meget af den lille chance for EL. Skulle det lykkes åbnes flere muligheder.
              Enig.

              Må indrømme, at jeg er en af dem der sidder og skriger efter mit transferfix, men vil da give MH ret i, at i lige det her "Coronavindue", kan der opstå nogen muligheder sent i vinduet, hvor man nok ikke skal have brændt alt krudtet af. Det lyder som en gammel Jesper Hansen sang, men denne gang kan det godt ske rundt omkring.

              Det er dog en balance, vi skal jo have et hold der kan få point fra runde et.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                Enig.

                Må indrømme, at jeg er en af dem der sidder og skriger efter mit transferfix, men vil da give MH ret i, at i lige det her "Coronavindue", kan der opstå nogen muligheder sent i vinduet, hvor man nok ikke skal have brændt alt krudtet af. Det lyder som en gammel Jesper Hansen sang, men denne gang kan det godt ske rundt omkring.

                Det er dog en balance, vi skal jo have et hold der kan få point fra runde et.
                Med den nuærende trup bliver vi 8-10. Hvis den ikke bliver forstærket så skal MH og JM have gang i Komiske Ali talen igen. De vil påstå, at truppen er til top 6. Det er den ikke hvis vi får få skader og rammer en formnedgang. Vores fysiske formålen har også været udfordret de øvrige år, uden at jeg ved om det er trænerens skyld, men AK har pludselig fået lidt speed igen da han skiftede. Julius virkede også hurtigere med bolden.
                Konklussionen er, at hvis vi gør mere af det vi gjorde i år, så får vi mere af det samme. Tomgang med bolden.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Med den nuærende trup bliver vi 8-10. Hvis den ikke bliver forstærket så skal MH og JM have gang i Komiske Ali talen igen. De vil påstå, at truppen er til top 6. Det er den ikke hvis vi får få skader og rammer en formnedgang. Vores fysiske formålen har også været udfordret de øvrige år, uden at jeg ved om det er trænerens skyld, men AK har pludselig fået lidt speed igen da han skiftede. Julius virkede også hurtigere med bolden.
                  Konklussionen er, at hvis vi gør mere af det vi gjorde i år, så får vi mere af det samme. Tomgang med bolden.
                  Jeg mener nu godt at med stolpe ind, vinden i ryggen og minimalt af skader kan vi godt snige os med i Top 6 i den kommende sæson. Men alt skal flaske sig. Andre hold kan jo også rammes af skader og uheld i den målestok vi har haft og få en svær sæson.
                  Med den nuværende trup altså

                  Førhen sad man jo nu og rystede i bukserne over at de solgte vores 1-2 største profiler og vi ville være fucked fordi der ingen erstatning var eller kom og man kom lidt tilbage til nul. Den følelse har jeg simpelthen ikke nu.
                  Mest fordi at de 3 største salgsemner vi har er OC,Tverskov og Frøkjær og ingen af dem vil gøre så ondt som da vi mistede Grytebust og Casper i samme vindue eller Kadrii i vinters.
                  Ja det vil da være træls at miste Tverskov men det er ikke sådan at alarmklokkerne ringer som det gjorde med ovenstående. Alle kan erstattes mere eller mindre internt eller med en realistisk transfer i superligaen

                  Endelig har man fundet fordelen ved ikke at have mange interessante og salgsbare emner. Der er minimalt at miste
                  Last edited by fmprOB; 18-07-2020, 09:38.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg mener nu godt at med stolpe ind, vinden i ryggen og minimalt af skader kan vi godt snige os med i Top 6 i den kommende sæson. Men alt skal flaske sig. Andre hold kan jo også rammes af skader og uheld i den målestok vi har haft og få en svær sæson.
                    Med den nuværende trup altså

                    Førhen sad man jo nu og rystede i bukserne over at de solgte vores 1-2 største profiler og vi ville være fucked fordi der ingen erstatning var eller kom og man kom lidt tilbage til nul. Den følelse har jeg simpelthen ikke nu.
                    Mest fordi at de 3 største salgsemner vi har er OC,Tverskov og Frøkjær og ingen af dem vil gøre så ondt som da vi mistede Grytebust og Casper i samme vindue eller Kadrii i vinters.
                    Ja det vil da være træls at miste Tverskov men det er ikke sådan at alarmklokkerne ringer som det gjorde med ovenstående. Alle kan erstattes mere eller mindre internt eller med en realistisk transfer i superligaen

                    Endelig har man fundet fordelen ved ikke at have mange interessante og salgsbare emner. Der er minimalt at miste
                    En lidt kedelig måde at få tryghed på. Ja i en stolpe ind sæson kunne vi måske selvom vi er dårligere nu end det hold der blev udstillet sidst i mesterskabsspillet. Men i 7/8 sæsoner vil den nuværende trup slutte midt i nedrykningsspillet. Du siger jo også selv at vores trup er lige så interessant som et Lademanns leksikon fra 1950.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      En lidt kedelig måde at få tryghed på. Ja i en stolpe ind sæson kunne vi måske selvom vi er dårligere nu end det hold der blev udstillet sidst i mesterskabsspillet. Men i 7/8 sæsoner vil den nuværende trup slutte midt i nedrykningsspillet. Du siger jo også selv at vores trup er lige så interessant som et Lademanns leksikon fra 1950.
                      Ja det er det pt. Men vi har også set at ting kan ændre sig lynhurtigt i fodbold. Frøkjær kunne måske komme til U21 slutrunden sammen med OC og gøre det godt næste år. Fenger kan brage igennem og score 10+ mål næste sæson som 18-19 årig mens Vestergaard får kampe og Østrøm stadig er inde omkring holdet som 17 årig.
                      Så kan det ligepludseligt blive et interessant vindue næste sommer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja det er det pt. Men vi har også set at ting kan ændre sig lynhurtigt i fodbold. Frøkjær kunne måske komme til U21 slutrunden sammen med OC og gøre det godt næste år. Fenger kan brage igennem og score 10+ mål næste sæson som 18-19 årig mens Vestergaard får kampe og Østrøm stadig er inde omkring holdet som 17 årig.
                        Så kan det ligepludseligt blive et interessant vindue næste sommer
                        Ja, derfor ville det også være klogt med nogle lange kontrakter. De kunne skrues sammen så lønnen stiger i takt med rutinen på banen. På den ene side ser det spændende ud fordi talenterne er åbenlyst for flere af dem. Udfordringen er om der er træningskultur, forbilleder og vinder mentalitet nok i truppen. På sin vis sympatisk at Kløve vil blive i mange år, måske er det også selverkendelse. Han kan næppe skifte op i Danmark, måske neutralt, men mest sandsynligt til en mindre adresse. Kløve er i min bog en god holdspiller til bænken, med 10 årlige startpladser og mange indhop. Sådan kunne jeg blive ved med truppen rundt. Også dem der er købt i de sidste 2 vinduer, og for mig betyder det elendigt sportsdirektør arbejde. Vi skal købe stensikre startede for at hæve niveauet. Jørgen, Aron, Moses og Lieder er i min bog jævne arbejdsmænd og ikke det som vi skal have hvis NT store tale om europæisk bold skal opfyldes.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg mener nu godt at med stolpe ind, vinden i ryggen og minimalt af skader kan vi godt snige os med i Top 6 i den kommende sæson. Men alt skal flaske sig. Andre hold kan jo også rammes af skader og uheld i den målestok vi har haft og få en svær sæson.
                          Med den nuværende trup altså

                          Førhen sad man jo nu og rystede i bukserne over at de solgte vores 1-2 største profiler og vi ville være fucked fordi der ingen erstatning var eller kom og man kom lidt tilbage til nul. Den følelse har jeg simpelthen ikke nu.
                          Mest fordi at de 3 største salgsemner vi har er OC,Tverskov og Frøkjær og ingen af dem vil gøre så ondt som da vi mistede Grytebust og Casper i samme vindue eller Kadrii i vinters.
                          Ja det vil da være træls at miste Tverskov men det er ikke sådan at alarmklokkerne ringer som det gjorde med ovenstående. Alle kan erstattes mere eller mindre internt eller med en realistisk transfer i superligaen

                          Endelig har man fundet fordelen ved ikke at have mange interessante og salgsbare emner. Der er minimalt at miste
                          Jeg har det sådan, at "stolpe ind" oftest kommer, når materialet lige er den tand dygtigere, så de også bliver den tand skarpere.

                          Når man år efter år ikkd kommer i top 6, så er det ikke "stolpe ud", så er det slet og ret dårligt materiale/dårlig træning.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Med den nuærende trup bliver vi 8-10. Hvis den ikke bliver forstærket så skal MH og JM have gang i Komiske Ali talen igen. De vil påstå, at truppen er til top 6. Det er den ikke hvis vi får få skader og rammer en formnedgang. Vores fysiske formålen har også været udfordret de øvrige år, uden at jeg ved om det er trænerens skyld, men AK har pludselig fået lidt speed igen da han skiftede. Julius virkede også hurtigere med bolden.
                            Konklussionen er, at hvis vi gør mere af det vi gjorde i år, så får vi mere af det samme. Tomgang med bolden.
                            Helius er også blevet bedre. Vi har set gennem de sidste mange år at spillere bliver bedre når de forlader OB (Odense!?)
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Jeg har det sådan, at "stolpe ind" oftest kommer, når materialet lige er den tand dygtigere, så de også bliver den tand skarpere.

                              Når man år efter år ikkd kommer i top 6, så er det ikke "stolpe ud", så er det slet og ret dårligt materiale/dårlig træning.

                              MvH ChrisOB
                              Generelt enig. Så er det ikke tilfældigt

                              Men syntes nu at Efb viste sidste sæson at sindssygt meget medvind og stolpe ind kan gøre forskellen om man kommer i Top 6 eller ej

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Generelt enig. Så er det ikke tilfældigt

                                Men syntes nu at Efb viste sidste sæson at sindssygt meget medvind og stolpe ind kan gøre forskellen om man kommer i Top 6 eller ej
                                Altså det man også betegner som held?

                                Comment

                                Working...
                                X