Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det pisser mig fandme af, at man ikke forstå, at så mange fans har hede drømme om at hente vores tidligere anfører og erklærede OB-dreng hjem. Så ryger han endelig på fri transfer i sin bedste fodboldalder, og så bliver han bare ignoreret. Han udtalte tidligere på sommeren, at han ikke havde hørt fra OB, fordi han mente at vide at “OB havde de forsvarsspillere de skulle bruge pt”.

    måske overfortolker jeg, men han har ikke lavet aftaler med andre klubber indtil i dag, måske i håber om, at OB fik plads til ham. Det gjorde de så ikke. Han havde været OPLAGT at hente ind nu, få banket rusten af frem mod jul og så få skudt Tverskov (Som vel har ambitioner om udlandet) af, så Høegh kunne tage over. Nu ryger han til FCM, og Tverskov bliver sikkert solgt til vinter og så henter vi en eller anden spasser til forsvaret i Horsens eller Silkeborg.

    Jeg er SÅ træt af Michael Hemmingsen den kæmpe klovn.
    Er enig, er så fuldstændigt enig! Det her det fatter ikke.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads
    Og det er en horribel måde at håndtere en stadigt ung spiller der med den rette timing kunne sælges for mange penge. Nu ender han med at sidde her og blive mindre og mindre værd. OB er bare dårlige til det spil der handler om at købe og sælge fodboldspillere og har været det i mange år. Så simpelt er det. Og det er et stort problem, for det er i stigende grad en afgørende del af fodbolden og et af hovedparametrene man kan udvikle en klub på.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads
    Han har overtaget Jesper hansens kontakt bibliotek.
    Der er trods alt både nummer til FCK, Horsens, Sdr Jysk of Fcm.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/

    der var den her men det er jo ikke fordi OB ikke vil ham .... jeg har ikke set et evt Hemme interview .. det holder mine ører ikke til ...
    Ja. Og det viser helt klar at DH ville helst fortsætte udlandseventyret men i hensigt af Danmark er det IB han ville vælge.
    Det her, det gør endnu mere ondt et Falk-sagen dertid. Ved Falk var vi chance læst, Falk spillede kortene ud helt kynisk og hensynsløs. Men her havde vi alle muligheder at hente en profil, Odense-dreng og kulturbærer hjem. Og nu skal vi se ham i den grimme trøje...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg bliver skuffet hvis man ikke når at få Sander afsted. Han fortjener ikke en tribune plads

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det pisser mig fandme af, at man ikke forstå, at så mange fans har hede drømme om at hente vores tidligere anfører og erklærede OB-dreng hjem. Så ryger han endelig på fri transfer i sin bedste fodboldalder, og så bliver han bare ignoreret. Han udtalte tidligere på sommeren, at han ikke havde hørt fra OB, fordi han mente at vide at “OB havde de forsvarsspillere de skulle bruge pt”.

    måske overfortolker jeg, men han har ikke lavet aftaler med andre klubber indtil i dag, måske i håber om, at OB fik plads til ham. Det gjorde de så ikke. Han havde været OPLAGT at hente ind nu, få banket rusten af frem mod jul og så få skudt Tverskov (Som vel har ambitioner om udlandet) af, så Høegh kunne tage over. Nu ryger han til FCM, og Tverskov bliver sikkert solgt til vinter og så henter vi en eller anden spasser til forsvaret i Horsens eller Silkeborg.

    Jeg er SÅ træt af Michael Hemmingsen den kæmpe klovn.
    Spot on. Men lur mig om ikke Hemme finder erstatningen for Tverskov i truppen - vi har jo både Juel, Marco og Oliver Lund der kan dække pladsen

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Der kom senere også flere udmeldinger at han kunne forestille sig også at komme tilbage til Danmark. Og spørgt om OB sagde ham at OB ville ikke være interesseret i en forsvarsspiller fordi de havde forsvaret på plads. Ved selvfølgelig ikke om DHs agent havde henvendt sig til OB, men det gør i hvert fald helt klart at OB har ikke har henvendt sig til OB. Og tror der var også et interview med MH hvor han blev spurgt om DH ville være en mulighed og han reagerede meget tilbageholdende, næsten afviste han.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...de-skal-bruge/

    der var den her men det er jo ikke fordi OB ikke vil ham .... jeg har ikke set et evt Hemme interview .. det holder mine ører ikke til ...

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Det pisser mig fandme af, at man ikke forstå, at så mange fans har hede drømme om at hente vores tidligere anfører og erklærede OB-dreng hjem. Så ryger han endelig på fri transfer i sin bedste fodboldalder, og så bliver han bare ignoreret. Han udtalte tidligere på sommeren, at han ikke havde hørt fra OB, fordi han mente at vide at “OB havde de forsvarsspillere de skulle bruge pt”.

    måske overfortolker jeg, men han har ikke lavet aftaler med andre klubber indtil i dag, måske i håber om, at OB fik plads til ham. Det gjorde de så ikke. Han havde været OPLAGT at hente ind nu, få banket rusten af frem mod jul og så få skudt Tverskov (Som vel har ambitioner om udlandet) af, så Høegh kunne tage over. Nu ryger han til FCM, og Tverskov bliver sikkert solgt til vinter og så henter vi en eller anden spasser til forsvaret i Horsens eller Silkeborg.

    Jeg er SÅ træt af Michael Hemmingsen den kæmpe klovn.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Endnu en lorte aften Jesper Hansen havde stensikkert hentet Høegh.
    Gu havde han da r.. han havde hentet Okosun forlængst.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Endnu en lorte aften Jesper Hansen havde stensikkert hentet Høegh.
    At det kunne blive ringere end JH ....

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Ulideligt. Og hos FCM er deres fans ret delte - fin back-up, skuffende køb, hvem er han. Fodbold kan være ond.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der kom senere også flere udmeldinger at han kunne forestille sig også at komme tilbage til Danmark. Og spørgt om OB sagde ham at OB ville ikke være interesseret i en forsvarsspiller fordi de havde forsvaret på plads. Ved selvfølgelig ikke om DHs agent havde henvendt sig til OB, men det gør i hvert fald helt klart at OB har ikke har henvendt sig til OB. Og tror der var også et interview med MH hvor han blev spurgt om DH ville være en mulighed og han reagerede meget tilbageholdende, næsten afviste han.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Stop dig selv
    Gammelby så

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Endnu en lorte aften Jesper Hansen havde stensikkert hentet Høegh.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvorfra kilden til at OB ikke vil have Høegh?
    MH har selv sagt flere gange at de ikke var ude efter DH og/eller en forsvarsspiller.

    Det har du slet ikke set eller hvad?

    Leave a comment:

Working...
X