Ah, tak for oplysningen, det vidste jeg ikke. Saa kan vi bare vente, haabe og se hvad der sker.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede Max Fenger tråd
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
-
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Det er bare stort. Mange tak til Max og OB. Jeg tror på at han bliver bedre og bedre hvis han får nok spilletid. Men forlængelsen er jo et godt tegn på at OB virkelig stoler på ham. Er der måske en frikøbsklausul i den nye kontrakt, nogen der ved noget eller har en klar fornemmelse om det? Og by the way: jeg ønsker jer alle naturligvis et godt nytår, forhåbentlig får vi en god forårssæson.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVældigt positivt.
Det giver noget ro.
Jeg håber, at eksperimentet med kantpositionen er forbi. Fenger er 9er. Og jeg synes, han skal have flere chancer fra start og længere snor i den kommende halvsæson.
En kant kigges der næppe hellere efter med de muligheder vi har. Så det er nok centralt der kan ske lidt.
Comment
Comment