Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ah, tak for oplysningen, det vidste jeg ikke. Saa kan vi bare vente, haabe og se hvad der sker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det er vel kun Magnus der har skrevet kontrakt?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Synes man skulle give Hylle mindst et år mere. Der er helt sikker ikke en dyr kontrakt og så kan man hjælpe en Odense-dreng som blev ramt af uheld lidt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I modsætning til Fenger, så kan Hyllegaard da i det mindste godt få sig selv til at sige, at han gerne vil blive i OB. Hemmingsen udtaler også ret klart, at klubben gerne ser Fenger blive i lang tid fremover. Det kan dog være svært at forlænge med en spiller, hvis ikke han selv vil. Det eneste Fenger siger er jo, at der stadig er lang tid til kontraktudløb, og nu må vi se.

          Comment


            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/max-fe...sommeren-2025/
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Dejlig og laaang forlængelse. Godt arbejde af begge parter

              Comment


                Fedt

                Comment


                  på alle måder bare super

                  Comment


                    Klasse! Rigtig fin nytårsgave af Max og OB! Glæder mig helt vildt!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...y1_CVTHVg&s=19

                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Tak for det. Så er der ro på til yderligere udvikling.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Det er bare stort. Mange tak til Max og OB. Jeg tror på at han bliver bedre og bedre hvis han får nok spilletid. Men forlængelsen er jo et godt tegn på at OB virkelig stoler på ham. Er der måske en frikøbsklausul i den nye kontrakt, nogen der ved noget eller har en klar fornemmelse om det? Og by the way: jeg ønsker jer alle naturligvis et godt nytår, forhåbentlig får vi en god forårssæson.

                          Comment


                            Vældigt positivt.

                            Det giver noget ro.

                            Jeg håber, at eksperimentet med kantpositionen er forbi. Fenger er 9er. Og jeg synes, han skal have flere chancer fra start og længere snor i den kommende halvsæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Vældigt positivt.

                              Det giver noget ro.

                              Jeg håber, at eksperimentet med kantpositionen er forbi. Fenger er 9er. Og jeg synes, han skal have flere chancer fra start og længere snor i den kommende halvsæson.
                              Jeg tænker ihverfald at der ikke hentes en 9`er ind mm man falder over noget ekstraordinært. Heller ikke selv hvis Lieder smutter her til vinter..
                              En kant kigges der næppe hellere efter med de muligheder vi har. Så det er nok centralt der kan ske lidt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                                Dejlig og laaang forlængelse. Godt arbejde af begge parter
                                Klasse , måske årets bedste nyhed i OB
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X