Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Forhåbentligt ikke OB der skal klandres for denne skade nej, men OB kan såmen have rigeligt med aktier i den. Hvem ved hvad det er for en spiller OB har haft sendt til landsholdet.
    Ja ja ja ... han var helt sikkert småskadet da han tog afsted.

    Comment


      Det er jo et spørgsmål om hvordan kroppen er forberedt på belastninger. Han behøver ikke have været skadet, men at kalde “tilfældigt” tæller simpelthen ikke mere.

      Sportschefen må steppe op og fortælle, hvad de har tænkt sig at gøre!

      Comment


        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ar-bekymringen

        “Er du nervøs for, at han smutter gratis om to år?

        - Nej. Jeg er aldrig nervøs for noget som helst af den slags. Jeg synes, vi løser og har løst det godt tidligere.”

        Ok Hemme, jeg håber personligt at vi løser det bedre med Max end vi tidligere har løst sådanne situationer, men godt at du har styr på det!
        Last edited by stonebear; 10-09-2020, 06:42.

        Comment


          De kunne ikke blive enige økonomisk om en lang aftale. Længere er den ikke. MHs røv vil 101% være i gigant klaske højde på denne her hvis han en dag smutter gratis

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ar-bekymringen

            “Er du nervøs for, at han smutter gratis om to år?

            - Nej. Jeg er aldrig nervøs for noget som helst af den slags. Jeg synes, vi løser og har løst det godt tidligere.”

            Ok Hemme, jeg håber personligt at vi løser det bedre med Max end vi tidligere har løst sådanne situationer, men godt at du har styr på det!
            Falk, Gryteburst. Blev mildt sagt ikke løst godt.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De kunne ikke blive enige økonomisk om en lang aftale. Længere er den ikke. MHs røv vil 101% være i gigant klaske højde på denne her hvis han en dag smutter gratis
              Helt enig, og jeg glæder mig også stadig over at vi trods alt fik en 1 årig forlængelse med Fenger. Jeg finder det bare skørt hvis Hemmingsen forsøger at berolige alle os der er bekymrede ved den korte aftale, ved at fremhæve vores historik i tilsvarende kontraktsituationer. For den er mildest talt dårlig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Falk, Gryteburst. Blev mildt sagt ikke løst godt.
                Joan var heller ikke et kønt forløb og Barrett var en anden profil der smuttede gratis - dog begge til udlandet hvilket tager brodden af.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Helt enig, og jeg glæder mig også stadig over at vi trods alt fik en 1 årig forlængelse med Fenger. Jeg finder det bare skørt hvis Hemmingsen forsøger at berolige alle os der er bekymrede ved den korte aftale, ved at fremhæve vores historik i tilsvarende kontraktsituationer. For den er mildest talt dårlig.
                  Enig. Falk og Grytebust var spillere der skulle have være solgt i 10-15 mill klassen og det har ikke været imponerende forløb fra OB. Joan og Barret skulle også have være solgt
                  Så når vi snakker profil salg har OB ikke en god trackrecord de senere år. Tror han mixer det lidt sammen med de ungdomssalg der er lavet.
                  Så der bliver sgu pyntet lidt på sandheden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig. Falk og Grytebust var spillere der skulle have være solgt i 10-15 mill klassen og det har ikke været imponerende forløb fra OB. Joan og Barret skulle også have være solgt
                    Så når vi snakker profil salg har OB ikke en god trackrecord de senere år. Tror han mixer det lidt sammen med de ungdomssalg der er lavet.
                    Så der bliver sgu pyntet lidt på sandheden
                    Enig, og tænker også at det er svagt at Max ikke har fået en længere kontrakt. Det burde have været løst med bedre løn baseret på præstationer og en fornuftig frikøbsaftale. Håber Hemme sætter sig til bordet igen i foråret og viser at han er step up i forhold til JH som sjælden lykkedes med at være en god købmand.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Enig, og tænker også at det er svagt at Max ikke har fået en længere kontrakt. Det burde have været løst med bedre løn baseret på præstationer og en fornuftig frikøbsaftale. Håber Hemme sætter sig til bordet igen i foråret og viser at han er step up i forhold til JH som sjælden lykkedes med at være en god købmand.
                      Vi må se. Det kan også være at vi sidder igen om et år og kigger tilbage på en sæson fyldt med skader og 3-4 mål fra Fengers side. Så tænker jeg at hans lejr er noget nemmere at snakke med mht en lang kontrakt. Who knows

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Enig, og tænker også at det er svagt at Max ikke har fået en længere kontrakt. Det burde have været løst med bedre løn baseret på præstationer og en fornuftig frikøbsaftale. Håber Hemme sætter sig til bordet igen i foråret og viser at han er step up i forhold til JH som sjælden lykkedes med at være en god købmand.
                        Kunne også have været en mulighed at skrive en forlængelsensoption for klubben som giver en ordentlig lønstigning for Max. Muligheden er der ja mange men tror vi har bare undervurderet Fengers udvikling og det koster nu.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Vi må se. Det kan også være at vi sidder igen om et år og kigger tilbage på en sæson fyldt med skader og 3-4 mål fra Fengers side. Så tænker jeg at hans lejr er noget nemmere at snakke med mht en lang kontrakt. Who knows
                          Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.
                            Ja. Jeg er heller ikke overbevist om at MH er den rigtige til denne del af jobbet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.
                              ... og han sidder overfor en cafeejer.... får han 11. drink/burger gratis

                              Comment


                                Fenger havde forventet mere spilletid:
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-minutter
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X