Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Max vil gerne spille Youth League også:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-youth-league
    Mon ikke man har lagt en plan om at skyde ham af til vinter eller næste sommer?
    siden 1887

    Comment


      Kan godt være det bare er mig der overtolker tingene, men jeg sidder lidt med fornemmelsen af, at Max Fenger allerede (mentalt) er på vej videre???? Han ville kun have en kort kontrakt, og vil gerne spille Youth League (som jo er et kæmpe udstillingsvindue). Hvad tænker I?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Kan godt være det bare er mig der overtolker tingene, men jeg sidder lidt med fornemmelsen af, at Max Fenger allerede (mentalt) er på vej videre???? Han ville kun have en kort kontrakt, og vil gerne spille Youth League (som jo er et kæmpe udstillingsvindue). Hvad tænker I?
        Du kan have ret, men der kan også være andre årsager til at kontrakten blev kort. personligt havde jeg også gerne set, at man havde lavet en 5 årig, med indbygget præstations afregning.
        Jeg ved ikke om det var OB eller Max der kun ønskede en kort forlængelse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Du kan have ret, men der kan også være andre årsager til at kontrakten blev kort. personligt havde jeg også gerne set, at man havde lavet en 5 årig, med indbygget præstations afregning.
          Jeg ved ikke om det var OB eller Max der kun ønskede en kort forlængelse.
          Kan bare næsten ikke forestille mig, at OB ikke ville mere, med de præstationer han leverede i foråret.
          Hvis vi gerne vil have mulighed for at bygge et hold op, kan det bare ikke nytte noget, at vi skriver de her korte kontrakter med unge spillere.
          Scenariet kan meget vel være, at Max bliver vores vigtigste angriber i år, hvorefter vi er nødt til at sælge ham for håndører næste år - og så står vi i samme situation igen.
          Alternativt smutter han gratis året efter, og så har vi brugt to år på at udvikle en spiller til en anden klub, uden nogen økonomisk gevinst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

            Kan bare næsten ikke forestille mig, at OB ikke ville mere, med de præstationer han leverede i foråret.
            Hvis vi gerne vil have mulighed for at bygge et hold op, kan det bare ikke nytte noget, at vi skriver de her korte kontrakter med unge spillere.
            Scenariet kan meget vel være, at Max bliver vores vigtigste angriber i år, hvorefter vi er nødt til at sælge ham for håndører næste år - og så står vi i samme situation igen.
            Alternativt smutter han gratis året efter, og så har vi brugt to år på at udvikle en spiller til en anden klub, uden nogen økonomisk gevinst.
            Jeg er helt enig, men problemet er vel at man er bange for at give 5 år til en som ikke fortsat udvikler sig. Derfor jeg syntes at en præstations kontrakt er et god bud for de unge.
            Den unge sikre sig en fair løn efter kompetencer, og OB risikere ikke at stå med en overbetalt spiller i 5 år.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Du kan have ret, men der kan også være andre årsager til at kontrakten blev kort. personligt havde jeg også gerne set, at man havde lavet en 5 årig, med indbygget præstations afregning.
              Jeg ved ikke om det var OB eller Max der kun ønskede en kort forlængelse.
              Mod ikke det er caféejeren, som øjner en god forretning om et års tid ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Mod ikke det er caféejeren, som øjner en god forretning om et års tid ?
                Sandsynligvis. Men burde man som sportschef så ikke være hård og sige "Enten hedder det 4 år, hvor du får mulighed for at udvikle dig og få masser af spilletid, og når du er klar til at tage skridtet op til en bedre liga, så sælger vi dig. Ellers hedder det nederst i hierarkiet, minimal udvikling, lille chance for at spille sig til en god kontrakt og så er der andre spillere som er klar til at tage pladsen"?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Du kan have ret, men der kan også være andre årsager til at kontrakten blev kort. personligt havde jeg også gerne set, at man havde lavet en 5 årig, med indbygget præstations afregning.
                  Jeg ved ikke om det var OB eller Max der kun ønskede en kort forlængelse.
                  Hvis det var OB`s ønske, er det rimeligt dumt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                    Hvis det var OB`s ønske, er det rimeligt dumt.
                    Jep, men det er jo ikke nyt at de dummer sig big time

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

                      Sandsynligvis. Men burde man som sportschef så ikke være hård og sige "Enten hedder det 4 år, hvor du får mulighed for at udvikle dig og få masser af spilletid, og når du er klar til at tage skridtet op til en bedre liga, så sælger vi dig. Ellers hedder det nederst i hierarkiet, minimal udvikling, lille chance for at spille sig til en god kontrakt og så er der andre spillere som er klar til at tage pladsen"?
                      Hvem ville vinde på model 2, nej det tror jeg heldigvis ikke der er mange der arbejder i.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Max Fenger er vendt hjem fra U19-landsholdet med en skade.

                        http://obstruktion.dk/skadet-fenger-tilbage-i-aadalen/

                        Comment


                          Det er simpelthen så latterligt...

                          Comment


                            Helt sikkert ikke den sidste inden sæsonopstart

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Max Fenger er vendt hjem fra U19-landsholdet med en skade.

                              http://obstruktion.dk/skadet-fenger-tilbage-i-aadalen/
                              Hahaha... Jeg ved godt, OB ikke har en aktie i den her skade, men det er fandme komisk efterhånden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Hahaha... Jeg ved godt, OB ikke har en aktie i den her skade, men det er fandme komisk efterhånden.
                                Forhåbentligt ikke OB der skal klandres for denne skade nej, men OB kan såmen have rigeligt med aktier i den. Hvem ved hvad det er for en spiller OB har haft sendt til landsholdet.

                                Comment

                                Working...
                                X