Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Arrghh mon ikke vi har solgt mere end 1 spiller til over 20?
    Jo, det var en tanketorsk fra min side, som BN blandt andet også har påpeget med en fin liste over spillere, der blev solgt for mere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      Bare de 4 du nævner der, er allerede pænt over de 30 millioner. Og så er der Helenius, Ramon, Ludwig, Dessler, Greve, Eske, Mikkelsen, og muligvis flere.
      Ud over salg, er der også penge fra Eriksen salg, hvis vi skal tælle alt med.

      Jamen jeg er da sådan set også enig. Der er heller ikke andre muligheder. Men om det sætter gang i hjulet, det ved jeg ikke helt om jeg tror på.

      Måske man kunne håbe på, at OB begynder at gøre mere i at hente spillere med et større videresalgspotentiale.
      Lad os tage dem enkeltvis og se på det

      Grubbe 4,5
      Jørgensen 15
      Casper 4,5
      Kadrii 10
      Helenius 0,75
      Leeuwin 2,5
      Ludwig 0,5
      Desler 1,3
      Greve 0,75
      Eske 1
      Mikkelsen 0,25

      Samlet vurdering 41,05 mill

      Plus CE penge. Du havde ret

      Hvor er de penge henne? Det spørgsmål ville jeg også gerne have besvaret af MH eller NT
      Hverken OBstruktion eller SFÅ har desværre vendt tilbage i min “shout out” tråd så det er ikke sikkert at vi kan få svaret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Engstrøm vil have Fenger med til YL i håb om at komme længere og måske forøge hans værdi

        https://fyens.dk/artikel/u19-træner-...r-20-millioner

        20 mill skal han op at koste
        Er det bare mig, eller er det lidt underlig kommunikationstaktik, at en OB-ansat går ud i medierne og lægger den slags pres på en af vores unge spiller der vel kun har fået 10 kampe? Når han siger, at "hvis vi kan få 20 millioner" for Max Fenger vil det være godt. Allerede mentalt ligger det jo i udmeldingen, at man har forventninger til at han bliver et storsalg, og tænker ikke at den slags pres er vildt fedt at få trukket ned over hovedet? Kan godt være, jeg bare overfortolker.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hOBløst Se indlæg
          Ulrik Laursen og Traore var vidst også omkring de 20 mio kr hver.
          Mener Traore var 13-15 mill

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Lad os tage dem enkeltvis og se på det

            Grubbe 4,5
            Jørgensen 15
            Casper 4,5
            Kadrii 10
            Helenius 0,75
            Leeuwin 2,5
            Ludwig 0,5
            Desler 1,3
            Greve 0,75
            Eske 1
            Mikkelsen 0,25

            Samlet vurdering 41,05 mill

            Plus CE penge. Du havde ret

            Hvor er de penge henne? Det spørgsmål ville jeg også gerne have besvaret af MH eller NT
            Hverken OBstruktion eller SFÅ har desværre vendt tilbage i min “shout out” tråd så det er ikke sikkert at vi kan få svaret
            Må indrømme, jeg kunne ikke huske alle de små beløb der, men gik ud fra vi kom over de 40

            Ja, det spørger jeg også om.
            Måske de der 25-50% stadig går til NT. Og så en del til folk som Sabbi, Jebali, Lieder.
            ​​​​​​
            Kunne i øvrigt se, at Martin Davidsen før forårssæsonen 18 opgjorde, at JH havde solgt spillere for 40 millioner i sin tid. Hvis vi så tager de 41.05 mio. vi har fra Januar 19 til Januar 20, + de salg der har været i tiden mellem MD's og vores udregninger, så når vi op omkring de 90 millioner.

            Det er sgu mange penge, især taget i betragtning, at vi ikke har fået noget som helst for navne som Falk, Gryte, Ruud, AK, JBL, Izunna, Jønsson, Edmundsson, Lucas, Emil, mfl.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Må indrømme, jeg kunne ikke huske alle de små beløb der, men gik ud fra vi kom over de 40

              Ja, det spørger jeg også om.
              Måske de der 25-50% stadig går til NT. Og så en del til folk som Sabbi, Jebali, Lieder.
              ​​​​​​
              Kunne i øvrigt se, at Martin Davidsen før forårssæsonen 18 opgjorde, at JH havde solgt spillere for 40 millioner i sin tid. Hvis vi så tager de 41.05 mio. vi har fra Januar 19 til Januar 20, + de salg der har været i tiden mellem MD's og vores udregninger, så når vi op omkring de 90 millioner.

              Det er sgu mange penge, især taget i betragtning, at vi ikke har fået noget som helst for navne som Falk, Gryte, Ruud, AK, JBL, Izunna, Jønsson, Edmundsson, Lucas, Emil, mfl.
              Jeg synes jeg har forstået at Izunna betalte for at komme ud af kontrakten

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Fenger udtaget til U19 landsholdet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fenger udtaget til U19 landsholdet
                  Fortjent.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Fortjent.
                    Yes. Stadig trist at vi virkelig føler at have gang i noget stort omkring de unge og så kun have 2 på ialt omkring U19 og U21.

                    Comment


                      U19 vandt DM som HOLD. De bør ligesom ind på førsteholdet flere af gangen for at vi får udbytte. Men selvfølgelig næppe fra dag1.
                      Det kræver meget kløgt at gøre det rigtigt. Max er et stort talent men han skal da prøves mod bedre hold. Og der vil sikkert både mangle en del og være en del at lære.
                      De unge har brug for "idoler" på banen sammen med sig. Spillere de kan se op til og lære noget af. SÅ bliver de bedre og så kan de på de rette tidspunkter sælges for mere end småpenge. U-afdelingen er begyndt at fungere. Det skal førsteholdet også. Ellers fortsætter elendigheden.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Yes. Stadig trist at vi virkelig føler at have gang i noget stort omkring de unge og så kun have 2 på ialt omkring U19 og U21.
                        Mjae - kan måske spores tilbage til, at vores 19-årige vinder U19 DM, mens andre 19-årige spiller Superliga (eller i udlandet), sådan sat på spidsen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Mjae - kan måske spores tilbage til, at vores 19-årige vinder U19 DM, mens andre 19-årige spiller Superliga (eller i udlandet), sådan sat på spidsen
                          Du har ret. Det er dejligt at vi vandt, men det er med spillere fra næsthøjest hylde. Men det er en hylde der sangtens kan producere nogle kompetente spillere til superligaen og også enkelte top 6 spillere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Du har ret. Det er dejligt at vi vandt, men det er med spillere fra næsthøjest hylde. Men det er en hylde der sangtens kan producere nogle kompetente spillere til superligaen og også enkelte top 6 spillere.
                            Jeg er helt enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Mjae - kan måske spores tilbage til, at vores 19-årige vinder U19 DM, mens andre 19-årige spiller Superliga (eller i udlandet), sådan sat på spidsen
                              Jeg forsøgte lidt at sige det, I brugte jo også max antal "helårsspillere" ... alt blev udnyttet 100%, i forhold til reglerne ... talentmæssigt er der ikke det helt vilde i det.
                              Jeg lufter den lige igen, der er utroligt meget fokus på holdet og holdånd og resultater og mentalitet ... men som jeg læser det de skriver, ikke så meget fokus på at udvikle den enkelte spiller, eller i hvert fald mindre fokus.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Jeg forsøgte lidt at sige det, I brugte jo også max antal "helårsspillere" ... alt blev udnyttet 100%, i forhold til reglerne ... talentmæssigt er der ikke det helt vilde i det.
                                Jeg lufter den lige igen, der er utroligt meget fokus på holdet og holdånd og resultater og mentalitet ... men som jeg læser det de skriver, ikke så meget fokus på at udvikle den enkelte spiller, eller i hvert fald mindre fokus.
                                Ja, det var sådan lidt et 'snyde'-mesterskab, vi vandt. Det tæller ikke rigtig fordi det var lidt ældre spillere og vi havde jo kun fokus på holdånd, resultater og mentalitet. Så det kan vi ikke bruge meget til. Eller hvad er det, du antyder?

                                Comment

                                Working...
                                X