Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den samlede Max Fenger tråd
Collapse
X
-
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ar-bekymringen
“Er du nervøs for, at han smutter gratis om to år?
- Nej. Jeg er aldrig nervøs for noget som helst af den slags. Jeg synes, vi løser og har løst det godt tidligere.”
Ok Hemme, jeg håber personligt at vi løser det bedre med Max end vi tidligere har løst sådanne situationer, men godt at du har styr på det!Last edited by stonebear; 10-09-2020, 06:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ar-bekymringen
“Er du nervøs for, at han smutter gratis om to år?
- Nej. Jeg er aldrig nervøs for noget som helst af den slags. Jeg synes, vi løser og har løst det godt tidligere.”
Ok Hemme, jeg håber personligt at vi løser det bedre med Max end vi tidligere har løst sådanne situationer, men godt at du har styr på det!OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De kunne ikke blive enige økonomisk om en lang aftale. Længere er den ikke. MHs røv vil 101% være i gigant klaske højde på denne her hvis han en dag smutter gratis
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Helt enig, og jeg glæder mig også stadig over at vi trods alt fik en 1 årig forlængelse med Fenger. Jeg finder det bare skørt hvis Hemmingsen forsøger at berolige alle os der er bekymrede ved den korte aftale, ved at fremhæve vores historik i tilsvarende kontraktsituationer. For den er mildest talt dårlig.
Så når vi snakker profil salg har OB ikke en god trackrecord de senere år. Tror han mixer det lidt sammen med de ungdomssalg der er lavet.
Så der bliver sgu pyntet lidt på sandheden
- Likes 1
Comment
-
Enig. Falk og Grytebust var spillere der skulle have være solgt i 10-15 mill klassen og det har ikke været imponerende forløb fra OB. Joan og Barret skulle også have være solgt
Så når vi snakker profil salg har OB ikke en god trackrecord de senere år. Tror han mixer det lidt sammen med de ungdomssalg der er lavet.
Så der bliver sgu pyntet lidt på sandheden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Enig, og tænker også at det er svagt at Max ikke har fået en længere kontrakt. Det burde have været løst med bedre løn baseret på præstationer og en fornuftig frikøbsaftale. Håber Hemme sætter sig til bordet igen i foråret og viser at han er step up i forhold til JH som sjælden lykkedes med at være en god købmand.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Enig, og tænker også at det er svagt at Max ikke har fået en længere kontrakt. Det burde have været løst med bedre løn baseret på præstationer og en fornuftig frikøbsaftale. Håber Hemme sætter sig til bordet igen i foråret og viser at han er step up i forhold til JH som sjælden lykkedes med at være en god købmand."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Vi må se. Det kan også være at vi sidder igen om et år og kigger tilbage på en sæson fyldt med skader og 3-4 mål fra Fengers side. Så tænker jeg at hans lejr er noget nemmere at snakke med mht en lang kontrakt. Who knows
Comment
-
Fenger havde forventet mere spilletid:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-minutter"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment