Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tænker da bestemt at han har givet sin agent en ønskeseddel eller retningslinjer for hvad han gerne vil have inden forhandlingerne.

    Men med den udtalelse er det klart for alle at han ikke ville have haft noget imod en længere kontrakt
    Hvad ved en 18 årig med pludselig succes om det .. han har ikke været i spotlyset før så givetvis ingen reel rådgivning på noget tidspunkt - hvor er forældrene (ved godt han er 18)??

    Ham agenten lader til at at satse på alt hvad der kan gå og stå af talenter og formentligt uden de store udgifter eller tidsforbrug og så er det jo bare jackpot hvis der er en af dem der skulle blive til noget ..

    Mon ikke han bare er glad for at spille bold og nu har udsigt til at blive prof og leve af det ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Hvad ved en 18 årig med pludselig succes om det .. han har ikke været i spotlyset før så givetvis ingen reel rådgivning på noget tidspunkt - hvor er forældrene (ved godt han er 18)??

      Ham agenten lader til at at satse på alt hvad der kan gå og stå af talenter og formentligt uden de store udgifter eller tidsforbrug og så er det jo bare jackpot hvis der er en af dem der skulle blive til noget ..

      Mon ikke han bare er glad for at spille bold og nu har udsigt til at blive prof og leve af det ..
      Jo det tænker jeg. Men selvfølgelig med mest muligt i posen.

      Havde jeg været Max Fenger havde jeg bedt agenten om at skaffe en 4 årig aftale uanset hvad og presse citronen mest muligt på lønnen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jo det tænker jeg. Men selvfølgelig med mest muligt i posen.

        Havde jeg været Max Fenger havde jeg bedt agenten om at skaffe en 4 årig aftale uanset hvad og presse citronen mest muligt på lønnen
        Fodbold mennesker er bare en anden type mennesker .. ud over de stereotypt ikke er de skarpeste i skuffen har de en anden mentalitet hvor der for de seriøse er meget skyklapper efter at nå et mål uanset hvad ... der er ikke samme konsekvensberegning eller forsigtighedsprincip som vi andre der skal betale husleje og børnehave har ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Fodbold mennesker er bare en anden type mennesker .. ud over de stereotypt ikke er de skarpeste i skuffen har de en anden mentalitet hvor der for de seriøse er meget skyklapper efter at nå et mål uanset hvad ... der er ikke samme konsekvensberegning eller forsigtighedsprincip som vi andre der skal betale husleje og børnehave har ...
          Det er muligt at de er andre typer mennesker. Men du kan ikke overbevise mig at en fyr som Max Fenger der indtil for nyligt bare var en blandt pøblen ikke ville have taget imod en 3-4 årig kontrakt med OB på standart vilkår da han skulle skrive kontrakt første gang.

          2. gang er det jo bare tydeligt at man ikke ville belønne ham rent økonomisk med løn og signon fee der følger med en lang kontrakt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Fodbold mennesker er bare en anden type mennesker .. ud over de stereotypt ikke er de skarpeste i skuffen har de en anden mentalitet hvor der for de seriøse er meget skyklapper efter at nå et mål uanset hvad ... der er ikke samme konsekvensberegning eller forsigtighedsprincip som vi andre der skal betale husleje og børnehave har ...
            Har de da ikke husleje og børnehave at betale?

            Comment


              Syntes også kontrakten kunne være længere, men som Hemmingsen udtalte håber de at se ham i ob mange år i nu.
              Så mon ikke ob har mulighed for at forlænge med ham.

              Vi behøver jo ikke at vide alt. OB vil jo nok også gå langt for at have en af deres egne i spids for deres hold.

              Det styrker jo fortællingen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                Syntes også kontrakten kunne være længere, men som Hemmingsen udtalte håber de at se ham i ob mange år i nu.
                Så mon ikke ob har mulighed for at forlænge med ham.

                Vi behøver jo ikke at vide alt. OB vil jo nok også gå langt for at have en af deres egne i spids for deres hold.

                Det styrker jo fortællingen.
                OB håbede også på mange år med Falk ;-)

                Jeg glæder mig enormt over Fenger’s succes og bliver ellevild når de unge brager frem. Det er en fornøjelse at se Frø og Fenger som er hele turen til stadion værd og lige det jeg har sukket efter længe, nemlig at man giver de unge chancen det er så heldigvis sket takket være en del skader

                Men jeg kan heller ikke lade være at tænke : hvad nu hvis Mart Lieder ikke havde været skadet, så havde JM nok satset entydigt på ham uanset udfaldet for ikke at skulle indrømme at det var er elendigt indkøb.
                Last edited by Magge; 25-07-2020, 01:42.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  OB håbede også på mange år med Falk ;-)

                  Jeg glæder mig enormt over Fenger’s succes og bliver ellevild når de unge brager frem. Det er en fornøjelse at se Frø og Fenger som er hele turen til stadion værd og lige det jeg har sukket efter længe, nemlig at man giver de unge chancen det er så heldigvis sket takket være en del skader

                  Men jeg kan heller ikke lade være at tænke : hvad nu hvis Mart Lieder ikke havde været skadet, så havde JM nok satset entydigt på ham uanset udfaldet for ikke at skulle indrømme at det var er elendigt indkøb.
                  Jeg har aldrig forstået købet af Mart. Ser ham som er i bedste fald 1-1 erstatning for AK. Men der er næppe penge i ham ved et videresalg. Jeg kan ikke se at der er plads til ham på banen efter Fenger vist overraskede os alle inkl træneren.

                  Comment


                    Engstrøm vil have Fenger med til YL i håb om at komme længere og måske forøge hans værdi

                    https://fyens.dk/artikel/u19-træner-...r-20-millioner

                    20 mill skal han op at koste

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Engstrøm vil have Fenger med til YL i håb om at komme længere og måske forøge hans værdi

                      https://fyens.dk/artikel/u19-træner-...r-20-millioner

                      20 mill skal han op at koste
                      Er det ikke uambitiøst at gå efter at sælge sine bedste ungdomsspillere før de viser sig frem for alvor og er 20
                      mio ikke uambitiøst for en lovende angriber?

                      Spiller han for fuld skrald i suppen i efteråret og får banken kasser ind kan han vel blive mere værd ad den vej... mon ikke Ajax og andre har ham skrevet op et sted for at se hvordan der performes i efteråret .. måske for gammel til Ajax ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Er det ikke uambitiøst at gå efter at sælge sine bedste ungdomsspillere før de viser sig frem for alvor og er 20
                        mio ikke uambitiøst for en lovende angriber?

                        Spiller han for fuld skrald i suppen i efteråret og får banken kasser ind kan han vel blive mere værd ad den vej... mon ikke Ajax og andre har ham skrevet op et sted for at se hvordan der performes i efteråret .. måske for gammel til Ajax ..
                        Vi har jo desværre kun kontrakt med ham i 2 år endnu, så vi får nok ikke mere end Max 20....,hvis der da ikke forlænges yderligere, med lidt flere år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Er det ikke uambitiøst at gå efter at sælge sine bedste ungdomsspillere før de viser sig frem for alvor og er 20
                          mio ikke uambitiøst for en lovende angriber?

                          Spiller han for fuld skrald i suppen i efteråret og får banken kasser ind kan han vel blive mere værd ad den vej... mon ikke Ajax og andre har ham skrevet op et sted for at se hvordan der performes i efteråret .. måske for gammel til Ajax ..
                          Til 20 mill er alt til salg i OB pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Er det ikke uambitiøst at gå efter at sælge sine bedste ungdomsspillere før de viser sig frem for alvor og er 20
                            mio ikke uambitiøst for en lovende angriber?

                            Spiller han for fuld skrald i suppen i efteråret og får banken kasser ind kan han vel blive mere værd ad den vej... mon ikke Ajax og andre har ham skrevet op et sted for at se hvordan der performes i efteråret .. måske for gammel til Ajax ..
                            Særligt når stammen skal være egne talenter. Men det skal den måske ikke være længere?
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                              Særligt når stammen skal være egne talenter. Men det skal den måske ikke være længere?
                              Selvfølgelig skal den det. Men vi skal jo bare nå der til hvor vi kan få 3-4 op hvert år og “nøjes” med at sælge den bedste hvis prisen er rigtig.
                              Man får INTET ud af at holde på et ungt menneske der har modtaget et “life changing” tilbud fra udlandet og bare vil afsted

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Til 20 mill er alt til salg i OB pt
                                Og så vælger man også at påtage sig rollen som klubben der sælger alt til halv pris. Så kommer man aldrig videre.

                                Comment

                                Working...
                                X