Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Måske svært at spå om, men jeg er helt overbevist om at hvis Fenger ønskede en flerårig aftale med OB, så havde han også fået det.
    Det kommer vel an på hvilke krav, ham og agenten har haft, for en længere aftale?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Meget enig. Derfor er dagens forlængelse også meget skuffende. Det er SLUT med at lade spillere gå på fri transfer hvis de er profiler.
      Derfor skal Marco Lund også sælges eller forlænge
      Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
        Ja selvfølgelig. Men spørgsmålet er om vi får det at se. Tror godt han kunne blive solgt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Marco har været rigtig god, måske endda vores bedste forsvarer de seneste kampe, men jeg vil nu alligevel gerne se om den positivt udvikling med ham kan holde når vi møder hold fra den øverste halvdel af ligaen igen.
          Det er jo det som er det svære. Vi skal liiige se dem an, og så er det pludselig for sent. Det er pissesvært.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

            Det er jo det som er det svære. Vi skal liiige se dem an, og så er det pludselig for sent. Det er pissesvært.
            Det er pisse svært, men skal vi lege med de store så skal vores spillere også kunne præstere mod bedre hold, imo er gode præstationer i træningskampe/sommerkampe og kampe i taberslutspillet ikke retvisende.

            Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja selvfølgelig. Men spørgsmålet er om vi får det at se. Tror godt han kunne blive solgt
              Vil hellere sælge AJA ;-) men det vil satme kræve en god sælger
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Vil hellere sælge AJA ;-) men det vil satme kræve en god sælger
                Det er nok stort set umuligt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Det er pisse svært, men skal vi lege med de store så skal vores spillere også kunne præstere mod bedre hold, imo er gode præstationer i træningskampe/sommerkampe og kampe i taberslutspillet ikke retvisende.

                  Der er ingen tvivl om at Marco har gjort det fantastisk de seneste kampe men ellers har han ikke imponeret tidligere.
                  Vi er enige, Casper Nielsen voksede også fra ingenting til god. Marco Lund har nu været skadesfri i 6 måneder og fået tillid, det har hjulpet ham. Kan han holde niveauet eller bygge på, det er det OB skal vurdere.

                  Comment


                    Hvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet

                    http://obstruktion.dk/fenger-kommer-...dense-stadion/


                    Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                      Vi er enige, Casper Nielsen voksede også fra ingenting til god. Marco Lund har nu været skadesfri i 6 måneder og fået tillid, det har hjulpet ham. Kan han holde niveauet eller bygge på, det er det OB skal vurdere.
                      Jeg tror på det hvis vi fortsætter i 3-5-2. Der ser han altså god ud

                      Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
                      På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg tror på det hvis vi fortsætter i 3-5-2. Der ser han altså god ud

                        Men så dukker det næste spørgsmål op... Hvor hulen skal Sabbi spille i det system? Med succes... Jeg kan vitterligt ikke se det
                        På kanterne i en 4-4-2 kan jeg se ham eller måske på siderne i en 4-3-3 eller 3-4-3
                        Ja, det kan der gå lang tid med at diskutere her på forum

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          Ja, det kan der gå lang tid med at diskutere her på forum
                          Tænker det bliver et meget aktivt tema næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet

                            http://obstruktion.dk/fenger-kommer-...dense-stadion/


                            Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.
                            Det giver bare ingen mening. Ellers skal de simpelthen have lavet en eller anden form for note i kontrakten om at den genforhandles med henblik på en mere lukrativ aftale, hvis han stadig er brandvarm når efteråret er ovre eller sådan noget. Normalt laver OB kontrakter på minimum 3 år for de talenter de virkelig tror på. Hvis ikke Fenger hører under den kategori, så er man dælme skeptiske i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis man læser dette interview fra OBstruktion med Max Fenger og stadig tror det var Fenger lejrens valg med 1 år ekstra er man godt nok naiv og blåøjet

                              http://obstruktion.dk/fenger-kommer-...dense-stadion/


                              Jeg har ikke været så meget inde over forhandlingerne, men det er klart, at jeg er mere tilfreds med to år end det ene år, jeg ellers havde. Det giver lidt mere ro på.
                              Det virker forrykt. Hvordan kan man ikke været “ret meget inde” over egne kontraktforhandlinger? Curlinggeneration? Fordækte “agenter” med baggrund i café- og realitylivet? Vor herre til hest.

                              Det kan jo også ende med at blive dyrt for Fenger. Man kan fodre svin med unge angribere, der har en god halvsæson for derefter at synke i glemslen. Ikke at jeg tror - eller håber! - det, men det er gået ganske hurtigt for den unge Fenger.

                              Er det OB-lejren, der har ønsket dette, så er det blot endnu et søm i kisten.
                              Last edited by Jungledyret; 24-07-2020, 15:25.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det giver bare ingen mening. Ellers skal de simpelthen have lavet en eller anden form for note i kontrakten om at den genforhandles med henblik på en mere lukrativ aftale, hvis han stadig er brandvarm når efteråret er ovre eller sådan noget. Normalt laver OB kontrakter på minimum 3 år for de talenter de virkelig tror på. Hvis ikke Fenger hører under den kategori, så er man dælme skeptiske i OB
                                Tænker da bestemt at han har givet sin agent en ønskeseddel eller retningslinjer for hvad han gerne vil have inden forhandlingerne.

                                Men med den udtalelse er det klart for alle at han ikke ville have haft noget imod en længere kontrakt

                                Comment

                                Working...
                                X