Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Gummianden
    replied
    Inden sidste forlængelse udtalte agenten : "Men det er klart, at lige nu spiller han som førstevalg, og vi håber, at han får en værdig kontrakt, der afspejler den position, han har fået i klubben."

    Hvis deres argument har været at Max skulle have løn som en angrebsstjerne fordi han havde gjort det godt i 4-5 kampe forstår jeg godt det var svært at blive enige, og man måske derfor endte på en kort aftale hvor OB gav mere end de havde lyst til, og Max fik mindre end agenten gik efter, mod at man så kunne forhandle igen i år, når man kunne se om han kunne holde niveauet.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    kan da bestemt også være at han ser tiden an mht spilletid og ikke vil vise alle sine kort inden nye forhandlinger som helt sikkert vil tage til i sommerens vindue
    jeg ved ikke helt hvad der stikker under, men det undre mig at han kun fik et år. Om det så mest var Max eller OB der ikke ville strække sig ved jeg ikke. Men målscore koster penge, og det kan godt ske at han shiner forholdsvis sent, men i fodbold er det ikke usædvanligt at de bedste på 15 eller 17 år ikke længere er de bedste når de bliver 21.

    Hvis jeg var OB ville jeg give ham en lang kontrakt basseret på præstationer. Især når talen var, at klubben skal bruge flere egne spillere, men det kan naturligvis være ændre når den nye strategi kommer, men tror på at den del vil blive styrket endnu mere.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Synes ofte hans udtalelser lyder lidt som om han er videre og helst gerne vil noget andet. Ikke at det nødvendigvis er unfair, men det virker mere og mere tvivlsomt om man kan holde i ham
    kan da bestemt også være at han ser tiden an mht spilletid og ikke vil vise alle sine kort inden nye forhandlinger som helt sikkert vil tage til i sommerens vindue

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Hvem af de 3 skulle spille de 2 pladser i forvaret? Og hvem skal så have den ene af de 2 midtbanepladser? Det fint nok at påpege, at OB mangler forstærkninger. Men at sige, at Oliver Lund og Marco Lund, som spiller forsvar, holder Hyllegaard, Fenger og Svendsen ude, er komplet skudt over målet. Hvis du nu havde sagt Mart Lieder og Sabbi, så havde vi været enige. For dér kan man ligeså godt bruge Hyllegaard og Fenger, hvis han altså ikke var skadet.
    Tror ikke jeg forstår? Mit indlæg er næsten et halvt år gammelt.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det er også en god evne at have. Tror jeg har scoret flittere mål end Jon Dahl. Men han stod der bare når den faldt ned. Ud over det er der mange meter i ham i hver kamp.
    Men lige præcis en udstilling af dårlige dispensationer fra ledelsen. Sander, hylle og Max er pt på bænken. Mens vi må starte med Kløve, lund, lund, opondo i flere kampr. Dårlig fordeling af positionerne.
    Hvem af de 3 skulle spille de 2 pladser i forvaret? Og hvem skal så have den ene af de 2 midtbanepladser? Det fint nok at påpege, at OB mangler forstærkninger. Men at sige, at Oliver Lund og Marco Lund, som spiller forsvar, holder Hyllegaard, Fenger og Svendsen ude, er komplet skudt over målet. Hvis du nu havde sagt Mart Lieder og Sabbi, så havde vi været enige. For dér kan man ligeså godt bruge Hyllegaard og Fenger, hvis han altså ikke var skadet.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fenger taler ud om nutid,fremtid og den lange periode ude med skade

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-at-spille/
    Synes ofte hans udtalelser lyder lidt som om han er videre og helst gerne vil noget andet. Ikke at det nødvendigvis er unfair, men det virker mere og mere tvivlsomt om man kan holde i ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fenger taler ud om nutid,fremtid og den lange periode ude med skade

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-at-spille/

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det kan jo også gå anderledes.
    Mathias Jørgensen fik I solgt for vanvittige 15 millioner, han har mildt sagt ikke slået til.
    Max Fenger brændte ikke akkurat u19-ligaen af, scorer så nogle mål, primært simple mål, over ganske kort tid i superligaen ... men han skal jo vise mere end det.
    Det er også en god evne at have. Tror jeg har scoret flittere mål end Jon Dahl. Men han stod der bare når den faldt ned. Ud over det er der mange meter i ham i hver kamp.
    Men lige præcis en udstilling af dårlige dispensationer fra ledelsen. Sander, hylle og Max er pt på bænken. Mens vi må starte med Kløve, lund, lund, opondo i flere kampr. Dårlig fordeling af positionerne.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det frygter også. Og det er pisseærgerligt. Frygter han kommer i stå og så sælger vi en stor talent med den helt rigtige indstilling alt for billigt kun for at se ham opblomstre et andre sted.
    Det kan jo også gå anderledes.
    Mathias Jørgensen fik I solgt for vanvittige 15 millioner, han har mildt sagt ikke slået til.
    Max Fenger brændte ikke akkurat u19-ligaen af, scorer så nogle mål, primært simple mål, over ganske kort tid i superligaen ... men han skal jo vise mere end det.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Det tror jeg vi er mange som havde håbet/forventet. Det ender med at han er videre til en anden klub,inden længe.
    Det frygter også. Og det er pisseærgerligt. Frygter han kommer i stå og så sælger vi en stor talent med den helt rigtige indstilling alt for billigt kun for at se ham opblomstre et andre sted.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fenger havde forventet mere spilletid:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-minutter
    Det tror jeg vi er mange som havde håbet/forventet. Det ender med at han er videre til en anden klub,inden længe.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fenger havde forventet mere spilletid:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...flere-minutter

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.
    ... og han sidder overfor en cafeejer.... får han 11. drink/burger gratis

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.
    Ja. Jeg er heller ikke overbevist om at MH er den rigtige til denne del af jobbet

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se. Det kan også være at vi sidder igen om et år og kigger tilbage på en sæson fyldt med skader og 3-4 mål fra Fengers side. Så tænker jeg at hans lejr er noget nemmere at snakke med mht en lang kontrakt. Who knows
    Tror det afhænger helt af, hvem der sidder på OB`s side af forhandlingsbordet.

    Leave a comment:

Working...
X