Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    Tak for det. Så er der ro på til yderligere udvikling.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...y1_CVTHVg&s=19

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Klasse! Rigtig fin nytårsgave af Max og OB! Glæder mig helt vildt!

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    på alle måder bare super

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fedt

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Dejlig og laaang forlængelse. Godt arbejde af begge parter

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/max-fe...sommeren-2025/

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    I modsætning til Fenger, så kan Hyllegaard da i det mindste godt få sig selv til at sige, at han gerne vil blive i OB. Hemmingsen udtaler også ret klart, at klubben gerne ser Fenger blive i lang tid fremover. Det kan dog være svært at forlænge med en spiller, hvis ikke han selv vil. Det eneste Fenger siger er jo, at der stadig er lang tid til kontraktudløb, og nu må vi se.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Synes man skulle give Hylle mindst et år mere. Der er helt sikker ikke en dyr kontrakt og så kan man hjælpe en Odense-dreng som blev ramt af uheld lidt.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er vel kun Magnus der har skrevet kontrakt?

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Ah, tak for oplysningen, det vidste jeg ikke. Saa kan vi bare vente, haabe og se hvad der sker.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Maaske kommer udmeldingen om forlaengelsen af kontrakten med Breum för kampen mod Viborg hjemme, den 19.11.21? Sidst blev der jo ogsaa kontrakten med Magnus Nielsen praesenteret i optakten til hjemmekampen mod Vejle. Men udmeldingen om Nielsens nye kontrakt kom för hans 18. födselsdag...Jeg krydser ihvertfald alt hvad der er muligt for at det kommer i hus hurtigst muligt. Og undkyld for de manglende danske bogstaver i min indlaeg, jeg kan bare ikke finde dem paa min laptop...
    Bestemt ikke umuligt. Grunden til at kontrakten til Magnus kom før han fylder 18 er nok at hans kontrakt skulle være på 3 år som er det max tilladte.
    Lyder til at man ønsker at skrive 4-5 år med Breum. Og der skal han være fyldt 18

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Maaske kommer udmeldingen om forlaengelsen af kontrakten med Breum för kampen mod Viborg hjemme, den 19.11.21? Sidst blev der jo ogsaa kontrakten med Magnus Nielsen praesenteret i optakten til hjemmekampen mod Vejle. Men udmeldingen om Nielsens nye kontrakt kom för hans 18. födselsdag...Jeg krydser ihvertfald alt hvad der er muligt for at det kommer i hus hurtigst muligt. Og undkyld for de manglende danske bogstaver i min indlaeg, jeg kan bare ikke finde dem paa min laptop...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Vi krydser fingre for prinsen af Fyn. I forhold til de andre så er det jo mærkeligt at der ikke har været nogle forlængelser af kontrakter, Fenger er jo en aktiv del af førsteholdstruppen og JJ og Tver er nøglespillere, så der burde ihvertfald forsøges forlænges, selvom jeg tror Tver tager et smut til udlandet, hvilket jeg sagtens kan unde ham.
    ​​​​​
    Hylle har heller ikke hørt noget

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ket-i-dilemma/

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Der er da forlydender om at kontrakten med Breum er på plads - mon ikke den præsenteres på hans 18-års fødselsdag? Jeg tror simpelthen ikke på, at man bevidst lader stå til indtil Bjørn W kommer til.
    Vi krydser fingre for prinsen af Fyn. I forhold til de andre så er det jo mærkeligt at der ikke har været nogle forlængelser af kontrakter, Fenger er jo en aktiv del af førsteholdstruppen og JJ og Tver er nøglespillere, så der burde ihvertfald forsøges forlænges, selvom jeg tror Tver tager et smut til udlandet, hvilket jeg sagtens kan unde ham.
    ​​​​​

    Leave a comment:

Working...
X