Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sin-kontrakt

    Ser ud til at Fenger forlænger, men kun ét år.
    Ikke begejstret, skulle have været mere.

    Alle skal være enige og bla bla, men lidt øv.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sin-kontrakt

    Ser ud til at Fenger forlænger, men kun ét år.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Vores kompetencer er at invistere tid og økonomi i fodboldtalenter”.

    Alligevel rækker de såkaldte kompetencer ikke til at stave ‘investering’ korrekt. Åh, disse agenter. Jeg finder de fleste uendeligt usympatiske og de fremstår sjældent alt for kvikke.

    Er der en eller anden uddannelse bag? Hvordan går man fra at opstarte caféer til at være agent?
    Man skal bestå en eksamen i FIFA regi, hvis titlen skal være agent. Der er vist ikke de store krav, hvis man vil kalde sig spillerrådgiver

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Vores kompetencer er at invistere tid og økonomi i fodboldtalenter”.

    Alligevel rækker de såkaldte kompetencer ikke til at stave ‘investering’ korrekt. Åh, disse agenter. Jeg finder de fleste uendeligt usympatiske og de fremstår sjældent alt for kvikke.

    Er der en eller anden uddannelse bag? Hvordan går man fra at opstarte caféer til at være agent?
    Man læser vel sports management

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Vores kompetencer er at invistere tid og økonomi i fodboldtalenter”.

    Alligevel rækker de såkaldte kompetencer ikke til at stave ‘investering’ korrekt. Åh, disse agenter. Jeg finder de fleste uendeligt usympatiske og de fremstår sjældent alt for kvikke.

    Er der en eller anden uddannelse bag? Hvordan går man fra at opstarte caféer til at være agent?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Ligefrem lettere overgearet - måske. Jeg vil hellere vedgå, at jeg efter min dåbsattest har stor erfaring, og synes jeg husker rigtig mange historier om unge talenter med useriøse agenter, som meler deres egen kage. Måske hører man i pressen kun om de dårlige agenter ? Er der i øvrigt nogen, som kender Caglar Koycu og ved hvilke spillere han iøvrigt repræsenterer ?
    mvh pnl
    http://www.caglarogco.dk/

    Hvis han som agent kke kan finde en ny klub til dig, kan han altid hjælpe med en fest

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Interessant at han udover MF også er agent for 4 andre unge OB spillere.
    Og derfor er han også nød til at holde sig nogenlunde på den rigtige side af sportsdirektøren i OB. Ikke ment at han arbejder dobbelt men mere at han hurtigt kunne komme i Bad Standing hvis han tog røven på os. Så tænker jeg ikke at Tonny & Co råder nogen som helst af de unge fremover at få ham som agent.

    Ville være rart at få den lukket inden de går på ferie så den ikke længere er et emne i Fengers hoved

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Det kan godt være han bor i Kolding, men han er fra Odense. Kan "tydeligt" huske ham fra "gamle dage"
    My bad, lavede bare en lille google på ham :)

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Det kan godt være han bor i Kolding, men han er fra Odense. Kan "tydeligt" huske ham fra "gamle dage"
    Ham og hans far havde en grillbar i Bolbro, hvis jeg ikke husker meget galt.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Det kan godt være han bor i Kolding, men han er fra Odense. Kan "tydeligt" huske ham fra "gamle dage"
    Interessant at han udover MF også er agent for 4 andre unge OB spillere.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Dette er nogle af dem, ved ikke om det er alle:
    https://www.transfermarkt.com/footba...a/berater/6684

    Men han er fra Kolding.
    Det kan godt være han bor i Kolding, men han er fra Odense. Kan "tydeligt" huske ham fra "gamle dage"

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Ligefrem lettere overgearet - måske. Jeg vil hellere vedgå, at jeg efter min dåbsattest har stor erfaring, og synes jeg husker rigtig mange historier om unge talenter med useriøse agenter, som meler deres egen kage. Måske hører man i pressen kun om de dårlige agenter ? Er der i øvrigt nogen, som kender Caglar Koycu og ved hvilke spillere han iøvrigt repræsenterer ?
    mvh pnl
    Dette er nogle af dem, ved ikke om det er alle:
    https://www.transfermarkt.com/footba...a/berater/6684

    Men han er fra Kolding.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Du virker lettere overgearet. Ligefrem forpasset!
    Ligefrem lettere overgearet - måske. Jeg vil hellere vedgå, at jeg efter min dåbsattest har stor erfaring, og synes jeg husker rigtig mange historier om unge talenter med useriøse agenter, som meler deres egen kage. Måske hører man i pressen kun om de dårlige agenter ? Er der i øvrigt nogen, som kender Caglar Koycu og ved hvilke spillere han iøvrigt repræsenterer ?
    mvh pnl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Håber så meget du får ret.
    Alle parter vil det. Det skal nok lykkedes. Dette er bare ganske normale forhandlinger hvor der bokses lidt frem og tilbage.
    Jeg tænker der lægges 2-3 år oveni den gamle og lønnen ganges med 2-3 stykker

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tror du overreagerer pnl. Det skal nok løse sig
    Håber så meget du får ret.

    Leave a comment:

Working...
X