Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kampen gennemføres!
    https://twitter.com/Odense_Boldklub/...239227904?s=19
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oliver Christensen glæder sig til at komme i gang igen, og han tror selvfølgelig på en sejr over Brøndby.

      http://obstruktion.dk/oliver-christe...e-i-gang-igen/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        På Storebælt frarådes kørsel med vindfølsomme køretøjer (tjek dit køretøj: https://storebaelt.dk/trafikinformation). Forventes ophævet kl. 16:00.

        For 5 min siden var forventningen kl 14:00. Spændende om BIF overhovedet kan komme over....
        Der burde være tid til at få dem over i personbiler....Deres egne, eller vi henter dem eller taxa'er

        Comment


          Bif-spillere er allerede her. Så ingen problem der.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Der burde være tid til at få dem over i personbiler....Deres egne, eller vi henter dem eller taxa'er
            ... eller tage toget

            Comment


              Oc
              Ryan JBL
              KL Tver AJA
              Drach Kløve Frø
              Sander Jebali

              Lieder ude af truppen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Oc
                Ryan JBL
                KL Tver AJA
                Drach Kløve Frø
                Sander Jebali

                Lieder ude af truppen
                Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?
                  Kunne godt forestille mig, at alle tre kommer på banen i løbet af anden halvleg, hvis vi selvfølgelig undgå skader !

                  Comment


                    Vildt fremmøde i Brøndby enden
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg håber at se en forskel med ny sportschef....Jeg tror på den.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Derfor AJA aldrig skulle have haft en kontrakt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          OB vinder, det er kun et spørgsmål hvor stort, uden Wilchek er Brøndby chanceløse, han har reddet dem ud af ingenting gang på gang.
                          Kom desværre ikke som en overraskelse ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Der er ekstraordinært gang i billetsalget

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-i...superligakamp/
                            ... og det var så spin, jeg tror virkelig at i skal tage de der udmeldinger med et gran salt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              ... og det var så spin, jeg tror virkelig at i skal tage de der udmeldinger med et gran salt.
                              Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
                                Jeg mener ikke at det er overraskende eller kan være utilfredsstillende for OB, men de melder bare noget andet ud ... lidt som kampreferaterne og når Hemmingsen siger at OB er styrket, der ville jeg som fan sgu blive lidt træt af det spin, nu tænker jeg bare at I skal være lidt forbeholdende når der meldes ud, men det er der så også nogen der er :).

                                Ja, det havde været pænt fladt for dig hvis den var blevet aflyst, jeg tror ikke det var langt fra og det havde været til at forstå.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X