Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF 16/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-BIF 16/2

    Der er ekstraordinært gang i billetsalget

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/stor-i...superligakamp/

    #2
    Det bliver fedt! Den første ligakamp efter pausen er altid noget lidt særligt.
    Så vi får rigtig god stemning. Har allerede billetter for Flix-bussen og glæder mig på kampen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Nogen der vil sende denne

      https://fyens.dk/artikel/lieder-skal...e-modstanderne

      Ud fra overskriften kunne det lyde til at Lieder hurtigt kommer øverst i angriber hierakiet og Drachmann ikke starter mod BIF

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen der vil sende denne

        https://fyens.dk/artikel/lieder-skal...e-modstanderne

        Ud fra overskriften kunne det lyde til at Lieder hurtigt kommer øverst i angriber hierakiet og Drachmann ikke starter mod BIF
        There you go .. næsten rigtig tydet :-)


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          There you go .. næsten rigtig tydet :-)

          Tak

          Comment


            #6
            Hvis Drachmann eller Aron ikke kan spille, så ser det skidt ud. Enten bliver det boldmongolen Opondo eller søvnige JJT på midten. Ingen af de 2 er bedre end Greve og Eskesen. Det er ok at de 2 skulle have andre udfordringer, men der skulle have været noget ind i bytte

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Hvis Drachmann eller Aron ikke kan spille, så ser det skidt ud. Enten bliver det boldmongolen Opondo eller søvnige JJT på midten. Ingen af de 2 er bedre end Greve og Eskesen. Det er ok at de 2 skulle have andre udfordringer, men der skulle have været noget ind i bytte
              Mon ikke det bliver Aron,JJ og Kløve der starter på midten mod BIF

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen der vil sende denne

                https://fyens.dk/artikel/lieder-skal...e-modstanderne

                Ud fra overskriften kunne det lyde til at Lieder hurtigt kommer øverst i angriber hierakiet og Drachmann ikke starter mod BIF
                OB er også et af de hold der spiller flest lange bolde og i forhold til boldbesiddelsen vist nok det hold der gør det mest.
                Stats er på den udmærkede side som de fleste kender nu :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Er det til denne kamp, at den gamle garde med far-kroppe skal aktiveres?

                  Kunne da være så hygsomt med WA, Ultras, Fanaticos, Bob, Spatman og deres slæng osv., så vi lige får startet vores forår, og ikke mindst afslutte BIF’s

                  Måske Jonas W kunne tage Los megafonos og OMG THEY KILLED KENNY kunne take & Shake ze drumzzz

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Hvis Drachmann eller Aron ikke kan spille, så ser det skidt ud. Enten bliver det boldmongolen Opondo eller søvnige JJT på midten. Ingen af de 2 er bedre end Greve og Eskesen. Det er ok at de 2 skulle have andre udfordringer, men der skulle have været noget ind i bytte
                    Det er altid så dejligt med fans, der støtter egne spillere med flotte tilnavne.

                    Comment


                      #11
                      Med 24 mand i truppen og ikke mange unge bliver det svært for trænerteamet at skulle undlade 6 spillere fra kamptruppen til første runde.
                      Opondo er nok den der er mindst i omdrejninger så han og Bernat er nok de 2 sikre sammen med Harboe,Madu og Hyllegaard. Men hvem bliver den sidste?
                      Tænker det bliver enten Obbekjær eller Marco Lund.

                      Her mine gæt(med tanke på at Drach ikke er 100%)

                      Oliver Christensen
                      Kasper-Tverskov-Jørgen
                      Ryan-JJ-Aron-Kløve-JBL
                      Lieder-Sander

                      Bænk: Jebali,Oli,AJA,Obbekjær,Drachmann og Frøkjær

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Med 24 mand i truppen og ikke mange unge bliver det svært for trænerteamet at skulle undlade 6 spillere fra kamptruppen til første runde.
                        Opondo er nok den der er mindst i omdrejninger så han og Bernat er nok de 2 sikre sammen med Harboe,Madu og Hyllegaard. Men hvem bliver den sidste?
                        Tænker det bliver enten Obbekjær eller Marco Lund.

                        Her mine gæt(med tanke på at Drach ikke er 100%)

                        Oliver Christensen
                        Kasper-Tverskov-Jørgen
                        Ryan-JJ-Aron-Kløve-JBL
                        Lieder-Sander

                        Bænk: Jebali,Oli,AJA,Obbekjær,Drachmann og Frøkjær
                        Jeg tror, at Jebali er i start-11'eren. Jeg forventer faktisk en del fra ham i foråret

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nogen der vil sende denne

                          https://fyens.dk/artikel/lieder-skal...e-modstanderne

                          Ud fra overskriften kunne det lyde til at Lieder hurtigt kommer øverst i angriber hierakiet og Drachmann ikke starter mod BIF
                          Hvis Lieder er øverst så ser det skidt ud og det bliver ikke mindre betænkeligt af at Kløve ligner en starter.
                          Tror det bliver et frustrerende forår hvor vi kommer til at hænge lige uden for top 6.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvis Lieder er øverst så ser det skidt ud og det bliver ikke mindre betænkeligt af at Kløve ligner en starter.
                            Tror det bliver et frustrerende forår hvor vi kommer til at hænge lige uden for top 6.
                            Selvom jeg ikke er verdens største Kløve syntes jeg nu stadigvæk at han i topform er vores bedste og vigtigste 8`er. Det tror jeg også at trænerteamet syntes langt hen af vejen. Kvaliteten af vores midtbane er ikke superduper tiptop så der skal heller ikke vanvittigt meget til.

                            Lieder tror jeg bliver god for OB da han ligner en der har det DNA vi søger i en spiller. Så må vi håbe han får lidt stolpe ind i starten og scoret lidt vigtige mål. Det håber jeg på

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Jeg tror, at Jebali er i start-11'eren. Jeg forventer faktisk en del fra ham i foråret
                              Også muligt at der bliver vekslet lidt mellem kombinationerne alt afhængig af modstanderne. Lieder/Jebali er uden tvivl den med mest fysik når det skal bruges. Men tænker han vil holde alle 3 igang og at de får spilletid hver gang så man føler sig tæt på start 11 hele tiden. Vi har mistet vores suveræne 1. Angriber og et nyt hierarki skal sætte sig. Det må de jo slås om

                              Comment

                              Working...
                              X