Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-BIF 16/2
Collapse
X
-
Der burde være tid til at få dem over i personbiler....Deres egne, eller vi henter dem eller taxa'erOprindeligt indsendt af Leander Se indlægPå Storebælt frarådes kørsel med vindfølsomme køretøjer (tjek dit køretøj: https://storebaelt.dk/trafikinformation). Forventes ophævet kl. 16:00.
For 5 min siden var forventningen kl 14:00. Spændende om BIF overhovedet kan komme over....
Comment
-
Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOc
Ryan JBL
KL Tver AJA
Drach Kløve Frø
Sander Jebali
Lieder ude af truppen
Comment
-
Kunne godt forestille mig, at alle tre kommer på banen i løbet af anden halvleg, hvis vi selvfølgelig undgå skader !Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?
Comment
-
Kom desværre ikke som en overraskelse ..Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægOB vinder, det er kun et spørgsmål hvor stort, uden Wilchek er Brøndby chanceløse, han har reddet dem ud af ingenting gang på gang."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
... og det var så spin, jeg tror virkelig at i skal tage de der udmeldinger med et gran salt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
... og det var så spin, jeg tror virkelig at i skal tage de der udmeldinger med et gran salt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg mener ikke at det er overraskende eller kan være utilfredsstillende for OB, men de melder bare noget andet ud ... lidt som kampreferaterne og når Hemmingsen siger at OB er styrket, der ville jeg som fan sgu blive lidt træt af det spin, nu tænker jeg bare at I skal være lidt forbeholdende når der meldes ud, men det er der så også nogen der er :).Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
Ja, det havde været pænt fladt for dig hvis den var blevet aflyst, jeg tror ikke det var langt fra og det havde været til at forstå.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment