"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Bif-spillere er allerede her. Så ingen problem der.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Oc
Ryan JBL
KL Tver AJA
Drach Kløve Frø
Sander Jebali
Lieder ude af truppen
Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?
Forventet opstilling. Spørgsmålet er selvfølgelig, hvad vi gør, hvis der bliver brug for at satse offensivt fra bænken: Tror man på Hyllegaard allerede, eller kan Aron eller Oli Lund evt. være i spil som jokere?
Kunne godt forestille mig, at alle tre kommer på banen i løbet af anden halvleg, hvis vi selvfølgelig undgå skader !
... og det var så spin, jeg tror virkelig at i skal tage de der udmeldinger med et gran salt.
Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
- Norbert Elgert -
Nu er tæt på 10000 vel ret o.k. når man tager vejrforholdninger i betragtning. Der var ja stor aflysningsfare og var meget lettet da søndageftermiddag kom udmeldingen at kampen gennemføres.
Jeg mener ikke at det er overraskende eller kan være utilfredsstillende for OB, men de melder bare noget andet ud ... lidt som kampreferaterne og når Hemmingsen siger at OB er styrket, der ville jeg som fan sgu blive lidt træt af det spin, nu tænker jeg bare at I skal være lidt forbeholdende når der meldes ud, men det er der så også nogen der er :).
Ja, det havde været pænt fladt for dig hvis den var blevet aflyst, jeg tror ikke det var langt fra og det havde været til at forstå.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment